Opiskelen nyt 2. vuotta merkonomiksi koulussa, en viihdy siellä lapsellisten luokkalaisten keskellä ja jokainen koulupäivä tuntuu kamalalta taistelulta. Ikää minulla on nyt 17, mutta täytän ensi lukuvuoden alussa 18. Kiinnostaisi vetää viimeinen vuosi oppisopimuksella läpi. Miten se olisi toteutettavissa, jäljellä on enää käsittääkseni ammatillisia kursseja ensi lukuvuotena? Asun Etelä-Suomessa ja paikan tulisi olla junamatkan päässä.
Oppisopimukseen vaihtaminen
Nipa_
2
509
Vastaukset
- daaa..
kannata kysyä, ei täällä oo kuin besserwissereitä ja vittuilijoita, kyllähän se koulun opo tietää, kysy siltä!
- OPSO_mentori
Voit suorittaa loput opinnot, jos saat alan työpaikan. Kysy aluksi niistä paikoista joissa olet ollut opiskelun aikana harjoittelemassa. Käänny sitten oman oppisopimustoimistosi puoleen.
tästä löydät oikean.
http://www.opityossa.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648143Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592482- 71846
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 12760
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693