kamalat sisustusblogit!

naksutus99

Sisustusblogit tuntuu olevan nyt niin in!
Niitä seuranneena oon huomannu miten kaikki on niin ihanaa ja kaunista, valkoista ja mitähän vielä imelää....
Esitellään mitä milloinki on ostettu ja tuunattu.
Ja sitten se kuvankäsittely on menny ihan älyttömyyksiin, kuvista muokataan sellasia mistä ei edes saa mitään selvää mitä kuvassa on:D ja sitten kaikki kehuu ku on niin ihanaa!! blaahhh!
Yksi hyvä esimerkki överistä kuvankäsittelystä on marjalassa blogi, ihan kauheita kuvia ja muutenki se bloggaajan koti näyttää ihan joltain muulta kuin kodilta, eihän tuollaisessa valkoisessa prinsessa talossa voi kukaan selväpäinen asua:D

29

2372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarie

      Miksi seuraat niitä, jos ne sinusta ovat niin kamalia? Itse en pidä blogia, mutta minua kiinnostaa sisustaminen, ja seuraan joitakin blogeja, ei heillä välttämättä ole samaa tyyliä kuin minulla, mutta jotain
      pikkujuttuja saatan niistä napata omaan sisustukseen. Eiköhän se ole vaan aika monen harrastus, itse olen siihen liian laiska, vaikka minullekin sanotaan, että kotini on niin edustava ja kauniisti sisustettu.

      • naksutus99

        Näillä jotka blogeja pitävät tuskin on mitään muuta elämää kuin sisustaminen ja bloggailu...Enkä enään seuraakkaan sisustus blogeja kun alkoi tulla korvista ulos se akkojen lässytys ja ihanaa hokeminen!
        Kaikki valkoista ja steriiliä, ei kiitos!!


    • Sisustusblogi
    • minnusko

      Minäkin olen seurannut tuota Marjalassa blogia mutten ole voinnut koskaan kommentoida koska anonyymeille ei ole annettu oikeutta siihen, kertonee sekin jotain bloggaajasta?
      Älytön tavaran paljous ja lisää tuntuu ostavan.
      En voi ymmärtää miten tuollaisessa kodissa voi edes elää normaalia elämää kun tavaraa jokapaikka täynnä.

    • -Jutte

      Jonkin verran on tullut myös seurailtua blogeja. Monet tosiaan ovat vuorostaan samanlaisia persoonattomia kummastuksia..
      Sitten aloitin oman blogini, kuitenkin juuri vasta hetki sitten joten ihan alkutekijöillään se on. Sellaisen maallisen ja normaalin. Kerron kodista, puutarhasta ja sisustuksesta ilman turhia hienouksia, siitä omasta elämästäni.. Sainpas sellaisen blogin alun kun tykkäsin!

      http://kaurapuuroajamansikkakiisselia.blogspot.com

    • linnea k09

      Samoilla linjoilla olen Marjalssa blogin suhteen.
      Rahallahan saa ja sen kyllä tässä blogissa huomaa, on rahaa laitettu palamaan kun on rouva vähän sisustellut.
      Paha homma vaan kun se on mennyt niin överiks että tulos on aivan kaamea sekasotku ja kaikkea on ihan liikaa.
      Vaikka rahaa onkin käytössä olen myös nähnyt monta kotia missä se on käytetty järkevästi ja harkitusti, Marjalassa niin ei ole tehty.
      Bloggaaja itse myös tuntuu olevan kovin koppava ja luulee olevansa parempi kuin muut bloggaajat.
      Mutta onneksi blogeja on paljon ja itse pidänkin tavis blogeista enempi kuin näistä rahalla sisustetuista ällötyksistä:)

    • kateellinenko

      Kateellisen puhetta taas, onkohan sellaista blogia mitä ei näillä foorumeilla olis joku kateellinen haukkunu? tuskinpa!

      • envy me....

        Ihana toi KATEUS-kortti :D. Melkein yhtä ihku kuin natsi-kortti keskustelussa.
        Ihmisillä vaan on erilaisia mielipiteitä ilman että he ovat kateellisia natseja, kannattais oivaltaa, ennen kuin tulee keskustelupalstalle, jossa kaikki ei voi olla asioista samaa mieltä kanssasi.


    • krisukka00000

      voi kamala mitä työ täällä jauhatte..onko kiva haukkua jonkin ihmisen kotia. Marjalassa blogin koti on kaunis koti...jokainen meistä asuu ja sisustaa tavallaan...miettikää pikkasen mitä täällä höpisette. Ja nimimerkin suojassa on hyvä jauhaa kakkaa....kuka uskaltaa omalla nimellä julkaista arvosteluja..vähissä on.
      Tuollaisella haukkumisella kodin sisustajat saa kyllä traumoja...

      Kristine

      • Anonyymi

        Jokainen asuu ja sisustaa tavallaan, mutta kodin voisi myös pitää yksityisenä! Jos haluaa julkisuutta, sitä on sitten kestettävä.


    • ihguuuuuuu

      Joo, ovat kuin taivaita missä asukkaat liitelevät enkeleinä...Pelottaa moinen valkoisuus ja säälittää niiden perhe.Miehellä on varmaan valkoinen puku,valkoisessa kaapissa minne hän liihottelee valkoisessa aamutakissa,hyppää valkoiseen autoonsa (ratsun) ja ajaa valkoiseen sairaalaan töihin vai asiakkaaksi.

    • höyhensaari

      Vaalea sävy luo rauhallisuutta mikä kohta puolin tuleekin toivottavasti meille kaikille valkoiset lumihiutaleet, kuinka kaunista on katsella puita ja mantereita ja kävellä ihaillen luontoa ja sen valkoisuutta.
      Onneksi on lukematon määrä kauniita sävyjä jokaiseen makuun ja totta tosiaan makuasioista ei sovi kiistellä.
      Valkoinen sävy on kaunis ja hyvä kun on keksitty irtopäälliset, jotka ovat helpot heittää koneeseen ja taas on puhdasta ja viihtyisää.
      Itse en pidä lainkaan kaiken kirjavasta ja räikeistä sävyistä, tai synkistä,
      mutta ei tulisi mielenkään siitä mennä kielteisin sävyin arvostelemaan, koska totta tosiaan se on niin henkilökohtainen mieltymys ja ihmiset ovat rakkaita vaikkakin asuvat värikylläisyydessään ja kukin nauttivat siten omassa kauniissa kodissaan.
      Mikä sitten olisi oikea tapa sisustaa ja kuinka paljon tavaraa täytyisi olla, sitä ei pysty kukaan kertomaan, ihminen on jokainen oma persoona ja se on hyvä se.
      Marjalan blogin pitäjä on ihastuttava ihminen, joka rakastaa kotiaan ja pitää siitä hyvän huolen niinkuin kaikesta muustakin, siistissä valoisassa kodissa on nautinto elää ja olen kiitollinen hänelle, että olen saanut katsella nauttien hänen kauniita kuviaan.

      Toivon kaikille rauhaa ja rakkautta ja hyvää elämää omassa kodissaan.

      • Keski

        Toivoisin, että sitä rauhaa, rakkautta, ystävällisyyttä ja myös toisten ihmisten kunnioittamista olisi myös siellä kodin ulkopuolella!


    • jooh...

      "Eihän tuollaisessa valkoisessa prinsessa talossa voi kukaan selväpäinen asua".

      Näyttää voivan. Ja tuskin asujan mielenterveydessä on suurta vikaa. Enemmän sitä voi kuvitella olevan ihmisillä, joita kiusaa toisten kodit ja elämäntavat. Jokainen saa tietysti asua millaisessa mörskässä haluaa. Jos jotkut harrastavat bloggaamista ja esittelevät kotejaan, ei luulisi kenellekään kuuluvan - blogejahan EI ole pakko lukea.

      Ei kai sisustuslehtien kuvissakaan esitellyt kodit ole normaalissa arkisessa asussaan. Kyllä niissä on aina kaunistelua ja keinotekoisuutta, asetelmallisuuttakin. Ei kai kukaan halua esitellä pesemättömiä tiskejään tai lattialle jäänyttä siivousämpäriä...

      Tietenkin jotkut ovat kateellisiakin. Voi olla, ettei omaa kämppää kehtaa näyttää kenellekään.

      • Tammikuu

        Kuinka paljon valkoista ihanaa kotia sitten näytetään kellekkään??? Onko heillä muita kuin virtuaaliystäviä??


      • samonen
        Tammikuu kirjoitti:

        Kuinka paljon valkoista ihanaa kotia sitten näytetään kellekkään??? Onko heillä muita kuin virtuaaliystäviä??

        Mitä tämä valkoisuus ja ihanuus tässä oikein jurppii! Jos oma tyyli on erilainen, niin pitääkö hyökätä toisen tyyliä (saati kotia) vastaan? Vai ärsyttääkö muille esittely, jota pidetään itsekehuisena? Miten suomalaista.

        Itse olen mies, enkä pidä prinsessamaisesta valkoisuudesta, mutta voin arvostaa toisen makua ja tyylitajua an sich: sitä, että on osattu tehdä silmää miellyttävä ja harmoninen kokonaisuus. Tietenkin monesti mielestäni on epäonnistuttukin tai lopputulos ei ole mitenkään erikoinen, mutta en näe mitään pahaa saati ärsyttävää siinä, että ihmiset jakavat kokemuksiaan vaikka sitten blogeissa.

        (Oma tyylini ei muuten ole perusmaskuliininen eikä modernistinen. Makuuhuone on kieli poskessa överisti sisustettu; muutettuani entinen maskuliinisuus ei sopinut uusiin raameihin, joten makkarista tuli dekadentti buduaari, varsinainen samettitaivas ja aurinkokuninkaan hovi, joka on - monien mielestä - henkeäsalpaava. Sitä se todella on - olen näet astmaatikko ;-)


      • put put

        Miksi, oi miksi, aina pitäisi olla kateellinen, jos on yksinkertaisesti eri mieltä???


      • Meillä koti

        ..kuinka sinä "jooh" sanot toisten kotia mörskäksi. Tämä jo kertoo jotain sinusta..


      • Anonyymi

        Jos esittelee kotiaan julkisuudessa, silloin se kuuluu kaikille!


      • Anonyymi
        samonen kirjoitti:

        Mitä tämä valkoisuus ja ihanuus tässä oikein jurppii! Jos oma tyyli on erilainen, niin pitääkö hyökätä toisen tyyliä (saati kotia) vastaan? Vai ärsyttääkö muille esittely, jota pidetään itsekehuisena? Miten suomalaista.

        Itse olen mies, enkä pidä prinsessamaisesta valkoisuudesta, mutta voin arvostaa toisen makua ja tyylitajua an sich: sitä, että on osattu tehdä silmää miellyttävä ja harmoninen kokonaisuus. Tietenkin monesti mielestäni on epäonnistuttukin tai lopputulos ei ole mitenkään erikoinen, mutta en näe mitään pahaa saati ärsyttävää siinä, että ihmiset jakavat kokemuksiaan vaikka sitten blogeissa.

        (Oma tyylini ei muuten ole perusmaskuliininen eikä modernistinen. Makuuhuone on kieli poskessa överisti sisustettu; muutettuani entinen maskuliinisuus ei sopinut uusiin raameihin, joten makkarista tuli dekadentti buduaari, varsinainen samettitaivas ja aurinkokuninkaan hovi, joka on - monien mielestä - henkeäsalpaava. Sitä se todella on - olen näet astmaatikko ;-)

        Mainio kirjoitus, mies!


    • Puustako

      Tulkaa tekin sisustamaan! Katsokaa tota ketjua, löytyy monesta paikasta, mm vauva.fi, aihe vapaasta:

      "Me vähävaraiset! Sisustettaisiinkos kämppiä yhteisvoimin kaltaisillemme?"

      Yhteyttä saa meilillä:

      [email protected]

    • mökkihössö

      musta sisustusblogit on hyviä ja saa ihan kivoja vinkkejä, kauheen usein vaan toistuu samat ideat kun seuraa useampaa blogia. mäkin lähinnä siirtolapuutarhamökkiin etin idiksiä eikä sellaisia oikein meinaa olla. yks mun suosikkiblogeista on nyt blogspotin lisäksi lily.fi:ssä ja siellä on kyllä vähän erilaisia ja just värikkäitä idiksiä: www.lily.fi/palsta/entiwanhanen

      laittakaa jos teillä on jotain mökkiblogeja joita seuraatte?

    • just asking....

      "eihän tuollaisessa valkoisessa prinsessa talossa voi kukaan selväpäinen asua:D"

      Ihana alotus :b. Oon miettinyt, et mitä ne miehet ja lapset tykkää noista sisustuksista, joissa perheen äiti elää jotain myöhäislapsuuden toisintoa ja sisustaa prinsessalinnaansa.

      Eräässä hyvin suositussa indiedaysin lifestyle-blogissa -bloggaajan koti on juuri sellainen 13-tusinassa-maalaisromanttinen- bloggaaja kertoi, ettei voi sietää miehensä taidemakua. Joten miehen tauluja ei sisustuksessa sitten näykkään, vaan noita 13tusinassa-maalaisromanttisia-postereita (oih beige calm down and carry on

    • 3+18

      Noissa kermakakku-marenkihössötyksissä asumaan joutuvat av(i)omiehet varmaan ovat varustaneet pakopaikakseen autotallin tai muun "mancaven", jossa voivat olla normaalisti. Jännä nähdä, millainen sisustustyyli sitten tulee valtaan kun näissä tanskalais-hollantilaisten firmojen (ei, Riviera Maison ei nimestään huolimatta ole ranskalainen) tuottamissa "maalaisromanttisissa" kodeissa varttuneet ipanat tulevat kodinsisustusikään. Kromi, teräs ja kirkkaat perusvärit voivat olla kova juttu...

      Olen joskus miettinyt, että miksi ihmeessä jotkut naiset höyrähtävät tuohon "valkoista koukeroa ja melkein aitoa vanhaa sälää"-tyyliin. Eivätkö he saaneet lapsena leikkiä prinsessaa? Mulla ainakin oli kotona tapetissa vaaleanpunaisia kukkasia ja mutsi piti pitsiliinoja pöydillä ja pitsiverhoja kaikissa ikkunoissa. Vanhemmilla oli myös käsinvirkattu päiväpeite (sääli, että se vietiin kirppikselle aikaa sitten, nyt siitä voisi saada hyvän hinnan). Ehkä juuri siksi en ole enää aikuisena voinut sietää vaaleanpunaista, pitsiä ja muita hörsellyksiä...

    • SI koulutuspaikka

      Liian täyttä lähes joka kodissa mitä blogeissa esitellään.
      Purkkia ja purnukkaa niin maan perkuleesti, että..............

    • Trendfix

      Olen myös lueskellut eräänkin sisustusblogin ja täytyy sanoa, että hoh hoijjakkaa vaan, kaikkien ei ehkä kuitenkaan pitäisi blogata.

      Aikuiset naiset ( 40v.) hakee omenoita koriin ja sitten eikun kuvaamaan ja kuva blogiin arvosteltavaki, just joo, säälittävää. Laitetaan varpaisiin kynsilakkaa ja taas blogiin, katsokaa mää laitoin kynsilakkaa, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu, jotka haluavat täysin tuntemattomien ihmisten arvostelevan heidän kotiaan ja varpaitaan ? On maailma sairasta, ei voi muuta sanoa.

    • Ihan tööttööt

      Pienintäkään ammattitaitoa ei löydy yhdeltäkään blogilaiselta.

      Purkkeja,purnukoita, kukkia joka paikka täynnä.
      Minä nauran ja samalla säälin ukkoja, jotka ovat pian vieraan pitaleivän kimpussa.

    • Blogi-ihottumainen

      EräsKIN sisustusblogi...Sisustajant...käykää ihmeessä kurkkaamassa. Talon Daami esittelee rimpsujaan joka ainoa päivä sävy sävyyn rintapielessä olevan kukan kanssa marmeluukit jaloissaan. Ei taida tajuta, että nyt mennään talvea kohden ja pellava napajakkujen aika on ohi. Missä hiton tilaisuudessa niitä voi edes pitää, köh ?

      Ihmettelen miten miesväki kestää tuota iänikuista kermatorttumeininkiä vuodesta toiseen. Osa on siis häh ?? muka perheenäitejä ja sisustus on kuin teini-ikäisen murkun kotoa, vaaleenpunaista ja hörhelöö, ei uskois aikuisen miehen viihtyvänsä ellei ole itse myös marenkikermakakku ?

    • vuokrakertsi

      Olis kiva joskus seurata semmosen ihan "tavallisen" lapsiperheen kodin sisustamista ja vaikka vielä kerrostalovuokrakämpästä :) Kaikkine ihmeellisine säilytysratkaisuineen ja kaaoksineen. Semmonen koti missä näkyy se eläminen ja persoona.. onkohan moisia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe