Kimppakämppä TRE

tulevtreeläinen

Laitoin nyt tännekin viestiä, vaikka en tiedä kuinka suosittuja nämä sivustot ovat, ja löytyykö täältä kämppiksi. Ihan ensimmäisenä haluisin kysyä, että mitä kautta te löydätte kämppiksiä? Jotai nettisivuja, mistä vois löytyä vai ihan vanhoja kavereita? Itse haen kouluun treelle ja muutto mitä todennäköisemmin ensi kesän lopussa. Haluan kuuitenkin olla etuajassa,että saan varmasti hyvän kimppakämpän. Eli jos täällä on ihmisiä, jotka ovat myös muuttamassa treelle ensi elokuussa tai siinä paikkeilla TAI jos täällä on ihmisiä, jotka tietää että huone on silloin vapautumassa niin vastailkaa tähän kiitos :) Mielellään keskustasta tai ainakin läheisyydestä.

5

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kämppäävaillamyöskin

      heippa, täällä olis ihan samassa elämäntilanteessa oleva ihminen. muutto tosiaan tampereelle nähtävästi elokuussa eessä, opintojen perässä minäkin sinne suuntaamassa, ja kämppä vielä hakusessa. yksin en mielelläni asuisi isojen kustannusten takia.

      jos siis vielä on kiinnostusta, niin laitahan mailia tulemaan:
      [email protected]

    • --

      moi, oon kanssa muuttamassa tampereelle kesän jälkeen ja olis kiva jonkun kanssa jakaa kämppä että jäisi rahaa muuhunkin .. en voi tähän nyt laittaa sähköpostiosoitetta mutta jos sä pystyt laittamaan.. =))

    • aloittajajaja =)

      no voidaan lähemmin sitten katsoa. Mutta siis oletko nainen ja minkä ikäinen? Itse haluisin kämpän keskustasta enkä edes mieti oikeastaan esim hervantaa. Haen kimppakämpällä myös ystäviä ja yhdessä hengailua :)

      • --

        oon 15 tai siis täytän 16 ... ja nii oon tyttö ..ja mul on ainaki iha sama mistä päi tamperet.. nii minkä ikäne itte oot ???


    • kämpppää_vaille

      Omakotitaloon!!! Pispala olis paras. Heh. Sounds like a plan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe