tytöt tykkää tälläisistä

vituttaa93

pojista nykyään: on pelle mutta ei liian pelle, sosiaalinen ja heittää paskaa läppää, muttei koko ajan sekä on 'hieman' asiallinen.
koulussa noi tyypit saa vaan kaikki tytöt ympärille ja jutteluun. MUTTA EI ne vähän hiljaisemmat ja asiallisemmat pojat.

53

1902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori_mies18

Ja meillä tunteellisilla, suloisilla, hiljasilla, asiallisilla ja välittävillä pojilla ei oo koskaan mahdolliduutta saada ketään suloista ja lempeää tyttöä vierelleen :'( Itse ainakin joudun näillä näkymin olemaan koko elämäni yksin, en uskalla tehdä asialle oikeasti mitään vaikka niin kovasti haluaisinkin...

• tyyteloo

Ooksä koskaan koittanu iskee ketää?

Ne hiljasimmat voi olla ihanimpia. ^___^

• shyboy15
        tyyteloo kirjoitti:

Ooksä koskaan koittanu iskee ketää?

Ne hiljasimmat voi olla ihanimpia. ^___^

Niin mutkun me ollaan ujoja, ei me uskalleta =(

• mivy-
        shyboy15 kirjoitti:

Niin mutkun me ollaan ujoja, ei me uskalleta =(

No hei, niin kyllä tytötkin ovat ujoja, ainakin minä :/

• 17v tyttö

Jos pelle meinaa sellasta, joka riehuu koko aja ja on jatkuvasti äänessä vaa esittääkseen kovaa, ni ei ne kyllä mun mieleen ole. Onhan se kiva jos jätkä on hauska, mut voi sitä olla asiallisellakin tavalla hauska. Hiljasissa pojissa ei mielestäni ole mitään pahaa. :) Ei sitä aina tartte mölyapinaa esittää

• Nuori_mies18

Missähän me hiljaset ja ujot pojat saatas helpoiten otettua kontaktia tyttöihin? Kun tytöthän eivät ilmeisesti yleensä tule meille kuitenkaan juttelemaan (?)

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Missähän me hiljaset ja ujot pojat saatas helpoiten otettua kontaktia tyttöihin? Kun tytöthän eivät ilmeisesti yleensä tule meille kuitenkaan juttelemaan (?)

Hyvä kysymys :D Mä ainakin puhuisin mielummin vähän ujommille pojille. Ei kai sellasta paikkaa voi oikeen määritellä, missä helpoiten tutustuisi tyttöihin. :P

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Hyvä kysymys :D Mä ainakin puhuisin mielummin vähän ujommille pojille. Ei kai sellasta paikkaa voi oikeen määritellä, missä helpoiten tutustuisi tyttöihin. :P

No, jospa niin joskus kävisi :D Itse ainakin jaksan vielä uskoa mahdollisuuksiini, vaikka tähän mennessä en olekaan vielä mitään saanut aikaan :P

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

No, jospa niin joskus kävisi :D Itse ainakin jaksan vielä uskoa mahdollisuuksiini, vaikka tähän mennessä en olekaan vielä mitään saanut aikaan :P

Kyllä kannattaa uskoo mahdollisuuksiinsa. :) Vaikutat mukavalta nuorelta mieheltä :) Varmasti mukavaa juttu seuraa

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Kyllä kannattaa uskoo mahdollisuuksiinsa. :) Vaikutat mukavalta nuorelta mieheltä :) Varmasti mukavaa juttu seuraa

Varsinkin jos joku tykkäis syvällisemmistä keskusteluista niin hän ei varmasti tylsistyis mun seurassa :D En sitten tiedä voiko tämä ujous ja tunteellisuus loppujen lopuksi kääntyä eduksi jos todellakin sattuisi törmäämään yhteen sen tytön kanssa, joka on täysin samalla aaltopituudella, niin voisi olla ettei sen jälkeen enää tarvitse olla yksin... Olen jostain lukenut että mahdottoman sosiaaliset ihmiset kyllä löytävät seuraa itselleen vaikka kuinka paljon, mutta saattavat joutua pettymään useamman kerran ennenkuin vakiintuvat. Ovatko nämä sitten taas niitä suomi24:sen huhuja, kuka tietää :P

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Varsinkin jos joku tykkäis syvällisemmistä keskusteluista niin hän ei varmasti tylsistyis mun seurassa :D En sitten tiedä voiko tämä ujous ja tunteellisuus loppujen lopuksi kääntyä eduksi jos todellakin sattuisi törmäämään yhteen sen tytön kanssa, joka on täysin samalla aaltopituudella, niin voisi olla ettei sen jälkeen enää tarvitse olla yksin... Olen jostain lukenut että mahdottoman sosiaaliset ihmiset kyllä löytävät seuraa itselleen vaikka kuinka paljon, mutta saattavat joutua pettymään useamman kerran ennenkuin vakiintuvat. Ovatko nämä sitten taas niitä suomi24:sen huhuja, kuka tietää :P

Harva tykkää nykysin keskustella syvällisiä. Se on ihanaa kun joka tahtoo puhua jostain syvällisemmästä.

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Harva tykkää nykysin keskustella syvällisiä. Se on ihanaa kun joka tahtoo puhua jostain syvällisemmästä.

Ja siis varsinkaan meidän ikäset harvemmat :) Mut kuullostaa tosi mukavalta että jotkut nykynuoretkin voisivat tykätä tällasesta ja tämän asian osaaminen onkin varmasti jonkinlainen etu tulevaisuudessa. Mulla tosiaan on jo pitkän aikaa ollu hermot kovilla tämän ujouden kanssa, mutta olen myös yrittänyt tehdä työtä, jotta jonain päivänä olisinkin normaalimpi ja uskaltaisin jutella avoimesti vieraidenkin ihmisten kanssa, se olisi suuri etu ihan muutenkin kuin tämän parisuhdeasian kanssa :) Esiintyminen on tietysti hankalaa, mutta olen jo muutaman kerran onnistunut pitämään aikuislukiossa esitelmän luokan edessä, vähän hikoillen, mutta muuten hyvin ;D Kyllä se siitä, pitää vaan saada hankittua itseluottamusta erilaisilla onnistumisilla :)

• rrgrrgrggrgrg
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Ja siis varsinkaan meidän ikäset harvemmat :) Mut kuullostaa tosi mukavalta että jotkut nykynuoretkin voisivat tykätä tällasesta ja tämän asian osaaminen onkin varmasti jonkinlainen etu tulevaisuudessa. Mulla tosiaan on jo pitkän aikaa ollu hermot kovilla tämän ujouden kanssa, mutta olen myös yrittänyt tehdä työtä, jotta jonain päivänä olisinkin normaalimpi ja uskaltaisin jutella avoimesti vieraidenkin ihmisten kanssa, se olisi suuri etu ihan muutenkin kuin tämän parisuhdeasian kanssa :) Esiintyminen on tietysti hankalaa, mutta olen jo muutaman kerran onnistunut pitämään aikuislukiossa esitelmän luokan edessä, vähän hikoillen, mutta muuten hyvin ;D Kyllä se siitä, pitää vaan saada hankittua itseluottamusta erilaisilla onnistumisilla :)

paska puhetta että tytö muak tykkäis hiljasista ja ujoista pojista... ne kovikset ja kovaäänisimmät pellet ne vie...

• 17vtyttö
        rrgrrgrggrgrg kirjoitti:

paska puhetta että tytö muak tykkäis hiljasista ja ujoista pojista... ne kovikset ja kovaäänisimmät pellet ne vie...

Miks ei vois tykätä? Kannattais toi ahdasmielisyys ainaki heittää menemään. Kaikki on erilaisia ja toiset tykkää hiljasemmista ja toiset puheliaista. Ei voi olla kovin vaikeesti ymmärrettävä asia.

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Miks ei vois tykätä? Kannattais toi ahdasmielisyys ainaki heittää menemään. Kaikki on erilaisia ja toiset tykkää hiljasemmista ja toiset puheliaista. Ei voi olla kovin vaikeesti ymmärrettävä asia.

Ja löytyy myös meitä poikia, jotka tykätään hiljasista ja ujoista tytöistä :) Itseäni ei ainakaan yhtään kiinnosta tuolla ulkona juopottelevat ja mölyävät pissikset jotka kulkevat jo jätkien ympäröiminä muutenkin... Sääliksi käy :(

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Ja löytyy myös meitä poikia, jotka tykätään hiljasista ja ujoista tytöistä :) Itseäni ei ainakaan yhtään kiinnosta tuolla ulkona juopottelevat ja mölyävät pissikset jotka kulkevat jo jätkien ympäröiminä muutenkin... Sääliksi käy :(

Nää juopottelevat teinilaumat on tosi ärsyttäviä joskus. Täällä Espoossa niitä tuntuu olevan ihan likaa. Hauskaa voi pitää ilman viinakin ja jatkuvaa huutamista. :D

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Nää juopottelevat teinilaumat on tosi ärsyttäviä joskus. Täällä Espoossa niitä tuntuu olevan ihan likaa. Hauskaa voi pitää ilman viinakin ja jatkuvaa huutamista. :D

Itse en ainakaan aio maistaa elämäni aikana yhtään kertaa alkoholia, se saattaisi viedä mennessään heti ensimmäisellä kerralla. Olen sitäpaitsi nauttinut suunnattomasti elämästä tähänkin mennessä kaikista koettelemuksistani huolimatta eikä ole yhtään tehnyt mieli kokeilla mitään ''nautintoaineita'', niistä seuraa niin monelle ikävyyksiä. Ukkini kuoli alkoholiin ja tupakointiin vuonna 54-vuotiaana 1982, 10 vuotta ennen syntymääni :'( Olisi ollut kiva tuntea hänetkin...

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Itse en ainakaan aio maistaa elämäni aikana yhtään kertaa alkoholia, se saattaisi viedä mennessään heti ensimmäisellä kerralla. Olen sitäpaitsi nauttinut suunnattomasti elämästä tähänkin mennessä kaikista koettelemuksistani huolimatta eikä ole yhtään tehnyt mieli kokeilla mitään ''nautintoaineita'', niistä seuraa niin monelle ikävyyksiä. Ukkini kuoli alkoholiin ja tupakointiin vuonna 54-vuotiaana 1982, 10 vuotta ennen syntymääni :'( Olisi ollut kiva tuntea hänetkin...

:( Alkoholi ja tupakka pilaa monen elämän. Itse tulee katsottua vierestä kun oma lähisukulainen pilaa elämänsä mokomilla myrkyillä. Ei oo kiva pelätä oman sukulaisensa puolesta

• Täälläpohjantähdenal
        17vtyttö kirjoitti:

:( Alkoholi ja tupakka pilaa monen elämän. Itse tulee katsottua vierestä kun oma lähisukulainen pilaa elämänsä mokomilla myrkyillä. Ei oo kiva pelätä oman sukulaisensa puolesta

Itse hyväksyn alkoholin, mutta en juurikaan tupakkaa. Alkoholi on kiva seurajuoma :)

• 17vtyttö
        Täälläpohjantähdenal kirjoitti:

Itse hyväksyn alkoholin, mutta en juurikaan tupakkaa. Alkoholi on kiva seurajuoma :)

Kyllä se kohtuullisin määrin on ihan okei :P

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Kyllä se kohtuullisin määrin on ihan okei :P

Olikohan siitä joku tutkimus jonka mukaan pieni määrä silloin tällöin on terveyttä edistävää... En muista tarkkaan, no joka tapauksessa mulla on sellanen taipumus riippuvuuksiin että en voi kokeilla koskaan... Minulla on ollut kauheita ongelmia päästä energiajuomariippuvuudesta ja pelikoneriippuvuudesta eroon. Tosin sekin on onnistunut, energiajuomien kohdalla jo 4 kertaa ja pelikoneiden 2 :D Tietokoneesta en ole päässyt eroon, olen ollut koukussa 3-vuotiaasta lähtien :S

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Olikohan siitä joku tutkimus jonka mukaan pieni määrä silloin tällöin on terveyttä edistävää... En muista tarkkaan, no joka tapauksessa mulla on sellanen taipumus riippuvuuksiin että en voi kokeilla koskaan... Minulla on ollut kauheita ongelmia päästä energiajuomariippuvuudesta ja pelikoneriippuvuudesta eroon. Tosin sekin on onnistunut, energiajuomien kohdalla jo 4 kertaa ja pelikoneiden 2 :D Tietokoneesta en ole päässyt eroon, olen ollut koukussa 3-vuotiaasta lähtien :S

Jotkut jää helpommin koukkuun. Hyvä kuitenki et oot päässy pahimmista yli. Tietokoneen kanssa voi kehittää itselleen ammatin ^^ Ei siis ole kovin paha riippuvuus se. Itse opiskelen audiovisuaalisen viestinnän parissa. Aihe vaihtu tyttöjen tykkäämisestä ammatteihin ja koukkuun jäämiseen. xD

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Jotkut jää helpommin koukkuun. Hyvä kuitenki et oot päässy pahimmista yli. Tietokoneen kanssa voi kehittää itselleen ammatin ^^ Ei siis ole kovin paha riippuvuus se. Itse opiskelen audiovisuaalisen viestinnän parissa. Aihe vaihtu tyttöjen tykkäämisestä ammatteihin ja koukkuun jäämiseen. xD

No nyt on vaihtunu aiheet, mutta tämänkin keskustelun kautta alkuperäinen aihe voi saada täysin uusia ulottuvuuksia :D Kyllä tämä tietokonehomma olis yks niistä mun suosikeista ehdottomasti, luonnontieteiden ohella :) Molempia pystyis vielä opiskelemaan täällä Kuopiossa!!! :D Onkohan minun tulevaisuus tältä osin turvattu... Aika näyttää =) Olis ihana kun ei tarviis lähtee tästä rakkaasta kaupungista minnekään ''ulkomaailmaan''...

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

No nyt on vaihtunu aiheet, mutta tämänkin keskustelun kautta alkuperäinen aihe voi saada täysin uusia ulottuvuuksia :D Kyllä tämä tietokonehomma olis yks niistä mun suosikeista ehdottomasti, luonnontieteiden ohella :) Molempia pystyis vielä opiskelemaan täällä Kuopiossa!!! :D Onkohan minun tulevaisuus tältä osin turvattu... Aika näyttää =) Olis ihana kun ei tarviis lähtee tästä rakkaasta kaupungista minnekään ''ulkomaailmaan''...

Saattaa hyvin olla tulevaisuus turvattu. :D Oilisihan se kiva pysytellä omassa kotikaupungissa, mut toisaalta olis kiva nähä jotai uutta. Luonnontieteet kiinnostavat itseänikin... en ole yhtään varma mitä tulevaisuus tuo, vai tuoko se yhtään mitään. :P

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Saattaa hyvin olla tulevaisuus turvattu. :D Oilisihan se kiva pysytellä omassa kotikaupungissa, mut toisaalta olis kiva nähä jotai uutta. Luonnontieteet kiinnostavat itseänikin... en ole yhtään varma mitä tulevaisuus tuo, vai tuoko se yhtään mitään. :P

Minulle oli kauhea stressi muuttaa talosta toiseen täällä samassa kaupungissa kun olin 12. Muuton jälkeen mulla oli kauheita migreenikohtauksia (tai en tiedä oliko edes migreeni) ja unettomuutta monta kuukautta :/ Se oli kauheeta, mut onneks selvisin... Ei oikein sikskään tee mieli muuttaa minnekään, tiedä vaikka kävis samalla tavalla. Mut tulevaisuuteen kannattaa ehdottomasti panostaa ainakin jollain tasolla, itse en ota siitä mitään stressiä mutta ainahan se mielessä on, vaikka miten yrittäisi peitellä :) Mulla ei periaatteessa ole muita unelmia kuin iloinen, hyvä elämä, sellainen työ jossa viihdyn sekä tyttöystävä jota rakastaisin ja joka rakastaisi minua ihan oikeasti :D Mut siinäpä sitä unelmaa riittääkin, aika sitten näyttää miten käy :)

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Minulle oli kauhea stressi muuttaa talosta toiseen täällä samassa kaupungissa kun olin 12. Muuton jälkeen mulla oli kauheita migreenikohtauksia (tai en tiedä oliko edes migreeni) ja unettomuutta monta kuukautta :/ Se oli kauheeta, mut onneks selvisin... Ei oikein sikskään tee mieli muuttaa minnekään, tiedä vaikka kävis samalla tavalla. Mut tulevaisuuteen kannattaa ehdottomasti panostaa ainakin jollain tasolla, itse en ota siitä mitään stressiä mutta ainahan se mielessä on, vaikka miten yrittäisi peitellä :) Mulla ei periaatteessa ole muita unelmia kuin iloinen, hyvä elämä, sellainen työ jossa viihdyn sekä tyttöystävä jota rakastaisin ja joka rakastaisi minua ihan oikeasti :D Mut siinäpä sitä unelmaa riittääkin, aika sitten näyttää miten käy :)

Nuori_mies18 Sattuukos sulla olemaan meseä? Tai haluisitko antaa meseosoitteesi? Olisi kiva jutella kun tätä asiaa tuntuu riittävän. :D

• Nuori_mies18
        17vtyttö kirjoitti:

Nuori_mies18 Sattuukos sulla olemaan meseä? Tai haluisitko antaa meseosoitteesi? Olisi kiva jutella kun tätä asiaa tuntuu riittävän. :D

Totta kai, olen todella iloisesti yllättynyt tästä! :D Tuossa on osoite:

[email protected]

Se on sähköpostini mese. Itse en kauheasti meseä käytä, koska minulla ei erityisemmin ole siellä juttukavereita ja toisekseen päivystän aika harvoin sillä puolella, mutta sähköpostia kyllä kirjoittelen paljon :D Mutta kumpi tahansa käy :) Jos vaikka haluisit pistää jotain viestiä aluksi sinne postiin niin voisin sitten kirjotella takas tässä tämän päivän/illan aikana :)

• 17vtyttö
        Nuori_mies18 kirjoitti:

Totta kai, olen todella iloisesti yllättynyt tästä! :D Tuossa on osoite:

[email protected]

Se on sähköpostini mese. Itse en kauheasti meseä käytä, koska minulla ei erityisemmin ole siellä juttukavereita ja toisekseen päivystän aika harvoin sillä puolella, mutta sähköpostia kyllä kirjoittelen paljon :D Mutta kumpi tahansa käy :) Jos vaikka haluisit pistää jotain viestiä aluksi sinne postiin niin voisin sitten kirjotella takas tässä tämän päivän/illan aikana :)

Hienoa :) Lisään mesesi/sähköpostisi illemmalla. Laitan viestin siinä samassa ja katsotaan sitten jutellaanko sähköpostitse vai mesessä. ^^

• mivy-
        rrgrrgrggrgrg kirjoitti:

No itse en ainakaan pidä niistä kovaäänisistä ja lesottelevista pelleistä. -.-''
        Pidän pojista jotka ovat asiallisia

• Oikeasti ujo 93
        17vtyttö kirjoitti:

Hienoa :) Lisään mesesi/sähköpostisi illemmalla. Laitan viestin siinä samassa ja katsotaan sitten jutellaanko sähköpostitse vai mesessä. ^^

Tässä se taas nähtiin kuinka muka ujo nimimerkki Nuori_mies18 on ihan sosiaalinen ja sellainen josta tytöt tykkää. Turha valittamisesi vituttaa suuresti kun on ihmisiä kuten minä joilla on OIKEASTI ongelmia näissä asioissa :/

• joo ja ei
        Oikeasti ujo 93 kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin kuinka muka ujo nimimerkki Nuori_mies18 on ihan sosiaalinen ja sellainen josta tytöt tykkää. Turha valittamisesi vituttaa suuresti kun on ihmisiä kuten minä joilla on OIKEASTI ongelmia näissä asioissa :/

Äläs nyt. Ihminen, joka on tosielämässä ujo, voi netissä olla hyvin avoin. Netissä ujostakin ihmisestä voi tulla avoin ja sosiaalinen (tosin itse olen sitä mieltä, ettei ujous kuitenkaan ole epäsosiaalisuutta), kun uskaltaa puhua reilusti, kun ei näe toisen kasvoja eikä tiedä toisen nimeä yms. Ei siis ole mitään menetettävää. Ihminen, joka on tosielämässä ujo, voi netissä olla jopa "joukon johtaja".

• hjghjfyhjfgjhng

tuli vaan tälläinen juttu mieleen, vaikka toi lassi ei ookkaa niin nuori ... no, tyyppi vaikutti vähän ujolta, vähän hiljaiseltakin kaverilta, mutta sitten kun se alkoi laulamaan ja se yksi naistuomari sanoi sitä ihanaksi. niin tässä tulee just tää esiin, että ei se muuten olis ihana, mutta ku sillä on tuollainen erikoisominaisuus, niin sen takia kaikki tykkää...
      eli tartteeks meillä ujoilla olla jotain vtn erikoisominaisuuksia, niin että tytötkin tykkää...?
      epäreilua.

• 17vtyttö

Ei tietenkään tarvi olla mikään täydellinen erikoisuus että tytöt tykkäisi. :) Idolsista nyt ei kannata mitää johtopäätöksiä vetästä. Tuomarit laukoo kohteliaisuuksia sillo ku joku niiden mielestä on hyvä, ei siinä mielessä että saisi koe esiintyjästä miesystävän itselleen. Yleensä näiden kuuluisuuksien ja koviksien perässä juoksee sellaset tytöt, jotka luulee olevansa parempia kun on joku suosittu poikaystävä. Eikö ole parempi löytää seurustelukumppani, joka kiinnostuu sinusta itsesi takia, eikä siksi että olet kuuluisa ja "tosi" kova tyyppi.

• mies22
        17vtyttö kirjoitti:

Ei tietenkään tarvi olla mikään täydellinen erikoisuus että tytöt tykkäisi. :) Idolsista nyt ei kannata mitää johtopäätöksiä vetästä. Tuomarit laukoo kohteliaisuuksia sillo ku joku niiden mielestä on hyvä, ei siinä mielessä että saisi koe esiintyjästä miesystävän itselleen. Yleensä näiden kuuluisuuksien ja koviksien perässä juoksee sellaset tytöt, jotka luulee olevansa parempia kun on joku suosittu poikaystävä. Eikö ole parempi löytää seurustelukumppani, joka kiinnostuu sinusta itsesi takia, eikä siksi että olet kuuluisa ja "tosi" kova tyyppi.

on taas yhdistänyt kaksi ihmistä :)

olisipa mulla tuollainen tuuri ite

oon jo vanha kohta 23 vuotta :(

• mivy-

Hän se vasta onkin minun mieleeni, sillä hän on vaatimaton nuori mies, jossa on ripaus ujoutta ;)

• abiturientti11
        mies22 kirjoitti:

on taas yhdistänyt kaksi ihmistä :)

olisipa mulla tuollainen tuuri ite

oon jo vanha kohta 23 vuotta :(

Totta, myös tuttuni on löytänyt poikaystävän suomi 24h:n avulla..
        Kyllä sinullekin vielä varmasti joku löytyy!

• larssusaysrawr

itse pidän kyllä hieman ujoista ja hiljaisemmista pojista, mutta kuitenkin että olisi pokkaa sanoa "moi". Otan mielummin asiallisen kuin täysi pellen joka on lapsellinen ja nauraa vielä pissa ja kakka jutuille. Muista älä yleistä, kaikki ovat erilaisia. Pojat voivat saada tästä kuvan että tosiaankin KAIKKI tytöt tykkäävät tälläisistä pojista. Ehkä suurinosa, mutta ujon ja hiljaisen pojan ei tarvitse muuttua pelleksi että saisi tyttöjä, kyllä niitä muutenkin tulee, sillä kaikilla on oma makunsa!:)

• vituttaa93

17-vuotias poika. mulla ei ole yhtään ystävää kotipaikkakunnallani. käyn koulua toisella paikkakunnalla, mutta asun tietenkin kotona. ei ole ikinä ollut minkäänlaista juttua kenenkään tytön kanssa, ujouden takia. MUTTA NYT vihdoin alkanut kehittymään itsevarmemmaksi ja puheliaammaksi. mutta ei vieläkään mitään kontaktia tyttöihin, paitsi tietenkin mun luokalla oleviin kolmeen.
      että kun ootan et oon 18 ja ajokortti ym... niin pääsekin jonnekkin paikkoihin. silloin kun pääsis ihmisten sekaan (esim.) jonnekkin yökerhoihin, baareihin... niin silloin uskon vakaasti elämän vasta alkavan mun kohdalta...

• lkbhvgvctuviuo

ei kannata turhan paljoo laskee sen varmaan et jostai baarist löytäis itelee kumppanin, paitti jos tarkotat elämäl sitä et saisit seksii ni se on eri asia...baareissa käy lähinnä vaa juopot, jotka haluu naisist pilluu ja sit horot, jotka haluu munaa...

en toki väitä et sielt kumppanin löytyminen olis täysin mahotonta mut ainaki aika epätodennäköstä

eikä ihan kaikki baarissa kävijät haluu seksii...kai

• vituttaa93
        lkbhvgvctuviuo kirjoitti:

ei kannata turhan paljoo laskee sen varmaan et jostai baarist löytäis itelee kumppanin, paitti jos tarkotat elämäl sitä et saisit seksii ni se on eri asia...baareissa käy lähinnä vaa juopot, jotka haluu naisist pilluu ja sit horot, jotka haluu munaa...

en toki väitä et sielt kumppanin löytyminen olis täysin mahotonta mut ainaki aika epätodennäköstä

eikä ihan kaikki baarissa kävijät haluu seksii...kai

en mä tiedä oikeasti, että kumpaa mä haluan enemmän: päästä poikuudesta vai rohkaistua juttelemaan tyttöjen kanssa :P
        tai sitten niin, että kumpi Ensin ''alta pois''
        ...

• vituttaa93

olin siellä ja siel taas esimerkki tästä: kaikkein kännipäisin ja kaikkein fruittarimaisin pojanretku sai kaikki tytöt jutteluun. ei saatana. lähin sielt vittuun aika nopeesti.

• lkmjnhbgvfc

kuule : se jol on muna kaikkein eniten esillä saa kaikki horot ympärilleen

• VITUTTAA93
        lkmjnhbgvfc kirjoitti:

kuule : se jol on muna kaikkein eniten esillä saa kaikki horot ympärilleen

KIINNOSTA MITKÄÄN TEINIHOROT EIKÄ TEINIT YLEENSÄKÄÄN!

• poiuyhgt
        VITUTTAA93 kirjoitti:

KIINNOSTA MITKÄÄN TEINIHOROT EIKÄ TEINIT YLEENSÄKÄÄN!

no en tarkottanukkaa...sanoin vaa et horot iskee munaansa tyrkyttävään fruittariin..

jos et halua horojen seuraa, miksi valitat ettet niitä saa?

• vituttaa93
        poiuyhgt kirjoitti:

no en tarkottanukkaa...sanoin vaa et horot iskee munaansa tyrkyttävään fruittariin..

jos et halua horojen seuraa, miksi valitat ettet niitä saa?

en mä mitään valita. MUT SIT ku oon 18, se on sitten kuule ihan vamos let's go!

• Kiitollinen...

Kiitos kun kerroit, en olisi tämän ympärillä olevan tyttöparven sisältä muutenkaan huomannut ettei me hiljaiset saada tyttöjä... edes yhtä...

• nimmerk kokemusta on

Ei meillä tytöilläkään ole mahdollisuutta kaikkiin poikiin... Söpöt, hiljasemmat, kiltit ja keskivertaisesti suositut pojat eivät ole huomaavinakaan niitä tyttöjä, jotka EIVÄT heiluttele pyllyjään naaman edessä tai kulje napa vilkkuen. Ujot ja epäsosiaaliset on aina niitä joita ei huomioda.

• rauhllinen

tytöt muka tykkää hiljasista ja ujoista pojista (kun katteli nuita kommentteja) ja itse olen hiljanen ja ujo mut vastaan jos kysytään ja puhun aika paljon jos tunnen henkilön hyvin, ruukaan mennä aina isoissa porukoissa hiljaseks mut kahestaan aina tulee puhuttua paljo. mutt eipä tytöt oo ollu kiinnostuneita. olisin itse tosi iloinen jos joku tyttö tulisi jutteleen (itse en pystyisi mennä juttelemaan nuin vain tytölle olen liian ujo) miten muka tytöillä on helpompaa mennä juttelemaan sille tyypille joka puhhuu eniten? (kommenttaja kattelin taas) pelkääkö tytöt jos hiljaselle ja ujolle menee juttelee nii vastausta ei tuu? itse ainakin vastaisin, vaikka sitte nyökkäilemällä jos ei viitsisi puhua.

• tyttönen__

saanena tyttönä korjata:

Saavat kaikki säälittävät persvakoleggaritepet ympärilleen *

Mitä jos suuntaisit katseesi tyttöihin joilla on ihan kiva ulkonäkö ja korvienkin välissä jotakin? Harmi ettei moni tätä enää niin arvosta :(

• semifefgs

noh kai tässä vois avautua.... olin ennen juuri semmoinen että tuli paniikit pöksyyn :D kun edes jutteli tytölle. Mutta nykyisin kun otin itseäni niskasta kiinni ja aloin pyörimään kylillä, nyt on ihan mukavia kavereita ja tyttöystävä. kyllä ne tytöt ensimmäisenä kattoo vanhän ulkonäköä. Mutta kyllä se luonne sieltä kuoren alta ulos paisuu ihan 15min juttelun jälkeen. Ja ei niitä siitä voi syyttää katotaan mekin kesäisin kaupungilla edessä kävelevän kaunottaren takamusta :D Tasapeli. ELI NYT NISKASTA KIINNI JA SINNE KIRJASTON TAI JONKUN RANNAN LUOKSE KAVEREITA POKAAMAAN

• -Venus-

Vanha sananlasku "naiset rakastuu renttuihin" voisi paremminkin kääntää muotoon "tytöt ihastuvat puheliaisiin rääväsuihin, mutta rakastuvat luotettaviin ja rehellisiin poikiin"

Tässä tarkoitan aitoa rakkautta, enkä mitään teiniromanssia.

• kp

leidit lisäkkää faces kalle parkkila kaveriks

• expert

Tää on karu maailma. Jos et tee itseäsi näkyväksi muille niin et vain voi olettaa, että miksi tytöt eivät ole sinun kimpussasi. Ryhdistäydy !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      142
      5621
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2092
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      141
      1535
    4. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      105
      1376
    5. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      112
      1376
    6. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      31
      1173
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      196
      1168
    8. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      49
      1137
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      67
      1038
    10. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      871
    Aihe