Kääpiö

Aikuinen nainen.

Melko monta kertaa minä ja lapseni olemme nähneeet eräässä kaupassa erään lyhytkasvuisen miehen, jolloin 4v tyttäreni aina kommentoi, että "Äiti katso tuota kääpiötä". Eilen ollessamme kyseisessä kaupassa kassalla viereiseen kassajonoon tuli taas tuo kyseinen mies jolloin tyttäreni huusi, että "Vittu kun tuo kääpiö on taas täällä". Kyllä nauratti, varsinkin kun kyseinen mies katsoi tytärtäni loukkaantuneen näköisenä.

16

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AikuinenNainenMinäki

No onpa hieno ja hauska juttu. Ensinnäkin, on hauskaa, että 4-vuotias tyttäresi osaa kiroilla. Toiseksi on todella hauskaa, että olet opettanut tyttäresi "karsastamaan" jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Onnittelut, olet erittäin onnistunut äitinä!

• m 188/105

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• dogchsot

se on selvä provo

• pojr09qjb

Jos ei ollut provo, niin esimerkki siitä, että vanhemmuus ei välttämättä todellakaan jalosta ketään.

• ~Snorkfröken~

Tuollainen kirjoitus on provonakin harvinaisen sairas.

• Sampo

Olen kolmekymppinen mies, 151 cm, ja erään kerran pieni poika tuijotti mua vastaantullessaan. Jotkut kun tuijottaa peräänkin niinkuin tämä, niin käännyin takaisin, menin luokse ja kysyin: "Tiedätkö kuka mä oon?" "No?" "Mä oon suomen suurin kääpiö." sen jälkeen sillä vasta olikin kotona kertomista :) ! Ja tää ei ollut provo, vaan tosi.
      *humoristico*

• etkös häpeä?

Lapsi kannattaa opettaa myös iän myötä kunnioittamaan erilaisa ihmisiä. Ei varmaan ole kiva tuolle lyhytkasvuiselle kokea loukkaavia kommentteja lapsen suusta. Kyllä hän teitää, että nelivuotias on oppinut sanan ja käsitteen muilta.

• knääpiö

haloo hei! lapset on lapsia1 tollasia kirosanoja kuulee joka ainut päivä pelkästään telkusta jo. puhumattakaan kun menen vierailemaan isommille paikkakunnille,lapset huutelee kaikki elimet läpi jo päiväkodissa. sellaista se on. kattokaas nyt viidakon tähtösiä,ja siellä on AIKUISIA NAISIA ,ja millaista on kielenkäyttö?ihan hävettää että niillä sattuu olemaan lapset kotona kattomassa..huhhuh. kääpiö on kääpiö aina mullekin,ja olen 40v.

• tätäkin mieltä

oletko siis sitä mieltä,että alkuperäisen tilanne on ihan normaali.Minusta ei.Jos lapsi tekee jotain tyhmää,ei ole fiksua,että se vaan naurattaisi ja huvittaisi äitiä,meidän kai kuuluu pikkuhiljaa kasvattaa lapsiamme,vai?
        Itse en käytä sanaa kääpiö vaan puhun lyhytkasvuisista.
        Viidakon tähtösistä olen sitä mieltä,että yksi nimeltä mainitsematon henkilö voisi kyllä miettiä kielenkäyttöään,mutta kaikki aikuisetkaan ei hallitse kunnon tapoja siis mitä voi lapselta silloin odottaa?

• Me lapset

Aika rasistinen lapsi ku haukkuu päin naamaa.

• pohdiskelija?????

Olin yks päivä siskonpoikien kanssa kaupungilla ja vastaan tuli kehitysvammainen ihminen akulla toimivan pyörätuolin kanssa, hänellä liikkuminen oli selkeästi vaikeaa ja nuorempi nauroi, koska tämä oli hänen mielestään hauskan näköinen.

Minä siinä sitten katoin poikia silmiin ja sanoin sitten, että muille ei saa nauraa oli ne minkälaisia tahansa. Ja selitin sitten vammaisista ja muuten vain erilaisista ihmisistä, ettei heidän elämänsä ole naurun asia.

Mietin vain sitä, että jos joskus tulee vastaan kehitysvammainen ihminen pyörätuolissa, niin kehtaako sitä (jos nää pikkukeisarit on messissä) ni mennä puhuttelemaan tätä lasten kanssa? Meinaan, että vois tämä kertoa ite, millasta häne elämänsä yleiseltä kantilta on, ihan opetusmielessä noille lapsille?

• niinpäniinniinnääs

Mistä sinä tiedät että hän oli kehitysvammainen? Usein esimerkiksi CP- vammaisia luullaan myös kehitysvammaisiksi, vaikka he eivät sitä ole. CP vammaisia, niinkuin myös lyhytkasvuisia, on hyvin korkeasti kouluttautuneita. Koska heidän (meidän) järjen juoksussaan ei ole mitään vikaa. Toisin kuin aloittajan järjenjuoksussa, koska koko kirjoitus kuvastaa sitä että hänellä ei voi olla mitään koulutusta, ei sellaiset kirjoita tuon tasoisia juttuja. Tiedän CP- vammaisen joka on pappi, lyhytkasvuisissa on myös naispappi, naispsykologeja muutama, naislääkäri ym. ym.

• hymy

Kävelin pienen tyttäreni kanssa kadulla, ja vastaan käveli lyhytkasvuinen nainen. Tyttöni kysyi minulta: "miten noin pieni tyttö saa kävellä yksin".

Olin nolona, mutta onneksi vastaan tullut rouva katsoi vaan tytärtäni lämpimästi ja hymyili.

Vaikka hävetti, mieltäni jäi lämmittämään hymy, jonka saimme. Jälkeenpäin tietenkin kerroin tytölle, että on olemassa eripituisia aikuisia.

• Voi ei

Tästä on muutama vuosi aikaa, tyttäreni oli silloin 3 vuotias ja olimme Tuurin kyläkaupalla. Kova hulina siinä oli ja meitä tuli vastaan kääpiöperhe. Kyseisestä perheestä oli ollut juttua 7 päivää lehdessä hieman aiemmin. No tyttäreni sanoi tai oikeestaan kuiskasi mulle, että :"äiti, onko nuo nyt niitä menninkäisiä?"

• rypälemuna

Harmi ettei se äijä potkassu sun lastas munkkusille ja pierassu naamaan. Ite oisin voinu.

• giudlfzöfkhliioö

Sinä ja tyttäresi olette sairaita psykopaatteja,jotka karsastavat vammaisia ja lyhytkasvuisia ja kaiketi mamuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe