myydään rune ukko

rune112

myydään kova str pure 98str 87hp combat 67 ja total on joku 1200
ja mulla on viel 99lvl 99str ja 89hp 7millii rahaa




addatkaa himotappo jos kiinnostaa pure
addatkaa gangstanobo jos kiinnostaa maini

35

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |DK then

      Niin paljolla olisit tuota pure myymässä, tai mainia?

      • rune112

        toiseen rune ukkoon


      • niih vai
        rune112 kirjoitti:

        toiseen rune ukkoon

        varmaan salasanan ensin? itse en ainakaan näihin hirveesti luota..


      • `asdjou-
        niih vai kirjoitti:

        varmaan salasanan ensin? itse en ainakaan näihin hirveesti luota..

        vaihats mun ukkoo sil on hyvä maini?
        def 72.str 79.at 75.hp 76.ranged 61.magic 65.summoning 37.woodcutting 76.fishing 70.En muista kaikkia mut kato hiscorest nimi:amispoppi394
        ota muhun yhteyttä jos kiinosta addaa mut meseen [email protected] ota sitte muhun joko sähköpostitse tai windows live messengeril.Kiitos jo etukäteen! hei muuten ei sit oo rahaa ku 300k mut hyvä maine vaihan sen tohon pureen ja combat lvl on 93 koht 94 arvaa kannattaisko vaihtaa 67 combat lvl 93 combat lvl:iin?


      • aksraesrep
        `asdjou- kirjoitti:

        vaihats mun ukkoo sil on hyvä maini?
        def 72.str 79.at 75.hp 76.ranged 61.magic 65.summoning 37.woodcutting 76.fishing 70.En muista kaikkia mut kato hiscorest nimi:amispoppi394
        ota muhun yhteyttä jos kiinosta addaa mut meseen [email protected] ota sitte muhun joko sähköpostitse tai windows live messengeril.Kiitos jo etukäteen! hei muuten ei sit oo rahaa ku 300k mut hyvä maine vaihan sen tohon pureen ja combat lvl on 93 koht 94 arvaa kannattaisko vaihtaa 67 combat lvl 93 combat lvl:iin?

        Ootte te runettaja jonnet kyl säälittävää porukkaa :D etteks tajuu mitä roskaa jyystätte päivästä toiseen.


      • hhhgfhgf
        aksraesrep kirjoitti:

        Ootte te runettaja jonnet kyl säälittävää porukkaa :D etteks tajuu mitä roskaa jyystätte päivästä toiseen.

        Haista paska ketä sun mielipitees kiinnosta vitu kehari.


    • Uusi RuneScape osoit

      Uusi RuneScape osoitteessa Rsbeta3ltd.TK , Nauttikaa pelaamisesta

      • homopetteri1

        '
        huijaus sivu


      • no voi vittu

        ihme huijjaus sivu


    • PolarisDragon

      Mä voin myydä mun rune ukko

      Att:90
      Str:89
      Def:75
      HP:89:
      Range:84
      Mage:80
      Pray:65
      Summoning:74
      Cooking:99
      Slayer:80
      Farming:70

      COMBAT LVL:116
      20 päivää membu jäljellä

      On jotai 25m

      40-60€

      Laittakaa vaikka viesti tänne.

      • oo nii kiltti

        nii voitko antaa mulle kaikki rahas ni saat mult neuvot ukkojen kössimisee ja annan sulle 2 ukkoo=)


      • hyvät kaupatpolarisd

        jos oisit nii kiltti ni voin vaihtaa sulle 2 rune ukkoo 10m ja annan neuvot miten saat kaakamel ukon pois llogged characterist se on 138combattinene =)


      • ku et tarvii mihinkä
        hyvät kaupatpolarisd kirjoitti:

        jos oisit nii kiltti ni voin vaihtaa sulle 2 rune ukkoo 10m ja annan neuvot miten saat kaakamel ukon pois llogged characterist se on 138combattinene =)

        moi tai sit anna kaikki rahat =) voin neuvoo mis saat hvät rahat tost ukost


      • kovajulli3

        vois osta sen


    • oon tosissani =)

      add smbrute nii puhuta lisää runes jos käy=)

    • kuka on nopein?

      halojaa!!!! vaihan 2rune ukkoo pr0125 ja pr0126 ja kerron kaikki neuvot miten saat kaakamel ukon ku se kössittii 1vuos sitte nii kerron kaikki tiedot sen takas saamiseen ja kerron neuvot myös ukkojen ennen 2005 tehtyjen ukkojen helpon tavan kössii ne tarviin vaa siit kaikest 15m tai ehkä jopa 10m riippuu henkilöst ja muute kaakamel on 138 combat ja sil on ehk viel ne rahat m itä oli 1 vuos sitte sil oli sillo 30m mut tarviin rahaa ukolle smbrute vain 15m -10m täst kaikest nopein saa ps.siis rune rahaa

      • kuka on nopein?

        tuun tarkistaa sivuston taas kello 8 tai 7


    • PolarisDragon

      Saat ostaa rahat :D

      • polaris anna rahaa!

        ai oikel rahal miis kaupungis asut?=)


      • kuka on nopein

        vaiha toi ukko


      • please polarisd!

        polaris please oo nii kiltti mun ukon rahat kössittii anna rahaa saat kaks rune ukkoo =)!!!!!!!!!!!!!!!!!edes 3m ole nin kiltti saisit kaks ukkoo myytäväks pleaseplease oo nii kiltti oon nii huono runes anna ees 3m annan 2 ukkoo


    • asdasdasdasdadads

      Vaihakko lvl 55 str pureen 79 str?

    • kuka on nopein

      polaris please annan sulle kaakamelin ja pr0125 ja pr0126 ees 6m

    • PolarisDragon

      Sori en tartte rune ukkoja enää, Saat ostaa Ukon rahat tai sit vaa rahat :p

    • PolarisDragon

      Asun kokkolassa

    • no hööh

      no miten paljo!?

    • PolarisDragon

      30e ja saat 20milliä ?

    • rune ukkoja myynnisä

      vaidan 3 runescape ukkoo 1-2m rune rahaa yks on 70combat toinen 65 ja yks4 !!!

    • omgg

      olen löytänyt mesen mist voi kössätä rune ukkoja se on hieman ilkeä mutta elämä on runescapessa tos oon tommonen mese [email protected] se on jagexin kunta se on tehty tolle ettei kukaa tiedä sen siihen lähetät ukkon nimi ja salis eli oman se hakee sille päivässä 100-300m ja sit lähetät pasword check ja uusiks sit lähetät nim ja salis jonka haluat ja saat

      • sorry rs ja jagex

        ja muistaka kun annatte oman ukon nimi ja salis vaihtaka tunnin pääset siin on noin 100-300m ja mieluiten se ukko olis tehnyt desert treasure sit se on helpommin voit saada 400m


    • turre300

      joo voin vaihtaa mun 92lvl tyypin. parhaat levelit: Str 78 att 75 def 70 prayer 60 woodctting 79 fletching 91!!!!! hitpoints 72 ranged 67 magic 64 herblore 48... total level on 1100 ja rahaa tällä ukolla on noin 21m ja muuta kamaa esim abyssal whip helm of neitiznot dragon defender ja fighter torso... pistä viesti tänne jos kiinnostaa... vaihtaisin tämän str pureesi ja nimimerkkini on Antip

    • Outooaaa...

      olis tässä tällänen 59levunen heppu Range: 78, Pray 44, Fishing: 93, Hp: 62, Herblore: 46.. Accountin nimi on: Monk D Ace mieluiten Runescape rahaan vaihtaisin omaisuus ukollani on noin 300K ja membua noin 28päivää jäljellä. ja tietenkin jos jotain kiinnostaa voi adata runescapessa käyttäjän: Kulta Rekka Tai Istuva Monni niin voidaan keskustella asioista enemmän.

    • aivoje syöjä

      voiks joku kertoo ku on nykyää tuo ilmais membu. ku tekee uuden ukon ku siin on se ihme harjottelu member juttu miten sen siasi poies?

      • pillumagneetti11

        Sä lähtee ku oot tehny kaikki tehtävät siit alust... lopeta rune se o iha paska!


    • Anonyymi

      KUKA OSTAA MUN RUNE-UKKO 2000? MYYN HALVALLA KOSKA TARTTEN RAHAA RUOKAAN JA LASKUIHIN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe