lisäksi tutkinnon suorittajaksi hyväksyttävältä vaaditaan vähintään kolmen kuukauden kokemus arkistotoimen tehtävistä ja asiakirjahallinnon ja arkistotoimen peruskurssi.
siis toi johonki perustutkintoon. eli kysymmys:
miten pääset työharjoitteluun/saat kosketuksen alaan kun vaaditaan perustutkintoon kokemusta jo``````?`=
arkistonihoito (alalle)
1
304
Vastaukset
- Arkistoija
Maakunta arkisto järjestää kursseja joihin osallistuneilla ja kurssin läpäisseillä on mahdollisuus anoa perustutkinnon suorittamista. Maakunta arkisto järjestää myös perustutkinto koulutuksen. Ainakin minulle kerrottiin näin, kun hain tälläiselle kurssille.
Työkokemuksesta ei mainiuttu mitään, vaikka kurssi onkin tarkoitettu työssäolijoille, mutta minulla ei ole työpaikkaa eikä kokemusta ja minä pääsin kurssille. Minulla on mahdollisuus hakea oikeutta suorittaa perustutkinto.
Maakunta arkistoista yms. voi myös yrittää saada harjoittelu tai oppisopimuspaikkaa, mutta ainakaan meidän kaupungissa ei onnistunut. Suuremmissa kaupungeissa olisi ollut mahdollisuus myös oppisopimukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059