Laitoin nyt tännekin viestiä, vaikka en tiedä kuinka suosittuja nämä sivustot ovat, ja löytyykö täältä kämppiksi. Ihan ensimmäisenä haluisin kysyä, että mitä kautta te löydätte kämppiksiä? Jotai nettisivuja, mistä vois löytyä vai ihan vanhoja kavereita? Itse haen kouluun treelle ja muutto mitä todennäköisemmin ensi kesän lopussa. Haluan kuuitenkin olla etuajassa,että saan varmasti hyvän kimppakämpän. Eli jos täällä on ihmisiä, jotka ovat myös muuttamassa treelle ensi elokuussa tai siinä paikkeilla TAI jos täällä on ihmisiä, jotka tietää että huone on silloin vapautumassa niin vastailkaa tähän kiitos :) Mielellään keskustasta tai ainakin läheisyydestä.
Kimppakämppä TRE
5
400
Vastaukset
- kämppäävaillamyöskin
heippa, täällä olis ihan samassa elämäntilanteessa oleva ihminen. muutto tosiaan tampereelle nähtävästi elokuussa eessä, opintojen perässä minäkin sinne suuntaamassa, ja kämppä vielä hakusessa. yksin en mielelläni asuisi isojen kustannusten takia.
jos siis vielä on kiinnostusta, niin laitahan mailia tulemaan:
[email protected] - --
moi, oon kanssa muuttamassa tampereelle kesän jälkeen ja olis kiva jonkun kanssa jakaa kämppä että jäisi rahaa muuhunkin .. en voi tähän nyt laittaa sähköpostiosoitetta mutta jos sä pystyt laittamaan.. =))
- aloittajajaja =)
no voidaan lähemmin sitten katsoa. Mutta siis oletko nainen ja minkä ikäinen? Itse haluisin kämpän keskustasta enkä edes mieti oikeastaan esim hervantaa. Haen kimppakämpällä myös ystäviä ja yhdessä hengailua :)
- --
oon 15 tai siis täytän 16 ... ja nii oon tyttö ..ja mul on ainaki iha sama mistä päi tamperet.. nii minkä ikäne itte oot ???
- kämpppää_vaille
Omakotitaloon!!! Pispala olis paras. Heh. Sounds like a plan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019