Olen 14-vuotias tyttö ja olen pitänyt samoja alkkareita kohta 2 KK. Onko vaarallista?
Kauanko itse pidätte?
Kauanko pidätte samoja alushousuja?
9
1641
Vastaukset
- kiwjmfi
Ite oon 15 vuotias ja vaihdan lähes joka päivä, ainakin sitten kahen päivän päästä. 2 kk?? no mietippäs onko tuo normaalia! Itse et taida kovin normaali olla..
- nasdacnasdac
...käytön jälkeen, niin kai niitä voi pitää niin kauan, kuin pysyvät ehjinä.
Ei kai siinä mitään vaarallista. - virilisa.
Myy ne kuule jollekin pervolle ukkelille. Ne kuulemma maksaa hyvin, saat sillä rahalla kassillisen uusia. Mahtaa Niissä olla mehevät tuoksut. Saavatpahan sit nuuhkia.
Opiskelianeitosethan niitä kauppaavat seksisaitilla. Yx oli että. "vittua hieroneita sukkahousuja myytävänä" ja puh nro.- 20
Vaikka epäilenkin tätä trolliksi, vastaan kuitenkin, koska mikäli olet tosissasi, tähän on ehdottomasti puututtava. On todella epähygieenistä pitää samoja alushousuja noin pitkään, periaatteessa samoja ei kannattaisi pitää kuin yhden päivän. Eikö ole inhottavaa aina suihkun jälkeen pukea samat likaiset piksut taas jalkaan? Toivottavasti sentään käyt suihkussa. Ihme jos et ole huomannut pikkareiden haisevan, muut ovat varmaan ainakin haistaneet. Miksi ihmeessä olet pitänyt samoja? Ala äkkiä vaihtaa, noissa kuhisee bakteereja enemmän kuin huoran perseessä.
- rwerfafsd
20 kirjoitti:
Vaikka epäilenkin tätä trolliksi, vastaan kuitenkin, koska mikäli olet tosissasi, tähän on ehdottomasti puututtava. On todella epähygieenistä pitää samoja alushousuja noin pitkään, periaatteessa samoja ei kannattaisi pitää kuin yhden päivän. Eikö ole inhottavaa aina suihkun jälkeen pukea samat likaiset piksut taas jalkaan? Toivottavasti sentään käyt suihkussa. Ihme jos et ole huomannut pikkareiden haisevan, muut ovat varmaan ainakin haistaneet. Miksi ihmeessä olet pitänyt samoja? Ala äkkiä vaihtaa, noissa kuhisee bakteereja enemmän kuin huoran perseessä.
Like i said before:
http://naurunappula.com/487357/successful-troll-is-successful
- tietäväinen95
Pikkarit aina pitää vaihtaa jokaisen suihkun jälkeen! Voi tulla muuten hiivainfektioita jne. Varsinki stringejä pitää vaihtaa aina jokaisen suihkun jälkeen.
- lrgw
Ite vaihan joka toinen päivä. Pikkuhousunsuojat on sitten asia erikseen..
- tyttönen__
Ite vaihdan joka päivä. Tai vähintään joka toinen. Menkkojen aikaan en tosin vaivaudu.. eh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693