Söpöys/suloisuus

Pojansöpöys

Moro. Eli listatkaa tähän tytöt minä tekee pojasta söpön. Ulkonäkö ja luonne erikseen :)

T. Epävarma poika (:

28

1982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfffffafdssdfsf

      Ei ainakaan suomi24 vinkuvat säälittävät paskaläjät.

      • gfsgsdfsdfghfghjghkj

        Tytöistä voin sanoo myös, et ei ainakaan täällä roikkuvat läskiperselahnat ja arvostelijat myöskään mitään söpöjä ole...


    • öglgagga

      ''Epävarma poika'' ARGH ei oo niin vaikeeta mennä vittu tytöille jutteleen ei tytötkään tiedä mitä kaikkee pojan pitäis olla. Helvetti kukaan jaksa ruveta listaamaan luonteenpiirtteitä mistä pojassa tykkää!! Vittu kun ei vaan KIINNOSTA vammasten pellejen kimitys jostain ulkonäköasioista... ole sitte vammanen kehariltanäyttävä kersa, kuka muka ois aidosti kiinnostunu sun epävarmuudestas? Kasvasit aikuiseks.

    • Miukulllll

      Mun mielest söpöl pojal on hyvä iho, sopusuhtaset kasvot ja poika ei saa olla mikään hirveen kauheen lihava.

      • Anonyymi

        Sitte kato peiliin ennen ku arvostelet ketään


    • ikäloppuinen

      tahdot siis tietää mitä pitää tehdä että sinut nähdään söpönä? Siis söpöähän on usein tietynlainen ujous, mutta kuitenkin täytyy löytyä rohkeutta tehdä asioita ja olla iloinen. Söpöä voi olla tietyt kasvonpiirteet, mutta nämäkin ovat makuasioita, joista kuulemma ei voi kiistellä. Söpöä on myös eräät tietyt eleet ja liikkeet. Eri ihmisiä miellyttää tietynlaiset ulkomuotoon liittyvät asiat. Ja itse olen sitä mieltä, että usein ihmisiä näyttäisi miellyttävän ne piirteet, joita omaavat myös itse. Onko kukaan muu huomannut tätä? Mutta usein myös sellaiset piirteet mitkä itse näkee itsessään jotenkin rumina niin ihannoi taas muissa niitä piirteitä, jotka pystyisivät jotenkin kompensoimaan omia piirteitä.

      kysymyshän ei alunperin ollut se oletko sinä söpö tai mikä tekisi sinusta söpön, mutta voisi olettaa että asia kiinnostaa? No kaikkihan haluavat tietää miltä näyttävät.

      Mutta mietippä epävarma poika, mistä asioista erityisesti pidät itsessäsi? Ja kuinka voisit antaa niistä muille osan sitä suurta iloa? :)
      Kauneus lähtee sisältä, ja kun sen jakaa muille niin muutkin näkevät sinut kauniina/komeana :)

      Ja muista, että ei _tarvitse_ olla erilainen ja erottua, vaan olla oma itsensä :) Vain sellaisena sinusta pidetään.

    • söpötpojat4ever

      ei ainakaan itserakas olemus ja pitää olla semmonen kiltti ja hymyilevä persoona ja ei mikää esittäjä :)

    • Janne33.

      Poikahan on selvästi homo kun tuollaisia kyselee.

    • Janne33.

      "tahdot siis tietää mitä pitää tehdä että sinut nähdään söpönä? Siis söpöähän on usein tietynlainen ujous, mutta kuitenkin täytyy löytyä rohkeutta tehdä asioita ja olla iloinen. Söpöä voi olla tietyt kasvonpiirteet,"


      Ei poika voi olla söpö. Vain tytöt voivat ja naiset. Kasvonpiirteillä ei ole juurikaan merkitystä, vaan kasvojen paksuudella tähän asiaan, toki tämäkin mielipideasia, sillä paksuistakin kasvoista voidaan olla sitä mieltä että ovat söpöt.
      Pienet silmät ovat ainakin yksi söpöyden ja kauneuden mittoja.

      "Kauneus lähtee sisältä, ja kun sen jakaa muille niin muutkin näkevät sinut kauniina/komeana :)"

      Hölynpölyä. Kun puhutaan ulkonäöstä, niin siihen ei vaikuta sisäiset kauneudet mitään. Sellaisena näkee millainen on. Piste.

      Ja tämä aloittaja on sikäli outo tapaus pojaksi, ei voi muuta sanoa.
      Persettäkö se haluaa saada aikuisena kun söpö pitäisi olla... kasvata parta ja hanki läskiä ja lihaa, niin alkaa naiset kiinnostumaan.
      Söpöys on tyttöjen juttu, karskius ja komeus on miehille.

      • Janne33.

