Enni-Nimi. tullaanko lasta kiusaamaan koulussa..

trouble

.. koska nimi kuulostaa samalta kuin " en niin" nopeasti sanottuna ja on muutenkin erikoinen. haluaisin tytöstä Emmin, mutta se ei nyt vain käy tietyistä syistä eikä Ennakaan. Emmasta taas en pidä.. joten, kertokaapa mielipiteenne nimestä Enni :)

17

4709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Ihana kaunis nimi parempi kuin joku muotinimi Elle. Emma ja Elli ovat myöskin aivan ihania. Nimestä Enna en pidä. Ei varmasti kiusata, mutta ei tullut toi mieleen ollenkaan.

      • dfgfdggf

        Ei ole tullut ensimmäisenä mieleen toi en nii juttu. Eikös Enni ala olla näitä muotinimiä? Enni on kiva nimi laita vaan. Muita vaihtoehtoja olisi:

        Elli
        Ella
        Elsi
        Elsa
        Anni


    • 45+

      Enni on hyvä nimi, eikä ole muotinimi. Ei tuosta nimestä mitään kiusaamista keksi. Hyvä valinta!

      • alkup.

        eli Ennipä sitten


    • Misichina

      Enni on omalla yök-listallani aika kärkipäässä, samoja lällynlällyn-nimiä, kuin pojilla esim. Eemi, Eemu ja Aati

      Emilia tai Jenni sopii paremmin (siis Emilia -Emmi,Emma,jne jatkona, Jenni, koska siinä tuo Enni sisällä)

    • Täti

      Mistä tahansa nimestä voidaan kiusata, mutta en usko, että Enni on kärkipäässä "kiusaamisnimilistalla".
      Enni on kiva nimi, ja minusta jopa kivempi kuin Emma ja Emmi.

    • yks ENNI

      Mun nimi on Enni (oon yli parikymppinen) ja ei tästä nimestä oo kiusattu. :) Ala-asteen ekaluokalla tosin vähän naljailua tuli siitä kun silloisessa aapisessa oli päähenkilöinä Enni ja Onni-nallet, mut ei se ollut paha. :)

      Tuo en niin-juttu on tapahtunut vaan pari kertaa mulle ja se on vaan sellanen että voi vähän hymähtää :) Ei tosiaan mikään kiusaamisen arvoinen asia.

      Oon kyllä ihan tyytyväinen nimeeni!

      • Eräs lukija

        Heh, itselleni myös tulee mieleen Onni & Enni-aapinen, olemme samaa ikäluokkaa. Ihan positiivinen assosiaatio. :-) Yksi suosikkini E:llä alkavista tytön nimistä.


      • Enni-niminen

        oma nimeni on myös Enni :) omaan nimeeni olen tyytyväinen eikä mua ole siitä kiusattu :)


      • LukiossaolevaEnni

        Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä


      • Anonyymi
        LukiossaolevaEnni kirjoitti:

        Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä

        Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua

        Ja tykkään mun nimestä ja mun siskon nimi on Emma ja Tiina ja Eetu ja Toni nekin on hienoja nimiä


    • ....

      mun nimi on on Enni :3

      • Pertti-Keijo

        no aha. mun nimi on Pertti-Keijo ja kaikkia varmaan kiinnostaa tääkin tieto ihan vitussti.


    • Vanhahkoja

      Enni-nimeä annettiin 50-luvulla. Tunnen yhden.

      Muita vastaavia:

      Eini
      Elvi
      Eevi
      Elmi
      Eira
      Eija
      Eila
      Ensi
      Elli
      Elma
      Esti
      Elsa
      Else
      Ebba

    • Anonyymi

      Ihana nimi

      • Anonyymi

        Tosi ihana nimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe