.. koska nimi kuulostaa samalta kuin " en niin" nopeasti sanottuna ja on muutenkin erikoinen. haluaisin tytöstä Emmin, mutta se ei nyt vain käy tietyistä syistä eikä Ennakaan. Emmasta taas en pidä.. joten, kertokaapa mielipiteenne nimestä Enni :)
Enni-Nimi. tullaanko lasta kiusaamaan koulussa..
18
5329
Vastaukset
- ....
Ihana kaunis nimi parempi kuin joku muotinimi Elle. Emma ja Elli ovat myöskin aivan ihania. Nimestä Enna en pidä. Ei varmasti kiusata, mutta ei tullut toi mieleen ollenkaan.
- dfgfdggf
Ei ole tullut ensimmäisenä mieleen toi en nii juttu. Eikös Enni ala olla näitä muotinimiä? Enni on kiva nimi laita vaan. Muita vaihtoehtoja olisi:
Elli
Ella
Elsi
Elsa
Anni
- 45+
Enni on hyvä nimi, eikä ole muotinimi. Ei tuosta nimestä mitään kiusaamista keksi. Hyvä valinta!
- alkup.
eli Ennipä sitten
- Misichina
Enni on omalla yök-listallani aika kärkipäässä, samoja lällynlällyn-nimiä, kuin pojilla esim. Eemi, Eemu ja Aati
Emilia tai Jenni sopii paremmin (siis Emilia -Emmi,Emma,jne jatkona, Jenni, koska siinä tuo Enni sisällä) - Täti
Mistä tahansa nimestä voidaan kiusata, mutta en usko, että Enni on kärkipäässä "kiusaamisnimilistalla".
Enni on kiva nimi, ja minusta jopa kivempi kuin Emma ja Emmi. - yks ENNI
Mun nimi on Enni (oon yli parikymppinen) ja ei tästä nimestä oo kiusattu. :) Ala-asteen ekaluokalla tosin vähän naljailua tuli siitä kun silloisessa aapisessa oli päähenkilöinä Enni ja Onni-nallet, mut ei se ollut paha. :)
Tuo en niin-juttu on tapahtunut vaan pari kertaa mulle ja se on vaan sellanen että voi vähän hymähtää :) Ei tosiaan mikään kiusaamisen arvoinen asia.
Oon kyllä ihan tyytyväinen nimeeni!- Eräs lukija
Heh, itselleni myös tulee mieleen Onni & Enni-aapinen, olemme samaa ikäluokkaa. Ihan positiivinen assosiaatio. :-) Yksi suosikkini E:llä alkavista tytön nimistä.
- Enni-niminen
oma nimeni on myös Enni :) omaan nimeeni olen tyytyväinen eikä mua ole siitä kiusattu :)
- LukiossaolevaEnni
Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä
- Anonyymi
LukiossaolevaEnni kirjoitti:
Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä
Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua
Ja tykkään mun nimestä ja mun siskon nimi on Emma ja Tiina ja Eetu ja Toni nekin on hienoja nimiä
- ....
mun nimi on on Enni :3
- Pertti-Keijo
no aha. mun nimi on Pertti-Keijo ja kaikkia varmaan kiinnostaa tääkin tieto ihan vitussti.
- Vanhahkoja
Enni-nimeä annettiin 50-luvulla. Tunnen yhden.
Muita vastaavia:
Eini
Elvi
Eevi
Elmi
Eira
Eija
Eila
Ensi
Elli
Elma
Esti
Elsa
Else
Ebba - Anonyymi
Ihana nimi
- Anonyymi
Tosi ihana nimi
- Anonyymi
Oon Enni 12v ei Oo kiusattu nimestä koskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990