        "Mun mielest söpöl pojal on hyvä iho, sopusuhtaset kasvot ja poika ei saa olla mikään hirveen kauheen lihava. "


        Sopusuhtaiset kasvot? Mitä mahdat tällä tarkoittaa? Suhteessa muuhun kroppaan vai? Yleensä puhutaan sopusuhtaisesta kropasta, kasvojen tulee olla tavalliset joka tarkoittaa että on silmät, nenä ja suu siinä päässä mukaanlukien korvat ja muu olennainen, eikä mitkään isot mulkosilmät. Mitä pienemmät, sen parempi.
        Ja jos poika ei saisi olla lihava, niin miksi kukaan saisi?
        Tää on kans ihme juttu että täällä kitistään koko ajan tosta lihavuudesta, mikä vittu siinä on niin kamalaa?


      • Janne33.
        Janne33. kirjoitti:

        "Mun mielest söpöl pojal on hyvä iho, sopusuhtaset kasvot ja poika ei saa olla mikään hirveen kauheen lihava. "


        Sopusuhtaiset kasvot? Mitä mahdat tällä tarkoittaa? Suhteessa muuhun kroppaan vai? Yleensä puhutaan sopusuhtaisesta kropasta, kasvojen tulee olla tavalliset joka tarkoittaa että on silmät, nenä ja suu siinä päässä mukaanlukien korvat ja muu olennainen, eikä mitkään isot mulkosilmät. Mitä pienemmät, sen parempi.
        Ja jos poika ei saisi olla lihava, niin miksi kukaan saisi?
        Tää on kans ihme juttu että täällä kitistään koko ajan tosta lihavuudesta, mikä vittu siinä on niin kamalaa?

        "ei ainakaan itserakas olemus ja pitää olla semmonen kiltti ja hymyilevä persoona ja ei mikää esittäjä :) "


        Tuolla et saa mitään aikaiseksi, tiedän kokemuksesta jopa itse kun olin 15v pikkupoika. Kasvettuani 30 vuotiaaksi nuoreksi mieheksi, aloin miettiä näitä asioita ja huomasin, että on paras olla vaan se oma itsensä. esittäminen toki kuuluu luokan apinoille. Pitää olla oma itsensä, niin harva pystyy siihen.
        Kukaan ei tule juttelemaan jos ei itse tee aloitetta ja mikä ikävää, niin sekin riippuu vastapuolesta miten suhtaudutaan. Jos luokka on täynnä kusipäitä ja matkivia apinoita, niin ei tule mitään.
        kannattaa vaihtaa silloin koulua.

        sellainen neuvo että nää asiat ei ole itsestäänselvyyksiä mitä puhutte.


      • äläpuhusoopaa

        Kyllä pojatkin voivat olla söpöjä, esimerkiksi omassa koulussani on moniakin suloisia 16-17 v ikäisiä söppänöitä. Ja omasta mielestäni söpöksi tekee juuri tietyt kasvonpiirteet, luonne tai tapa. Eräskin jo täys-ikäinen miespuolinen ystäväni on hyvin suloinen, eikä hänellä todellakaan ole ''paksut'' kasvot. It's all about the person itself.
        Voisin sanoa vielä, että paksut kasvot eivät usein ole eduksi, mieluummin pyöreähköt kasvot.


    • buahahahaa

      "Eräskin jo täys-ikäinen miespuolinen ystäväni on hyvin suloinen, eikä hänellä todellakaan ole ''paksut'' kasvot. It's all about the person itself."


      Vain huorilla on miespuolisia ystäviä. Miksi haluat esittää huoraa hankkimalla miespuolisia ystäviä? Onko se vähän sama asia kun että joka tytöllä pitää olla oma hauva?
      Ja se sun "mies" taitaa olla joku 20v jota pidät miehenä, eli täysi poju vielä.

    • 3980928509438509

      up

    • Tyttööööö96

      Janne33: Poika tosiaankin voi olla söpö!!!

    • SOFFETHESOFFE

      Kiltteys on söpöä. Kukaan ei jaksa katsella kusipäätä.

      Poika pärjää musta likkojen keskuudessa kun on:

      kiltti
      ystävällinen
      rehellinen
      kiinnostunut.

      JA PLUS PITÄÄ ITSESTÄÄN JA KEHOSTAAN HUOTA.

      Helppoa ko heinänteko

    • jokubrandon

      mitä tarkotat tolla ''kiinnostunut'' sanalla?

      • Anonyymi

        Kiinostaa muiden asiat eikä vain omat. Kuuntelee muiden juttuja mielenkiinnolla vaikka ei mikään lempi aihe olisi. Osallistuu keskusteluun asiallisesti. Se että kiinostaa erityisesti kumppaninsa asiat. Ja välittää


    • 20+14

      Rinnakkaisluokalla on mun mielestä aika söpö poika. Sillä on aika pitkät ja paksut hiukset mut ei hevari tai emo. Näyttää vähän joltain mangatyypiltä mut vaaleet hiukset. Urheilullinen ja vahva kroppa, ei oo ylipainoa eikä näytä tikulta niinku jotku pojat. Se on myös aika pitkä. On aika hiljanen ja sillon kun sanoo jotain niin sanoo rehellisesti mut se ei oo kuitenkaa koskaan loukannu ketään. Söpöintä on varmaan sen silmät. Sillä on tummanvihreet silmät ja se kattoo niillä aina tosi suojelevasti ja haikeesti. Mä muistan kun joskus joku sen luokkalainen ääliö huuteli kaikille jotain käytävillä nii se poika vaan katto sitä silmiin niin se huutelija lopetti ja lähti pois nopeesti. Mä en vaan tiedä miten mä saisin juteltua sille joskus.

      • Jokukuu

        Toi kuullostaa ihan yhdeltä kundilta, jonka tapasin viime kesänä. Pitäisköhän soittaa sille...


    • kumisaapaslikka

      ole se mikä olet :) tytöt pitää sua söpönä sellasena kuin olet.

    • feeeeeeeeeee

      itsevarma hymy

    • tiedänasiastajotain

      Pojatkin voivat olla söpöjä, tietysti 50 vuotiaan miehen ei kannata yrittää söpöillä. n. 11-14 vuotias poika saa vapaasti söpöillä iskeäkseen tyttöjä.

      Usein söpöissä pojissa on heti ensimmäisenä erottuvat asiat : Hymyn luomat korkeat poskipäät, ja poskien pitää olla semoset mitä voi hellästi suukottaa, ilman että tuntuu pojan hampaat huulille.

      Jos haluaa näyttää söpöltä pojalta, tytöt tykkäävät myöskin rusketuksesta. Erottuva vaalea tukka on tietenkin plussaa.

      Monet tytöt sulavat nähdessään ruskeat silmät. Tosin vaaleatukkaisilla näitä ei ole, joten jos omaat ruskeat hiukset ja ruskeat nappisilmät, se myöskin koukuttaa.

      Poikaa pidetään söpönä, kun tämä pukeutuu asiallisesti on ylläolevien asioiden vertainen. Tietenkin on niitä tyttöjä, jotka eivät pidä noista, mutta massatytöt rakastavat noita.

      Tytöt arvostavat myös lihasmassaa jossainmäärin. He tykkäisivät, että osaisit laittaa vastaan tarpeentullen, ja jaksaisit kannella joitain esineitä. Lihasmassaa voit esitellä esimerkiksi liikuntatunnilla vetelemällä useita leukoja tai punnerruksia.

      Jos olet yli 14, älä söpöile. Tämä katsotaan naurettavaksi!

    • Anonyymi

      Söpöö on jos on ujo ja hiljane ja kohtelias ja hymy eikä huuda kokoaja ku mikäki apina. Kyllä sen näkee söpönä jos on söpö luonne

    • Anonyymi

      Mun mielestä ruskee silmäiset pojat on ihan söpöi.Itelläki on ruskeet silmät mutta ei se oikeestaan vaikuta siihen.
      Mä ainaki sanoisin että oo kiltti ja avaudu meille tytöille enemmän?

    • Anonyymi

      Romanttisuus
      Hymy
      Halaukset
      Kohteliaisuus
      Avuliaisuus
      Kehut
      Lahjat esim kukat,suklaa tms
      Se että haluaa viettää yhteistä aikaa
      Rehellisyys
      Se että sanoo että rakastaa
      Rakastaa ja välittää ja kuuntelee ja kiinostaa
      Läheisyys

      Hyvä hius ja vaate tyyli ja hygienisyys
      Yleisesti komeus
      ja lihakset/ urheilullinen kroppa

      • Anonyymi

        Tytön josta välittää puolustaminen, vaikka vastassa olisi monia. Valmis tekemään tytön vuoksi MITÄ VAIN. Se osoittaa oikeaa rakkautta. Ei ole jokaiselle naiselle samanlainen herrasmies kuin omalle naiselle en, mutta kunnioittaa kaikkia ja on kohtelias ja asiallinen.


    • Anonyymi

      Myös huumori on aika söpöä jos se on oikeasti hauskaa. Semmoinen jätkä on söpö joka piristää päivää. Osaa keskustella mistä vain asiallisesti. Semmoinen jätkä on TOSI söpö ja ihana joka kyselee kuulumisia ja toivottaa hyvät yöt ja huomenet. Semmonen on plussa jos joskus järjestää pieniä yllätyksiä esim treffit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe