Haluaisin vain tietää apuna, että kun häihin menee tai olisi tarkoitus
mennä ihan ensi vuoden puolella. Mutta, että kannattaako valita laahuksella
vai ilman laahusta? Itse olen ihan 172cm pitkä ja vielä sitten kun korkoa tulee 3cm-7cm
väliltä.
Siihen haluaisin vähän apua, että tietäisin sen. Olen muuten ihan melkein päättänyt
häämekon, mutta toinen on laahuksella ja toinen ei.
Kiitoksia mikäli voisitte auttaa minua tässä asiassa!
Häämekko
Apua tarvitseva
2
462
Vastaukset 2
- Hmphh
Kun menet häihin, ei kannata pukeutua häämekkoon. Valitse se sitten, kun menet naimisiin.
- ögoihrjrr
No ei sitä kukaan täällä voi päättää. Tai toki voi, mutta mitäs järkeä siinä sitten olisi? Jos sinä haluat laahuksellisen hääpuvun, niin sitten ostat sellaisen, jos taas et, niin sitten ostat laahuksettoman. En ihan ymmärrä mikä järki tässä kysymyksessäsi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o55852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439