Isot ruiskut

Peggiin

Mistä voisin löytää isoja (120 ml tai suurempia )ruiskuja peg-letkun huuhteluun ja veden laittamiseen ruuan yhteydessä?
Apteekki ei kuulemma niitä enää saa. TMP Tushaus näyttää valmistaneen meillä käytössä olevat ruiskut, mutta on saksalainen firma, josta yksityinen ei voi tilata....

5

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

käy kysymässä useammasta apteekista. Vaikka apteekki niitä ei enää saa, voi niitä olla vielä jollain apteekilla jäljellä. Koska niiden menekki on hyvin pieni.

• Suurikin ongelma?

100 ml:n record-ruisku on ainakin sairaaloissa yleinen kapine. Täytyy ruiskia pienemmillä annoksilla vaan.

• Hoitavan lääkärin päätöksellä ja ns. hoitovälinelähetteellä oman kunnan hoitovälinejakelusta voisi kysellä. Jos tarve on perusteltu, lääkärin pitäisi kyllä lähete kirjoittaa. Tarvittaessa tietysti maksusitoomusasiat pitää hoitaa myös kuntoon.

Jos haluat itse ostaa vain muutaman ruiskun, kannattaa katsella myös lemmikki- ja akvaarioliikkeistä. Joissain olen nähnyt vastaavia steriiliksi pakattuja ruiskuja tyyliin akvaarion puhdistamiseen myytävänä apuvälineenä.
      Tietysti osa tukuistakin myy tällaisia välineitä myös yksityisille (esim. Pamark), mutta sitten pitää olla valmis tilaamaan hieman suurempi määrä kerralla ja maksamaan toimitus- ja käsittelykuluja normaalia enemmän.

• lh

Tekeekö Braun niitä vielä?

• tarvike

luulin kyllä koska monenet laitteet joissa niitä käytetään no vielä köytössä mun viime tiedon mukaan olen pahoillani jo olen väärässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe