Playa de las Americas, eräässä kuppilassa lasiin laitettu tyrmäys tippoja, seuraavaksi makaat kadulla puukon viiltoja kaulalla rahat viety, onneksi henki säilyi. näitähän on varmaan sattunut ennenkin, ei vain ole kirjoiteltu.
Tyrmäys tippoja Teneriffalla !!!
5
714
Vastaukset
- he,he, ...
ja vielä kerra,höpö
- !!!!!
tätä tapahtuu joka ikisessä maassa!!! ja maalaisjärki mukaan kun lähdet ulkomailla baariin
en itse ollut kohteena, vaan eräs ystäväni. ja niimpä samaa on täällä suomessakin tipat plus muut rötöstely.
- ukko 47
Helena544 kirjoitti:
en itse ollut kohteena, vaan eräs ystäväni. ja niimpä samaa on täällä suomessakin tipat plus muut rötöstely.
mulle kävi just noin,muistilähti todella nopeasti ja lompakko.Paikan nimi on Kippis.
ukko 47 kirjoitti:
mulle kävi just noin,muistilähti todella nopeasti ja lompakko.Paikan nimi on Kippis.
ihanko tosi ? ja vielä kippis kuppilassa sehän on suomalaisten kalja paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1565819Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1001831- 1241190
- 151124
- 651111
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?159865Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865