Minulla on yllä mainittu hd-kamera. Paketin mukana tuli HD-Writer AE 2.0-ohjelma tallenteen siirtämiseen ja käsittelyyn tietokoneelle.
Mikähän mättää kun en saa poltettu tuotoksia dvd:lle. Tussa omassa ohjelmassa ei ole mitään poltto-ominaisuuttakaan. Windowsin dvd-maker ei taas ymmärrä formaattia (avchd)missä nauhoite tallentiuu tietokoneelle.
Olisikohan joku yksinkertainen SUOMALAINEN ohjelma jolla kuvan saisi siirretty koneella ja käsiteltyä myös.
Movie makerilla olen aikaisemmin editointia tehnyt, mutta nyt tämä ohjelma ei ymmärrä koko kameraa...
Apua, kiitos ja nam??
panasonic hdc-sd60 videon polttaminen...
3
451
Vastaukset
- ´
AVCHD muotoista videoa ei kannata polttaa dvd levylle, silla kuvanlaatu putoaa roimasti sd tasolle.
Tuollainen HD video kannattaa polttaa blu-ray levylle, niin kuvanlaatu säilyy lähestulkoon alkuperäisenä.
Suomenkielisiä ohjlmia tuohon on vain Pinnacle Studio 14.- fuldd
Onko siis näin, että en voi hyödyntää hd kuvaa muuten kuin blu-ray soittimella, jota ei tietenkään löydy kotoa???
- HD-Llaatu
fuldd kirjoitti:
Onko siis näin, että en voi hyödyntää hd kuvaa muuten kuin blu-ray soittimella, jota ei tietenkään löydy kotoa???
Voit katsella kuvaamiasi HD videoita HD televisiosta suoraan kamerasta, tai ostamalla mediatoistimen, joka kytketään HD televisioon.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=46431
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869