Neljä vuotta vanhassa koneessa on xp ja pitäisi asentaa uudelleen. kauppakonessa käyttis tuli valmiiksi mukana. Recovery-oiso on mutta sitä ei saa biosista päälle. Aion ostaa toisen kovalevyn joka on nopeampi ja suurempi kuin vanha. Kannattaako käyttöjärjestelmä asentaa sille vai vanhan päälle.
Ja miten nuo recovery-tiedostot voi siirtää esim. usb tikulle niin että voisi asentaa?
Xp:n uudelleen asennus?
9
556
Vastaukset
Taas näitä juttuja jolloin tulee mieleen ensimmäiseksi se, että onko siinä Windows XP:ssä enää yhtään mitään järkeä? Windows 7 on valmis, Windowsohjelmien ja Windowslisälaitteiden toimivuus heikkenee niin nopeaa tahtia Windows XP:ssä ja vaivannäkö on niin kohtuuton.
- 65674743
Ubuntujen kanssa ei moni suosittu ohjelma ole koskaan edes toiminut ja silit jotkut kehoittaman sen asentamaan. Työpöytä- LTSUbuntuissa tuki on 3v ja Windows XP:llä vielä apaut samanverran eli kandeeko Ubuntuja sitten asentaa koskaan?
65674743 kirjoitti:
Ubuntujen kanssa ei moni suosittu ohjelma ole koskaan edes toiminut ja silit jotkut kehoittaman sen asentamaan. Työpöytä- LTSUbuntuissa tuki on 3v ja Windows XP:llä vielä apaut samanverran eli kandeeko Ubuntuja sitten asentaa koskaan?
Windows XP:n kanssa ei ole moni suosittu ohjema koskaan toiminut. Ubuntua kyllä kannattaa useinkin asentaa, etenkin ennemmin sitä kuin Windows XP:tä. Ubuntu on unix arkkitehtuurin mukainen ja unix arkkitehtuuri ei kuole VÄHINTÄÄN kymmeneen vuoteen. Käytännössä varmaan puhutaan jostain 40v elinkaaresta. Windows XP taas ei ole standardin mukainen ja se kuolee vain kolmen vuoden kuluttua.
Tämän lisäksi, Ubuntu tarvisee ehkä huomiota 0.5-2x vuodessa. Windows XP:llä säädetään yleensä kerran kuussa (eli 12x vuodessa huomiota), joten säätömäärä valtavasti isompi.
Sitten voisit kertoa miksi aloit tuputtamaan jotain Ubuntua?- WinXPFan
M-Kar kirjoitti:
Windows XP:n kanssa ei ole moni suosittu ohjema koskaan toiminut. Ubuntua kyllä kannattaa useinkin asentaa, etenkin ennemmin sitä kuin Windows XP:tä. Ubuntu on unix arkkitehtuurin mukainen ja unix arkkitehtuuri ei kuole VÄHINTÄÄN kymmeneen vuoteen. Käytännössä varmaan puhutaan jostain 40v elinkaaresta. Windows XP taas ei ole standardin mukainen ja se kuolee vain kolmen vuoden kuluttua.
Tämän lisäksi, Ubuntu tarvisee ehkä huomiota 0.5-2x vuodessa. Windows XP:llä säädetään yleensä kerran kuussa (eli 12x vuodessa huomiota), joten säätömäärä valtavasti isompi.
Sitten voisit kertoa miksi aloit tuputtamaan jotain Ubuntua?^Windows XP:n kanssa ei ole moni suosittu ohjema koskaan toiminut.
Itselläni toimii kaikki tarvittavat ohjelmat Windows XP:ssä?
Entäpä jos on tottunut tiettyihin Windows XP:n ohjelmiin ja niitten käyttöliittymiin?
Ubuntulle tuskin löytyy samanlaisia vastaavia ohjelmia, joiden opettelemiseen on Windows XP:ssä käytetty jopa monia vuosia.
- kevyt&toimiva
XP on kypsynyt hyvinkin toimivaksi järjestelmäksi.
Ubuntun elinkaari on se 2 vuotta ja sitten alkaa hirveä asennusrumba uuteen jakeluversioon.- 5 vuotta elinkaari
Ubuntun elinkaari on nykyisin 5 vuotta, alkaen versiosta 12.04
- Sami!
Mikä asennusrumba? Voitko täsmentää. Oletko varma?
- Rumpa li li li
No asennus, levyn teko tai usb tikun tekeminen, osiointi ja asennus.
- turhaa työtä
Rumpa li li li kirjoitti:
No asennus, levyn teko tai usb tikun tekeminen, osiointi ja asennus.
Ei levyä tarvitse uudelleen osioida sen takia että asentaa uudemman version Ubuntusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381