Kimppakämppä TRE

tulevtreeläinen

Laitoin nyt tännekin viestiä, vaikka en tiedä kuinka suosittuja nämä sivustot ovat, ja löytyykö täältä kämppiksi. Ihan ensimmäisenä haluisin kysyä, että mitä kautta te löydätte kämppiksiä? Jotai nettisivuja, mistä vois löytyä vai ihan vanhoja kavereita? Itse haen kouluun treelle ja muutto mitä todennäköisemmin ensi kesän lopussa. Haluan kuuitenkin olla etuajassa,että saan varmasti hyvän kimppakämpän. Eli jos täällä on ihmisiä, jotka ovat myös muuttamassa treelle ensi elokuussa tai siinä paikkeilla TAI jos täällä on ihmisiä, jotka tietää että huone on silloin vapautumassa niin vastailkaa tähän kiitos :) Mielellään keskustasta tai ainakin läheisyydestä.

5

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kämppäävaillamyöskin

heippa, täällä olis ihan samassa elämäntilanteessa oleva ihminen. muutto tosiaan tampereelle nähtävästi elokuussa eessä, opintojen perässä minäkin sinne suuntaamassa, ja kämppä vielä hakusessa. yksin en mielelläni asuisi isojen kustannusten takia.

jos siis vielä on kiinnostusta, niin laitahan mailia tulemaan:
      [email protected]

• --

moi, oon kanssa muuttamassa tampereelle kesän jälkeen ja olis kiva jonkun kanssa jakaa kämppä että jäisi rahaa muuhunkin .. en voi tähän nyt laittaa sähköpostiosoitetta mutta jos sä pystyt laittamaan.. =))

• aloittajajaja =)

no voidaan lähemmin sitten katsoa. Mutta siis oletko nainen ja minkä ikäinen? Itse haluisin kämpän keskustasta enkä edes mieti oikeastaan esim hervantaa. Haen kimppakämpällä myös ystäviä ja yhdessä hengailua :)

• --

oon 15 tai siis täytän 16 ... ja nii oon tyttö ..ja mul on ainaki iha sama mistä päi tamperet.. nii minkä ikäne itte oot ???

• kämpppää_vaille

Omakotitaloon!!! Pispala olis paras. Heh. Sounds like a plan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      176
      2119
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1529
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1434
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1224
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1023
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      938
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      885
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe