Kauanko pidätte samoja alushousuja?

asdasdasdaaaad

Olen 14-vuotias tyttö ja olen pitänyt samoja alkkareita kohta 2 KK. Onko vaarallista?
Kauanko itse pidätte?

9

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiwjmfi

Ite oon 15 vuotias ja vaihdan lähes joka päivä, ainakin sitten kahen päivän päästä. 2 kk?? no mietippäs onko tuo normaalia! Itse et taida kovin normaali olla..

• nasdacnasdac

...käytön jälkeen, niin kai niitä voi pitää niin kauan, kuin pysyvät ehjinä.
      Ei kai siinä mitään vaarallista.

• virilisa.

Myy ne kuule jollekin pervolle ukkelille. Ne kuulemma maksaa hyvin, saat sillä rahalla kassillisen uusia. Mahtaa Niissä olla mehevät tuoksut. Saavatpahan sit nuuhkia.
      Opiskelianeitosethan niitä kauppaavat seksisaitilla. Yx oli että. "vittua hieroneita sukkahousuja myytävänä" ja puh nro.

• 20

Vaikka epäilenkin tätä trolliksi, vastaan kuitenkin, koska mikäli olet tosissasi, tähän on ehdottomasti puututtava. On todella epähygieenistä pitää samoja alushousuja noin pitkään, periaatteessa samoja ei kannattaisi pitää kuin yhden päivän. Eikö ole inhottavaa aina suihkun jälkeen pukea samat likaiset piksut taas jalkaan? Toivottavasti sentään käyt suihkussa. Ihme jos et ole huomannut pikkareiden haisevan, muut ovat varmaan ainakin haistaneet. Miksi ihmeessä olet pitänyt samoja? Ala äkkiä vaihtaa, noissa kuhisee bakteereja enemmän kuin huoran perseessä.

• rwerfafsd
        20 kirjoitti:

Vaikka epäilenkin tätä trolliksi, vastaan kuitenkin, koska mikäli olet tosissasi, tähän on ehdottomasti puututtava. On todella epähygieenistä pitää samoja alushousuja noin pitkään, periaatteessa samoja ei kannattaisi pitää kuin yhden päivän. Eikö ole inhottavaa aina suihkun jälkeen pukea samat likaiset piksut taas jalkaan? Toivottavasti sentään käyt suihkussa. Ihme jos et ole huomannut pikkareiden haisevan, muut ovat varmaan ainakin haistaneet. Miksi ihmeessä olet pitänyt samoja? Ala äkkiä vaihtaa, noissa kuhisee bakteereja enemmän kuin huoran perseessä.

Like i said before:
        http://naurunappula.com/487357/successful-troll-is-successful

• tietäväinen95

Pikkarit aina pitää vaihtaa jokaisen suihkun jälkeen! Voi tulla muuten hiivainfektioita jne. Varsinki stringejä pitää vaihtaa aina jokaisen suihkun jälkeen.

• lrgw

Ite vaihan joka toinen päivä. Pikkuhousunsuojat on sitten asia erikseen..

• tyttönen__

Ite vaihdan joka päivä. Tai vähintään joka toinen. Menkkojen aikaan en tosin vaivaudu.. eh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe