ihmetyksissäni bokserin koosta??!

boku----

Olen alkanut ihmettelemään kun omaa narttuani luullaan jatkuvasti urokseksi, mitä en ymmärrä. Jopa amerikanbulldogiksi on luultu koska on ollut kuulemma niin massava tai muuten suurikokoinen! ? Minkä kokoisia omat boksunne ovat koska pidän kyllä omaa narttuani täysin normaalin kokoisena?? Kaksi vuotias narttu säkä 60-62 painoa noin 30 kg.. Laiha se on ku mikä, lihaksia kyllä löytyy. Välillä vähän oikeen ärsyttää kun tyttöäni luullaankin pojaksi :P

10

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on

      Olet varmaan huomannut muidenkin rotujen kohdalla, miten suuria massa ja rodusta riippuen myös rakenne eroja voi olla. Nykyään kyllä tuntuu että monessa rodussa on alkanut näkymään pientä "Kutistumista"

      • aloittaja.--

        olen kyllä, mutta mielestäni oma neito ei ole mitenkään poikkeuksellisen kokoinen :O


    • minä vain..

      ottaa turhan vakavasti :) eroja löytyy.. meidän narttu on pieni kun mikä, säkä riittää juuri suositukseen ja painoa n.26kg. Ikää kohta 1w ja 4kk. Eikä tuohon varmaan enää ole mitään muuta tulossa kun massaa. Kaikki rotukaverit on isompia :)
      Entistä urostaní luultiin useasti bullmastiffiksi,kun oli olevinaan niin iso-kokoinen ja massakas,vaikka ihan normaalin bokseri uroksen koossa oli. Lihaksia kyllä oli,mutta kyllä sen eteen oli töitä tehtykin ja saattoi olla joitakin uroksia isompikin,mutten mitään kummempaa eroa kyllä itse huomannut (säkä n.62cm ja paino parhaimmillaan n.36-37kg.
      Joku "koira harrastaja" tuli kerran kentällä mulle kivenkovaan väittämään,et on bulli ja et mist oon ostanu,et ei varmast oo aito bokseri,et mua on varmaan huijattu :P onneks en omaa rotuani tunnista.. lupasin kyllä tuoda hänelle viralliset dokumentit näytille jos asia jää kaihertamaan :D

    • urosbokseri

      Minulla on urosbokseri, n. 1,3 vuotias. Painoa löytyy n. 35 kg, sekä kokoa erittäin paljon. 9 kk ikäisenä kun käytiin eläinlääkärissä, niin eläinlääkäri arvioi että kyseessä on n. 2 vuotias bokseri... Hieman meni pieleen.

      • kdhfiew

        Mun 6 vuotiasta urosta luultiin kans mastiffiksi muutama vuos sitten... Painoa on noi 35 kg... Yleensä narttu koiran tunnistaa hieman sirommasta rakenteesta, mutta näköjään näin ei aina ole.... :) Hyvä vaan, et isoja boksuja on olemas.


      • aloittaja---
        kdhfiew kirjoitti:

        Mun 6 vuotiasta urosta luultiin kans mastiffiksi muutama vuos sitten... Painoa on noi 35 kg... Yleensä narttu koiran tunnistaa hieman sirommasta rakenteesta, mutta näköjään näin ei aina ole.... :) Hyvä vaan, et isoja boksuja on olemas.

        Näin yksi päivä uros bokserin, joka kyllä oli samankokoinen kun narttuni, ehkä jopa hieman pienempi.. :O No, oman tyttömme vanhemmat ovat kyllä iso kokoisia, emon paino noin 33kg ja isän noin 42kg, josko se sitten siitä johtuisi..
        täytyy ostaa sitten vaan vaaleanpunaiset valjaat, että tunnisavat, jolleivat osaa kerran vatsan alle katsoa :D


      • Pipsaja umi
        aloittaja--- kirjoitti:

        Näin yksi päivä uros bokserin, joka kyllä oli samankokoinen kun narttuni, ehkä jopa hieman pienempi.. :O No, oman tyttömme vanhemmat ovat kyllä iso kokoisia, emon paino noin 33kg ja isän noin 42kg, josko se sitten siitä johtuisi..
        täytyy ostaa sitten vaan vaaleanpunaiset valjaat, että tunnisavat, jolleivat osaa kerran vatsan alle katsoa :D

        Meidän narttu on jotain 67cm säkä ja painaa hiukan yli 40kg. Ei sitä ole kyllä koskaan isoksi haukuttu.


      • Iso tyttö
        Pipsaja umi kirjoitti:

        Meidän narttu on jotain 67cm säkä ja painaa hiukan yli 40kg. Ei sitä ole kyllä koskaan isoksi haukuttu.

        Meidän narttu (9kk) on säkäkorkeudelta n.63cm ja painaa 30kg. Urokseksi on myös luultu! Mutta on vaan niin iso luinen!:)


    • Jennu---------

      Mulla taas on nyt noin 11 kk vanha bokseri neiti ja koko noin 52 cm ja painoa suunnilleen se 20kg. En tiedä jääkö tuollaiseksi keijukaiseksi vai mahtaakohan tulla kokoa lisää, muuta kuin leveyssuunnassa? :)

      • mieee..

        Korkeutta tuskin tulee, ainakaan montaa senttiä. Oma bokseri narttu oli jo noin vuoden ikäisenä korkeutensa kasvanut (62cm)... Mutta painoa kyllä tulee. :) Oma narttu painoi vuoden ikäisenä noin 25 kg ja nyt noin 30 kg.. nyt siis kaksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe