Egypti lomakohteena

ei valiteta

On mitä mainioin, on lämmintä ja aurinkoa, sitähän me lähdetään hakemaan täältä kylmästä ja pimeästä koto Suomesta. Minulle se riittää vallan mainiosti, ja vieläpä edullisesti.

12

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

      asuin Egyptissä ja se riitti vallan mainiosti eli ei siis koskaan enää.

    • rätti.

      kyllä, tänäänkin mitä ihanimpia uutisia Kairosta...

    • kerran käynyt

      Egyptin ilmasto on minun mieleeni. Sää on 100% varmasti upea. Vaikka päivällä on todella kuuma, ilmanala ei ole tukehduttavaa, koska ilma on kuivaa, ja öisin viilenee mukavasti. Aavikkoilmasto kuivattaa ihoa. Se ei minua haittaa, mutta joillekin se voi aiheuttaa ongelmia. Mä en yleensä pidä rantalomakohteista, mutta Egyptistä pidin.

      Pyramidit ja historiallinen museo ovat uskomattoman hienoja kokemuksia. Snorklaus värikkäiden kalojen seassa koralliriutalla oli myös kivaa, kun ei vielä pelätty meressä asuvia haita. Oli vähän mielessä mennä kahden pariskunnan ryhmässä lomailemaan Sharm El Seikhiin, mutta se ei taida tänä keväänä onnistua. Syksyllä on kuulemma itikoita. Ehkä sitten ens keväänä.

      Saastaisen mielikuvituksen omaaville piilopervoille tiedoksi, ettei Egyptissä näe pohjoismaisia naisia paikallisten miesten kimpussa. Tokihan ne sikäläiset miehet tekevät itseään tykö naisporukoissa liikkuville, mutta havaintojeni mukaan erittäin heikolla menestyksellä. Ne legendat tummaa miestä janoavista pohjoismaista naisista ovat syntyneet keihäsmatkojen aikaan joskus 1970-luvulla, kun kotonurkissa pelättiin kevytkenkäiseksi leimaamista, ja ikuisesti saamatta jääneet kuvittelivat enemmän kuin näkivät.

      Egypti on venäläisten suosikkikohde. Venäläisiä turisteja on niin paljon, että ravintoloiden ruokalistat on kirjoitettu miltei aina myös venäjäksi. En tunne heidän asenteitaan paikallisiin miehiin, mutta aika koppavasti hekin paikalliset miehet niissä miniminihameissaan sivuuttivat.

      • EgyptFun

        n 15,000 venäläistä, pääasiassa tyttöjä/naisia työskennellen pääasiassa kauneushoitoloissa, hotellien Animation Team'eissa ja show-esityksissä ja muissakin ammateissa...

        n 6,000 saksalaista. Osa työskentelee ja osa eläkeläisiä viettää täällä eläkevuosiaan, talviaan edullisesti!

        Tällä hetkellä kaikken ammattien harjoittajat, egyptiläiset ja muunmaalaiset elävät tooosi kurjasti, koska turisteja ei juuri nyt ole niin kuin ennen Kairon mielenosoituksia.
        Mutta turistit ovat alkaneet palailemaan jo monista maista...

        Täällä ei ole ollut tietoakaan Kairon mielenosoituksista kuin tv:n välityksellä.
        Aivan kiva, rauhallinen lomakaupunki nyt.


      • kerran käynyt
        EgyptFun kirjoitti:

        n 15,000 venäläistä, pääasiassa tyttöjä/naisia työskennellen pääasiassa kauneushoitoloissa, hotellien Animation Team'eissa ja show-esityksissä ja muissakin ammateissa...

        n 6,000 saksalaista. Osa työskentelee ja osa eläkeläisiä viettää täällä eläkevuosiaan, talviaan edullisesti!

        Tällä hetkellä kaikken ammattien harjoittajat, egyptiläiset ja muunmaalaiset elävät tooosi kurjasti, koska turisteja ei juuri nyt ole niin kuin ennen Kairon mielenosoituksia.
        Mutta turistit ovat alkaneet palailemaan jo monista maista...

        Täällä ei ole ollut tietoakaan Kairon mielenosoituksista kuin tv:n välityksellä.
        Aivan kiva, rauhallinen lomakaupunki nyt.

        Ehdin jo miettiäkin, että josko sittenkin vielä tänä keväänä. Hurghadaa tai Thebaa olen ajatellut. Theba kiinnostaa nähtävyyksiensä vuoksi, Hurghada Punaisen meren vuoksi.


    • 2+9

      Yksi kerta riitti.

      • cdszzx

        Ja haloo: venakkonaisten tavat tuntien,he myöskin seurustelevat / ovat naimisissa / paikallisten miesten kanssa ja useat myyvät sitä ihteään.
        Luxor on tunnetusti englantilaishutsujen ja gaymiesten vaki panopaikka.No nythän on kiiruusti järjestetty lentoja Englannista Egyptiin etteivät joutuisi kärvistelemään puutteessa.


      • zaza z
        cdszzx kirjoitti:

        Ja haloo: venakkonaisten tavat tuntien,he myöskin seurustelevat / ovat naimisissa / paikallisten miesten kanssa ja useat myyvät sitä ihteään.
        Luxor on tunnetusti englantilaishutsujen ja gaymiesten vaki panopaikka.No nythän on kiiruusti järjestetty lentoja Englannista Egyptiin etteivät joutuisi kärvistelemään puutteessa.

        taitaa olla tällä kaudella aikas hiljasta , jos sinne nyt yleensäkään aloitetaan matkat vielä tällä kaudella.....itse taidan odottaa parempia aikoja , palata ensi kaudella kun kaikki on suht koht normalisoitunt..taitavat pyöriä aikas vajaateholla??


      • Vähän naurattaa
        cdszzx kirjoitti:

        Ja haloo: venakkonaisten tavat tuntien,he myöskin seurustelevat / ovat naimisissa / paikallisten miesten kanssa ja useat myyvät sitä ihteään.
        Luxor on tunnetusti englantilaishutsujen ja gaymiesten vaki panopaikka.No nythän on kiiruusti järjestetty lentoja Englannista Egyptiin etteivät joutuisi kärvistelemään puutteessa.

        Kansainvälisen siveyspoliisin virka on varmaan suomalaiselle peräkammarin pojalle raskas taakka kannettavaksi. Veikkaan varhaista sairaseläkettä.


      • muslimia kovempaa
        Vähän naurattaa kirjoitti:

        Kansainvälisen siveyspoliisin virka on varmaan suomalaiselle peräkammarin pojalle raskas taakka kannettavaksi. Veikkaan varhaista sairaseläkettä.

        siveyspoliisia ei kuitenkaan maailmasta löydy - kun heidän "omista" naisistaan on kyse.

        Ettei totuus unohtuisi...


    • Ah ihana Egypti

      Viisi kertaa olen ollut perheeni kanssa (2 lasta ja mieheni) Punaisen meren rannoilla, eikä jää noihin kertoihin, ensi syksynä jälleen todennäköisesti sinne pariksi viikoksi. Siisti hotelli, hyvää ruokaa, ystävällinen henkilökunta ja ihana meri koralleineen ja värikkäine kaloineen. Lapset pitävät myös kovasti, saavat polskutella joko uima-altaalla tai meressä. Ruoka maistuu vaikkakin täytynee hakea apteekista antibioottia mahatautiin, mutta yleensä kaksi-kolme tablettia on riittänyt ja taas olo hyvä. Kaupunkielämä poikkeaa meidän kulttuurista, mutta ei ole menoa haitannut, me ihmiset ollaan erilaisia, mutta hyvät kaupat olen saanut aikaiseksi ja tosi edullisesti. Ja takuuvarma aurinko lämmittää mieltä viela kauan aikaa kotonakin. Taidan kyllä olla ihanneturisti, en pienistä valita. Semmoista tämä elämä on.

    • Kalervo25

      Ihan banaanivaltio. Kannattaa pysyä kaukana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe