Siis ilman että tulee mainoksia puhelimeen jatkuvasti eikä mitään semmosta että tyyliin 1viesti per viikko vaan pitäis saada enemmän...
Kiitos!
Mistä netistä voi lähettää ilmaisia tekstareita?
6
7331
Vastaukset
- turre
Soneran Etusopimusasiakkaana voi lähettää maksutta 20 tekstaria/vrk.
- Annika
www.halebop.com
siinä on lähetetyn viestin mukana pieni mainos. Kolme per päivä. Röötsin kieliset sivut.
sitte on
www.1rstwap.com
entiedä, miten nuo limitit nykypäivänä menee.. ennen sai 15viestiä per viikko.- Annika
ja molemmat vaativat rekisteröitymisen. mutta mitään mainosskeidaa ei kännykkään tule.
www.boltblue.com on sellainen, joka toimii vain sonerassa ja radiolinjassa.
- Joel
www.gohome.fi
- ..............................
apinat.fi
- kissa-katti
.............................. kirjoitti:
apinat.fi
Eli kyselen samaa, nyt vuonna 2010, mistä voi lähettää ilmaiseksi tekstareita netistä kännykkään... jotain löysin mutta olisiko jollakin tiedossa joku hyvä ja turvallinen vaihtoehto tarjolla, ettei tulisi kamalasti mainoksia jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253646Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282871- 472538
- 372311
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2681895Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511838Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231815- 331620
- 281570