Mistä voisin löytää isoja (120 ml tai suurempia )ruiskuja peg-letkun huuhteluun ja veden laittamiseen ruuan yhteydessä?
Apteekki ei kuulemma niitä enää saa. TMP Tushaus näyttää valmistaneen meillä käytössä olevat ruiskut, mutta on saksalainen firma, josta yksityinen ei voi tilata....
Isot ruiskut
5
1036
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
käy kysymässä useammasta apteekista. Vaikka apteekki niitä ei enää saa, voi niitä olla vielä jollain apteekilla jäljellä. Koska niiden menekki on hyvin pieni.
- Suurikin ongelma?
100 ml:n record-ruisku on ainakin sairaaloissa yleinen kapine. Täytyy ruiskia pienemmillä annoksilla vaan.
Hoitavan lääkärin päätöksellä ja ns. hoitovälinelähetteellä oman kunnan hoitovälinejakelusta voisi kysellä. Jos tarve on perusteltu, lääkärin pitäisi kyllä lähete kirjoittaa. Tarvittaessa tietysti maksusitoomusasiat pitää hoitaa myös kuntoon.
Jos haluat itse ostaa vain muutaman ruiskun, kannattaa katsella myös lemmikki- ja akvaarioliikkeistä. Joissain olen nähnyt vastaavia steriiliksi pakattuja ruiskuja tyyliin akvaarion puhdistamiseen myytävänä apuvälineenä.
Tietysti osa tukuistakin myy tällaisia välineitä myös yksityisille (esim. Pamark), mutta sitten pitää olla valmis tilaamaan hieman suurempi määrä kerralla ja maksamaan toimitus- ja käsittelykuluja normaalia enemmän.- lh
Tekeekö Braun niitä vielä?
- tarvike
luulin kyllä koska monenet laitteet joissa niitä käytetään no vielä köytössä mun viime tiedon mukaan olen pahoillani jo olen väärässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442