Teinipoika raiskattiin

että tällaista

19

2533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoivuniemenHerraKoo

Mahto olla perse hellänä.

• asdasdasdasdxcvbnm,

Itseäkin on vedetty kuivana kakkoseen ja voin sanoa ettei se ollut mitään kovin mukavaa.

• homous=sairaus
        asdasdasdasdxcvbnm, kirjoitti:

Itseäkin on vedetty kuivana kakkoseen ja voin sanoa ettei se ollut mitään kovin mukavaa.

kyllä veikkaisin että ainaki tuo raiskattu poika on mun kaa samoilla linjoilla että homoilu pitäs kieltää lailla.

• :E
        homous=sairaus kirjoitti:

kyllä veikkaisin että ainaki tuo raiskattu poika on mun kaa samoilla linjoilla että homoilu pitäs kieltää lailla.

Onhan se ikävää JA VÄÄRIN!! Sitä ei voi kukaan sano etteikö olisi.
        Mutta ei kuitenkaan voi homoseksuaalisuutta määritellä rikokseksi ja sairaudeksi sen takia että joku raiskasi pojan/miehen.. monia kymmeniä tuhansia naisia raiskataan vuosittain suomessa ... niin minkä ne teot sitten tekevät heterosta? Että heteromies raiskaa naisen tai tytön, niin se on sitten ihan normaalia ja tavallista mutta kun joku homomies raiskaa miehen/pojan niin se onkin yhtäkkiä TODELLA paljon vakavampi asia.
        Molemmat tapaukset ovat ehdottomasti vääriin ja kenenkään ei tarvitsisi koskaan tulla kokemaan tuollaista ei vaikka olisi homo tai mitä onkaan

• esa38

homoilu on miesten hommaa

• aaaaaa-autokoulu

Ihan kuin se vaikuttaisi siihen tapahtuuko noita homoraiskauksia, jos homoseksuaalisuus kiellettäisiin laissa. Onhan raiskaaminen ja alaikäisten hyväksikäyttökin rikosnimikkeitä ja silti löytyy aina niitä, jotka noita lakeja rikkovat...

• Haista sinä .

Kuinkakoha monta kertaa miehet on raiskannu naisii/tyttöjä, et SELLASII NE HETEROT ON.

• Haista sinä .

Kuinkakoha monta kertaa miehet on raiskannu naisii/tyttöjä, et SELLASII NE HETEROT ON.

• Hmm...
        :E kirjoitti:

Onhan se ikävää JA VÄÄRIN!! Sitä ei voi kukaan sano etteikö olisi.
        Mutta ei kuitenkaan voi homoseksuaalisuutta määritellä rikokseksi ja sairaudeksi sen takia että joku raiskasi pojan/miehen.. monia kymmeniä tuhansia naisia raiskataan vuosittain suomessa ... niin minkä ne teot sitten tekevät heterosta? Että heteromies raiskaa naisen tai tytön, niin se on sitten ihan normaalia ja tavallista mutta kun joku homomies raiskaa miehen/pojan niin se onkin yhtäkkiä TODELLA paljon vakavampi asia.
        Molemmat tapaukset ovat ehdottomasti vääriin ja kenenkään ei tarvitsisi koskaan tulla kokemaan tuollaista ei vaikka olisi homo tai mitä onkaan

No ehkei nyt 10 000.

• ei kyllä pahemmin kerrottu miten raiskattiin mutta uskoakseni saattoi jäädä aika pahoja draumoja ja pelkoa jos näkee mihiä kävelevän illalla kadulla vastaan

• dfsddffsdsdsfsfdsdsf

kyllä mä veikkaan vaan että 100kertaa pahemia traumoja tuosta jää tolle pojalle kun mies raiskas. kun että joku nainen ois raiskannu. ja jos se nainen ois vielä ollu hyvän näkönen niin voi olla että poika ois ollu vaan mielissään, (tai minä ainaki näin poikana ois mielissään jos joku hyvän näkönen nainen raiskais),

mutta eihän sitä tiedä oliko tuo poika edes hetero. tai voiko 14v edes olla homoa tai heteroa, en tiiä mutta mä oon aina ollu hetero oli ikä mikä tahansa ja olen vieläkin ja myös aino pysyä-.

• !!
        dfsddffsdsdsfsfdsdsf kirjoitti:

kyllä mä veikkaan vaan että 100kertaa pahemia traumoja tuosta jää tolle pojalle kun mies raiskas. kun että joku nainen ois raiskannu. ja jos se nainen ois vielä ollu hyvän näkönen niin voi olla että poika ois ollu vaan mielissään, (tai minä ainaki näin poikana ois mielissään jos joku hyvän näkönen nainen raiskais),

mutta eihän sitä tiedä oliko tuo poika edes hetero. tai voiko 14v edes olla homoa tai heteroa, en tiiä mutta mä oon aina ollu hetero oli ikä mikä tahansa ja olen vieläkin ja myös aino pysyä-.

Raiskaus on aina raiskaus ... jos se raiskattava onkin vapaaehtoisesti innoissaan mukana hommassa se muuttu pelkäksi seksiksi. Tietenkin jos aikuinen nainen harrastaa seksiä 14v pojan kanssa se on rikos. Oli se poika siinä sitten kuinka mukana tahansa niin väärin sekin on!!
        Tässä tuo homoseksuaalisuuden kieltämisellä ei saavutettaisi yhtään mitään!

• Surullista

Miksiköhän se ei potkaissut raiskaajia munille?

• Queenie girl

Kuvitteletko, että kaikki osaavat toimia tuollaisessa tilanteessa juuri noin? Jotkut lamaantuvat shokista, eivätkä vain tiedä mitä tehdä.

Toiseksi, jos toinen raiskaa ja toinen pitää kiinni, tuskin siinä saa mitenkään itseään puolustettua.

Tämä oli tosi ikävä juttu, varmaan tuon pojan elämä ei koskaan asetu entiseksi. Saa elää jatkuvassa pelossa, että joku mielipuoli tulee raiskaamaan (kaverinsa kanssa).

• Ballbusting girl

Raiskaajia voi surutta potkaista teräskärkisillä maihareilla munille. :)

• V!tun horo
        Ballbusting girl kirjoitti:

Onko raiskaaja oikeudeton hirviö, joka oikeuttaa siihen, että pallit saisi potkia paskaksi?

• Tildenius
        V!tun horo kirjoitti:

Onko raiskaaja oikeudeton hirviö, joka oikeuttaa siihen, että pallit saisi potkia paskaksi?

Itse asiassa, on se oikeudeton. Mikä oikeus raiskaajalla on koskea keneenkään ilman lupaa? Ei mitään oikeutta, joten voi sitä potkaista ja vaikka nniillä maihareilla ja nauraa päälle. Raiskaaja maksakoon teoistaan tai niiden yrittämisestä vaikkapa siittiön tuotannon menettämisellä. Raiskaajalla ei ole mitään oikeutta isyyteen.

• 10+16=26
        Ballbusting girl kirjoitti:

Samaa mieltä, pallit paskaksi semmoisilta eläimiltä!

• Anonyymi

No raiskaus on kuitenkin raiskaus mutta murha on murha toiseta jää eloon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe