Haluaisin vain tietää apuna, että kun häihin menee tai olisi tarkoitus
mennä ihan ensi vuoden puolella. Mutta, että kannattaako valita laahuksella
vai ilman laahusta? Itse olen ihan 172cm pitkä ja vielä sitten kun korkoa tulee 3cm-7cm
väliltä.
Siihen haluaisin vähän apua, että tietäisin sen. Olen muuten ihan melkein päättänyt
häämekon, mutta toinen on laahuksella ja toinen ei.
Kiitoksia mikäli voisitte auttaa minua tässä asiassa!
Häämekko
Apua tarvitseva
2
416
Vastaukset
- Hmphh
Kun menet häihin, ei kannata pukeutua häämekkoon. Valitse se sitten, kun menet naimisiin.
- ögoihrjrr
No ei sitä kukaan täällä voi päättää. Tai toki voi, mutta mitäs järkeä siinä sitten olisi? Jos sinä haluat laahuksellisen hääpuvun, niin sitten ostat sellaisen, jos taas et, niin sitten ostat laahuksettoman. En ihan ymmärrä mikä järki tässä kysymyksessäsi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889