Isä pilaa elämäni

knsfdv

Tässä kertomus elämäni pilaavasta isästäni joka on sanoinkuvaamattoman ärsyttävä. Anteeksi nyt vain ruma kielen käyttöni.
Isäni on vitun ärsyttävä säälittävä kusipää.
Muutamia syitä:
-Joka ikinen päivä, aamulla hän sanoo jostain vitun syystä 2 kertaa huomenta.

-Tultuaan töistään hän aina kysyy: Millainen päivä sinulla oli? Oliko koulussa hyvä ruoka? Kävitkö syömässä? Tuliko paljon läksyjä? jne. Joka ilta 5-6 aikaan kysyy että onkos jo läksyt tehty? EI SAATANA, PITÄÄ MUA JONAIN VITUN 12 VUOTIAANA.

-Hänellä on pakkomielle kommentoida joka ikistä asiaa eikä pysty miettimään asioita hiljaa itsekseen: ''Mikähän ihme tyyppi tuokin on?'', ''Ei tollasta viitti kuunnella.'' eikä hän huomio toisten mielipiteitä asioista.

-Hänellä on todella ärsyttävä tapa maiskuttaa ja mässyttää ruokaa, ei osaa pureksia avaamatta suutaan, lisäksi lukee aina sanomalehteä joten päivällisen syöminen kestää häneltä vähintään 45 minuuttia, sitten hän aina kysyy että miten sinä söit noin nopeasti.

-Häpeän asua samassa talossa hänen kanssaan, varsinkin kun tulee vaikka kaveri kylään ja sitten isä kuulustelee häntäkin.

-En saa olla edes omassa huoneessani rauhassa kun tulee tunnin välein vain katsomaan että mitä teen vaikka aina väittää että ''yhden kuitin katson tuolta kaapista,''karttaa etsin''(kyllä, talomme on niin helvetin pieni että hän joutuu säilyttämään tavaroitaan minun huoneessani) ja hän ei koskaan edes ota mitään.

-Aina hänen pitää parkkeerata auto inva paikalle kaupan oven eteen, ja siinä sitten nolaantuneena odotan kun tällä paskiaisella menee puoli tuntia käydä ostamassa se hiton suklaalevy.(Hän on riippuvainen suklaasta)

-En voi kuunnella omaa musiikkiani koska hän vihastuisi siitä (kuvittelee että pidän samanlaisesta musiikista kuin hän).

Olen yrittänyt käyttäytyä ystävällisesti häntä kohtaan, mutta kerran kun hermoni pettivät, aloin käyttäytyä hänelle eritavalla, kysymyksiin vastasin aina ''JOO'',''EI'','' EN TIEDÄ'', jne. Tästä hän vasta suuttuikin, hän alkoi huutamaan ja uhkailemaan. En juurikaan puhunut hänelle pariin viikkoon, nyt tässä sitä sitten olla taas samassa tilanteessa. Kohta varmaan raivostun uudestaan.

Mitä voisin tehdä asialle? Äidille en voi puhua mitään koska hän kertoo isälle kaiken ja pitää tämän puoliaan vaikka lupaisikin että ei puhu mitään.

Kiitos jos joku jaksoi lukea. Ja vielä suuremmat kiitokset vastauksista.

17

1679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUSTNIIiii

      SÄÄ OOT IHA VITUN KIITTÄMÄTÖN MULKKU!!!!!!!

    • happy to help

      Päivän naurut :D Taidat kuitenkin olla 13 etkä 12...
      Luulin että hän oikeasti pilaa elämäsi, mutta huoh, miksi vaivauduin lukemaan...

      Se tekee noin koska SE VÄLITTÄÄ SUSTA, se haluaa kasvattaa susta hyvän tytön (olethan tyttö) ja ehkä sillä on vähän tylsää, eikä tiedä mitä tekisi.

      Suurin ongelma taitaa olla se, että sinua ärsyttää ja nolottaa hän. Noh, se menee ohi viimestään siinä parikymppisenä.

      1 Jätä toinen "huomenta" huomioimatta

      2 se tahtoo huolehtia susta, ettet ajaudu pahoille teille ja pääset joskus jatko-opiskelemaan, yleensä ihmiset myös tahtovat kertoa ihmisille itsestään ja asioistaan, ja ehkä isäsi yrittää kannustaa sinua juttelemaan, ehkä hän ei tiedä mistä puhua, kun välit näyttävät olevan vähän jäässä

      3 onneksi puhuu hiljaa, hanki korvatulpat

      4 anna mässyttää ja opettele lukemaan sanomalehteä, niin sivistyt

      5 anna kuulustella, minuakin nolotti, mutta mitä väliä? isä haluaa vaan tietää kenen kanssa hengaat

      6 katsoo millä nettisivuilla surffailet (jos sinulla on oma kone), voi myös liittyä siihen tylsyyteen

      7 oletko sanonut, että invapaikalle saa parkkeerata vain invat? kävely on myös hyvää hyötyliikuntaa.

      8 kuuntele riittävän hiljaisella. jos ei toimi, pyydä perusteluja.

      • Joo...

        Ensimmäiseksi: Kiitos vain olen ensi kuussa 15,tuossa oli vain pieni osa syistä. Opettele lukemaan.
        Toiseksi: Painu vittuun saakelin retardi homo pedo paska, en tietääkseni pyytänyt asiattomia vastauksia. :)


      • JUSTniiiiiii
        Joo... kirjoitti:

        Ensimmäiseksi: Kiitos vain olen ensi kuussa 15,tuossa oli vain pieni osa syistä. Opettele lukemaan.
        Toiseksi: Painu vittuun saakelin retardi homo pedo paska, en tietääkseni pyytänyt asiattomia vastauksia. :)

        KATOOSSSSSS! SÄÄ OOT AITO ÄIJÄ!!!!!! ÄIJÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        KOVIA SANOJA LAUKOO!!!!


      • toivonetoot
        Joo... kirjoitti:

        Ensimmäiseksi: Kiitos vain olen ensi kuussa 15,tuossa oli vain pieni osa syistä. Opettele lukemaan.
        Toiseksi: Painu vittuun saakelin retardi homo pedo paska, en tietääkseni pyytänyt asiattomia vastauksia. :)

        Luulisi melkein 15 vuotiaan olevan kypsempi. Kohta täytät 20, nii toivottavasti oot kasvanu vähäse tosta vaiheesta.


    • isällinenihana

      Isäsi haluaa nauttia isänä olostaan ja huolehtia sinusta :)

    • sdfghjoihjgiop

      koska voin vain toivoa, että oma isäni olisi kiinnostunut mun asioista. Kiittämätön paskiainen.

    • 43433443

      Mun isä on melkein samanlainen.

    • mk

      JA Itsellä 16v tytär ja jos kyselet liikoja niin tulee äkkiä mitäs kyselet ja se kuuluu siihen ikään että vuorella on omat asiat ja niin edelleen. Itse kanssa pidän inhottavana kun joskus kiäy jossain sukulaisissa
      niin kysytään ootteko naimisissta tai vihitty niinkuin se jollekkin kuuluisi. Antakaa vanhemmat nuorten olla rauhassa niin hyvä tulee eikä kysellä liikoja.

    • OUHJEAH NYT LENTÄÄ L

      KUULE FAIJAS TAITAA TARVITA VÄHÄN TYYDYTYSTÄ KUULE VEDÄS SILLE KUNNON BLOWJOBIT JA ANNAT RYNKYTTÄÄ ANAALIIN NIIN KAIKKI MURHEET UNOHTUU

      • sdfafasd

        No hyi vittu sinua. Sairasta. O.o


    • Isosetä

      Eihän tuo ole paha asia. Luulin otsikon perusteella että isäsi hakkaa sinua. Pieniä ovat murheesi.

    • saatana6666

      Vittu mun isä sais saatana ampuu ittensä

    • vihersalaatti

      Mullakin pätee sama homma mut tuplasti pahempana. Mun iskä haukkuu ja nimittelee mua sekä on aivan helvetin pikkutarkka kotiintuloajoista. Rangaistuksia satelee vittu joka päivä enkä ees tiedä aina mistä ne tulee. Tässä on hyvä esimerkki: myöhästyn 2minuuttia kotiintuloajasta saan viikon kotiarestia. Siivousta on meijän perheessä iha liikaa mun iskä on passittanu mut 3 siivoomaan koko talon (imurointi luutuaminen) ja sit jouduin pitää yhessävaiheessa 5minuutin tarkkaa päiväohjelmaa joka oli iha helvetin rankkaa. Ongelmasi ovat pieniä mun tilanteeseen verrattuna. Tekstin perusteella sulla on iha mukava iskä:)

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että isäsi on jälkeenjäänyt/kehitysvammainen. Ei se sillä mitään pahaa tarkoita.

    • Anonyymi

      MIKÄ KIITYÄMÄTÖN KAKARA TÄÄLLÄ VALITTAA ISÄSI VARMASTI RAKASTA AJA YRITTÄNYT KAIKKENSA SINUA KASVATTAESSA JA YRITTÄSIT NYT JUMALAUTA YMMÄRTÄÄ ÄLÄ VALITA KAIKESTAA paitsi tuota en ymmärrä: "aina hänen pitää parkkeerata auto inva paikalle kaupan oven eteen, ja siinä sitte" -älkäö parkkeeratko inva paikoille jos ette ole invaliidejä

      • Anonyymi

        Sitten sun täytyy yrittää kestää vielä 3v kun täytät 18v eli olet täysi-ikäinen. Voit hankkia oman asunnon/talon ja siellä saat elää miten haluat. Oma tupa , oma lupa. Tietysti sun täytyy myös hoitaa kustannukset. Minä aikanaan sanoin lapsilleni että kun jalat on minun pöydän alla niin minä viimekädessä päätän, sitten kun ne on oman pöytäsi alla niin sinä päätät. Ei ollut koskaan mitään suurempia ongelmia, mitä nyt vähän telo mun auton mutta vahinkoja sattuu. Sitten kun itse olet vanhempi ja sulla on lapsia, niin koita Sitten kasvattaa niitä hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe