Enni-Nimi. tullaanko lasta kiusaamaan koulussa..

trouble

.. koska nimi kuulostaa samalta kuin " en niin" nopeasti sanottuna ja on muutenkin erikoinen. haluaisin tytöstä Emmin, mutta se ei nyt vain käy tietyistä syistä eikä Ennakaan. Emmasta taas en pidä.. joten, kertokaapa mielipiteenne nimestä Enni :)

19

5958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Ihana kaunis nimi parempi kuin joku muotinimi Elle. Emma ja Elli ovat myöskin aivan ihania. Nimestä Enna en pidä. Ei varmasti kiusata, mutta ei tullut toi mieleen ollenkaan.

• dfgfdggf

Ei ole tullut ensimmäisenä mieleen toi en nii juttu. Eikös Enni ala olla näitä muotinimiä? Enni on kiva nimi laita vaan. Muita vaihtoehtoja olisi:

Elli
        Ella
        Elsi
        Elsa
        Anni

• 45+

Enni on hyvä nimi, eikä ole muotinimi. Ei tuosta nimestä mitään kiusaamista keksi. Hyvä valinta!

• alkup.

eli Ennipä sitten

• Misichina

Enni on omalla yök-listallani aika kärkipäässä, samoja lällynlällyn-nimiä, kuin pojilla esim. Eemi, Eemu ja Aati

Emilia tai Jenni sopii paremmin (siis Emilia -Emmi,Emma,jne jatkona, Jenni, koska siinä tuo Enni sisällä)

• Täti

Mistä tahansa nimestä voidaan kiusata, mutta en usko, että Enni on kärkipäässä "kiusaamisnimilistalla".
      Enni on kiva nimi, ja minusta jopa kivempi kuin Emma ja Emmi.

• yks ENNI

Mun nimi on Enni (oon yli parikymppinen) ja ei tästä nimestä oo kiusattu. :) Ala-asteen ekaluokalla tosin vähän naljailua tuli siitä kun silloisessa aapisessa oli päähenkilöinä Enni ja Onni-nallet, mut ei se ollut paha. :)

Tuo en niin-juttu on tapahtunut vaan pari kertaa mulle ja se on vaan sellanen että voi vähän hymähtää :) Ei tosiaan mikään kiusaamisen arvoinen asia.

Oon kyllä ihan tyytyväinen nimeeni!

• Eräs lukija

Heh, itselleni myös tulee mieleen Onni & Enni-aapinen, olemme samaa ikäluokkaa. Ihan positiivinen assosiaatio. :-) Yksi suosikkini E:llä alkavista tytön nimistä.

• Enni-niminen

oma nimeni on myös Enni :) omaan nimeeni olen tyytyväinen eikä mua ole siitä kiusattu :)

• LukiossaolevaEnni

Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä

• Anonyymi
        LukiossaolevaEnni kirjoitti:

Munki nimi on Enni eikä olla mitenkään kiusattu ikinä

Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Munkin nimi on Enni ei oo ylipäätään edes kiusattu mua

Ja tykkään mun nimestä ja mun siskon nimi on Emma ja Tiina ja Eetu ja Toni nekin on hienoja nimiä

• ....

mun nimi on on Enni :3

• Pertti-Keijo

no aha. mun nimi on Pertti-Keijo ja kaikkia varmaan kiinnostaa tääkin tieto ihan vitussti.

• Vanhahkoja

Enni-nimeä annettiin 50-luvulla. Tunnen yhden.

Muita vastaavia:

Eini
      Elvi
      Eevi
      Elmi
      Eira
      Eija
      Eila
      Ensi
      Elli
      Elma
      Esti
      Elsa
      Else
      Ebba

• Anonyymi

Ihana nimi

• Anonyymi

Tosi ihana nimi

• Anonyymi

Oon Enni 12v ei Oo kiusattu nimestä koskaan

• Anonyymi

Ihan paska
      Ja mun nimi on Enni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3783
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2558
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2072
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1802
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1719
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1652
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1608
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1486
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1467
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22