Playa de las Americas, eräässä kuppilassa lasiin laitettu tyrmäys tippoja, seuraavaksi makaat kadulla puukon viiltoja kaulalla rahat viety, onneksi henki säilyi. näitähän on varmaan sattunut ennenkin, ei vain ole kirjoiteltu.
Vastaukset 5
- he,he, ...
ja vielä kerra,höpö
- !!!!!
tätä tapahtuu joka ikisessä maassa!!! ja maalaisjärki mukaan kun lähdet ulkomailla baariin
en itse ollut kohteena, vaan eräs ystäväni. ja niimpä samaa on täällä suomessakin tipat plus muut rötöstely.
- ukko 47
Helena544 kirjoitti:
en itse ollut kohteena, vaan eräs ystäväni. ja niimpä samaa on täällä suomessakin tipat plus muut rötöstely.
mulle kävi just noin,muistilähti todella nopeasti ja lompakko.Paikan nimi on Kippis.
ukko 47 kirjoitti:
mulle kävi just noin,muistilähti todella nopeasti ja lompakko.Paikan nimi on Kippis.
ihanko tosi ? ja vielä kippis kuppilassa sehän on suomalaisten kalja paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501