Ruotsissa tietenkin.
Vastaukset 10
- Juha82222
Ai niin ne nai siellä toisiaan lauteilla ja eivät muista lisätä puita kiukaaseen ....
Peter ja Jan Muistavat kyllä, mutteivät ehdi panemiseltaan.
Ja sitäpaitsi he lämmmittävät sen vain 40:n.
- heimäolengay
Aidossa Ruotsalaisessa saunassa ei ole kiuasta lainkaan. Siellä kaksi miestä lämmittää toisiaan. Olen kerran tällaisessa ollut, enkä toista kertaa usko meneväni.
Niin kai kun ne ei oo muistanu sitä.
Ja sähkökiuastahan ne ei tunne.
- Muuanukkeli
Suomalainen meni ruotsalaiseen saunaan. Ja heitti vettä kiukaalle. Ruotsalaiset: ai sitäkö varten se onkin...
- Per-kel
Ollut jo 35v. Tylön sähkökiuas 6Kw joka antaa 110 astetta, piisaa mulle :D
Oikea sauna: made in Finland.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429