Olin toukokuun alussa työmatkalla Tampereella. Vietin asiakkaiden kanssa leppoisan illan. Söimme hyvin ja nautimme kohtuullisesti juomia. Palasin hotellille puolen yön aikoihin. Päätin ottaa aulabaarissa vielä yömyssyt. Baaritiskille tuli myös kahden miehen ja yhden naisen seurue. Kuulin heidän puheestaan, että he olivat ruotsalaisia.
Miehet olivat aika vauhdissa ja heittivät puolihävyttömiä juttuja naiselle koko ajan.
Taitaa olla pillun saanti mielessä, naureskelin itsekseni.
Nainen oli vieressäni ja kuulin, kuinka hän huokaili tuskastuneena ukkojen metelöintiä.
Kohotin lasiani ja sanoin naiselle – Skål
Hän kääntyi ja hymyili. Juttelimme niitä näitä. Pidin tahallani tiettyä etäisyyttä kun miehet mulkoilivat pahasti suuntaani.
Toivotin seurueelle hyvää yötä ja aloin tehdä lähtöä. Nainen sanoi työkavereilleen, että eikö heidänkin olisi syytä mennä nukkumaan. Miehet heittivät gintonicit huiviin ja menimme yhdessä hisseille.
Miehet jäivät kolmannessa kerroksessa ensin. He halusivat välttämättä antaa naiselle, Malinille hyvän yön suudelmat. Lopulta he poistuivat hissistä. Malin huokasi ja pyysi anteeksi työkavereidensa huonoa käytöstä.
Seuraavaksi hissi pysähtyi Malinin kerrokseen. Hän odotti ovien avautumista, katsoi minuun ja toivotti hyvää yötä.
- Saanko minäkin hyvän yön suukon? kysyin ja hymyilin. Malin oli oikein viehättävä nainen, siinä 40 vuoden kieppeillä. Erittäin laiha, mutta persoonallisen näköinen.
- Tottakai, hän sanoi ja lähestyi minua.
Hän joutui kurottautumaan suudellakseen. Hissin ovet menivät samassa kiinni, ja matka jatkui ylöspäin.
Suutelimme yhä. Hän kietoutui tiukemmin minua vasten. Suudelmat muuttuivat kiihkeiksi. Hyväilin hänen niskaa ja lyhyitä hiuksia. Aloin kiihottua. Tunsin, että Malinkin alkoi käydä kuumana.
Kuin yhteisestä sopimuksesta jäimme molemmat minun kerrokseeni ja kävelimme huoneeni ovelle. Malin oli kainalossani ja suutelimme kun avasin oven. Nostin hänet syliini ja kannoin sisään.
- Haluatko jotain juotavaa? kysyin
- Haluan rakastella kanssasi, hän vastasi. Hänen huulensa olivat kaikkialla.
Riisuimme vaatteet ja heittäydyimme sängylle. Mailin oli tosiaan laiha, pienet rinnat ja tiukka peppu. Hän oli ajellut häpykarvat pois, vain häpykummulla oli pieni tumma kolmiomainen karvoitus, kuin merkkinä, mihin suuntaan minun tulee edetä.
Suutelin häntä niskaan, kaulalle, olkapäille ja pienille rinnoille. Imin nännit koviksi. Ne kasvoivat napakoiksi ja isoiksi, törröttivät mukavasti ylöspäin. Hän huokaili ja pyysi minua tekemään hänelle hyvää. Nuolin hänen vatsaansa. Sitten siirryin jalkopäähän. Katselin hänen pilluaan, joka oli kutsuvasti auki. Paljas vako oli tosi kiihottavan näköinen. Kullini seisoi isona ja jäykkänä. Olin polvillani hänen jalkojensa välissä aloin suudella ja nuolla kielellä hänen jalkojaan. Malin huokaili ja kohotteli lantiotaan. Samalla hän hyväili rintojaan. Minä kiihotuin entisestään.
Siirtyessäni eteenpäin tunsin pehmeiden reisien kohdalla hänen kiimaisen tuoksun. Vieläkään en ollut koskenut pilluun. En voinut odottaa pidempään. Kierähdin selälleni ja pyysin häntä käymään päälleni niin, että saan nuolla hänen pilluaan. Hentoinen Malin kävi päälleni ja alkoi villisti imeä kulliani. Aloin nussia häntä suuhun, kihotuin tästäkin lisää ja tunsin kuinka kaluni kasvoi vielä paksummaksi hänen lämpimässä suussaan. Malin pyöritti takamustaan kasvoillani. Nuolin kielelläni klitorista, mikä oli
ihanan kova nipukka. Välillä imin häpyhuulia ja työnsin kieltäni pilluun sisälle. Maalin kävi tosi kuumana. Peppu pyöri edessäni ja tunsin, että hän laukeaa ihan kohta. Hän saikin kohta rajun väristyksen.
- Tule sisääni kultaseni, hän pyysi.
Hän kääntyi ja kävi istumaan päälleni. Hän ohjasi kullini sisäänsä ja alkoi villisti ratsastaa. Huokailin mielihyvästä, mutta Malin alkoi suorastaa kiljahdella. Hän saisi kohta uuden orgasmin. Hän liikkui yhä villimmin. Minäkin tunsin laukeavani ihan kohta. Koimme voimakkaan laukeamisen yhtä aikaa. Kullini sykki hänen pillussaan ja sain rajuja nytkähtelyjä kun hän supisti pilluaan ja lypsi loputkin spermastani sisäänsä.
Suutelimme hellästi ja Malin kävi kainalooni. Molemmista oli erikoisen jännittävää laueta yhtä aikaa. Malin halusi jäädä yöksi viereeni nukkumaan. Tosin nukkuminen jäi vähäiseksi, kun rakastelimme monta, monta kertaa yön aikana.
Ruotsin pillua
Jukkis
1
7462
Vastaukset
- Anonyymi
Olen myös rakastellut noin 35 v. ruotsalaista naista! Hän oli tosi kaunis, seksikäs ja lempeä ja hyvin innokas sängyssä! Teimme kaikki mahdolliset temput sängyssä hotelliyön aikana! Hän oli aivan ihana kumppani! Seurustelimme ja tapailimme noin3 kuukautta sen yön jälkeen ja kävin Tukholmassa häntä tapaamassa! Mutta sitte hän ilmoitti että hänellä on uusi miesystävä ja suhde päättyi siihen! Mutta hyvät muistot kyllä jäivät tästä romanssista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691618Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031406- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820