Heippa, huomenna lähdössä Krabin Ao Nangiin. Oisko jollakulla tiedot parhaista lääkäripalveluista, jos sellaisia sattuis tarvitsemaan.
Krabi - lääkäritiedot
6
1880
Vastaukset
- Musclemac
En ole tarvinnut onneksi, mutta tämä on ollut muistissa matkavakuutuksen kautta. Ei hirveästi valinnanvaraa Ao Nangissa.
Dr. Somboon Polyclinic
249/10 Moo 2, Tumbol Ao Nang
81000 KRABI
Puh: 66 75 695 303
Faksi: 66 75 695 302- ok
hyvä on tämä klinikka, ollaan käyty pari kertaa.lääkäri tulee myös hotellille
- Milli75
Thanks.
- korvatulehdus
Milli75 kirjoitti:
Thanks.
Hoidettiin tuolla pojan korvatuhlehdusta ja oikein hyvä lääkäri on. Lääkkeet tuli mukaan klinikalta ja palvelu oli nopeaa. Hotellilta tarjosivat jopa kyytiä, mutta ei nyt sentään niin kipeitä oltu ettei ois jaksettu kävellä.
- farang1
Tänään testattu Somboon. Hyvä palvelu, voisi jopa kotimaiset ottaa mallia.. Lääkkeet sai mukaan. Hoitokäynti 700 Bahtia tähän sitten lääkkeet.. If:n kautta ei onnistunut suoraveloitus, eurooppalaisen kyllä..
- Anonyymi
Tri Somboon klinikka on hyvä. Ystävällinen palvelu ja hyvä ammattiraito. Olen käynyt Ao nangissa hänen vastaanotollaan useita kertoja vuosien aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472