Kysyisin yhden typerän kysymyksen, tai siltä kuulostavan: Käykö kyseisessä (otsikko) paikassa nuoria (14-16) poikia? Tai mistäs te tieetäisitte tarkkaa ikää, mutta normaalisti kun olette siellä niin näkyykö niitä? :D
Itse olen tyttö ja olen lähdössä vanhempieni kanssa Alanyaan, ja jokin pieni silmäpeli olisi mukavaa.
Kertokaa ihmeessä omia "silmäpeli"- juttuja (14-16 vuotiaat) :D
PS. JOS SINUA EI KIINOSTA TÄMÄ AIHE JA AIJOT TULLA JOTAIN VIKISEMÄÄN TÄNNE, VOIT LÄHTEÄ SAMANTIEN POIS. MUA EI KIINOSTA HEIDÄN MIELIPITEET JOTKA TULEVAT HAUKKUMAAN YMS.
Turkin Flower Garden FFFF- hotelli + ihastus?
inxuliii
3
800
Vastaukset
- minä.
Huhuu, missä porukka? :)
- tottuuus
No jos "vikinä" eli totuus ei kiinnosta, niin paha tuohon mitään kommentoida on...
- Niina Naitu
tottuuus kirjoitti:
No jos "vikinä" eli totuus ei kiinnosta, niin paha tuohon mitään kommentoida on...
Tuo paikka on täynnä niitä poikia.Se Firatti siinä aulassa on hiv positiivinen niin sitä pitää välttää.Noista hotellin ukoista vielä sen verran että vehkeiden pituudet vaihtelee 12cm-17cm.Thaimaassa ladyboyllakin on isommat munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653