hyvä Martsa,

alv-liskot

kuten näet, täällä on runsaasti tilaa. Siirtykäämme tänne jauhamaan kukkua.

"Myös muut miehenlogiikkalaiset ovat tervetulleita"

terveisin liskolauma

43

1504

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      Miksei...?

      Ps. Kunhan toi kana vaan pysyis poissa täältä...

      • alv-liskot

        mikä kana? Niin miehenlogiikan kuin petankinkin henkeen kuuluu rasittavien kanojen ja nimeltä mainitsemattomien palstalaisten läsnäolo.

        Vähän talvisodan henkeä, kuule. Annetaan jyviä kanalle.


      • ,
        alv-liskot kirjoitti:

        mikä kana? Niin miehenlogiikan kuin petankinkin henkeen kuuluu rasittavien kanojen ja nimeltä mainitsemattomien palstalaisten läsnäolo.

        Vähän talvisodan henkeä, kuule. Annetaan jyviä kanalle.

        mutta tää yksi kana ei näytä tajuavan sitä, etten minä ole kukko...


      • alv-liskot
        , kirjoitti:

        mutta tää yksi kana ei näytä tajuavan sitä, etten minä ole kukko...

        sinä sitten olisit kukko? Voihan se identiteettiongelman tuoda, mutta keskusteletteko tosiaan siitä oletko kukko vai et?


      • ,
        alv-liskot kirjoitti:

        sinä sitten olisit kukko? Voihan se identiteettiongelman tuoda, mutta keskusteletteko tosiaan siitä oletko kukko vai et?

        mutta kanat on kanoja. Minkä minä sille voin?

        Mutta ehkä juuri se nimenomainen kana on ollut aikasemmin jossain tehokanalassa eikä ole ikinä aikasemmin kukkoa nähnytkään...?


    • jo tuolla alempana huudetaan kovaan ääneen sefua paikalle :D

      • alv-liskot

        - laita nyt viestiä eteenpäin :D Laittakaa galleria-kavereille ja profiiliin ilmoitus petankkiin siirtymisestä. Sabotoija yrittänee estää viestin siirtymisen, mutta galleriateksteille hän ei mahda mitään.

        Kerro kaikille että kertoo kaikille. Ja viestin mukana voisi kulkea myös tieto siitä. että mistä tämä johtuu, eli ylläpidossa todella on joku ihan vaan sabotoimassa. Voisi sitten se "varsinainen ylläpitokin" asialle jotain tehdä.


      • compus sui
        alv-liskot kirjoitti:

        - laita nyt viestiä eteenpäin :D Laittakaa galleria-kavereille ja profiiliin ilmoitus petankkiin siirtymisestä. Sabotoija yrittänee estää viestin siirtymisen, mutta galleriateksteille hän ei mahda mitään.

        Kerro kaikille että kertoo kaikille. Ja viestin mukana voisi kulkea myös tieto siitä. että mistä tämä johtuu, eli ylläpidossa todella on joku ihan vaan sabotoimassa. Voisi sitten se "varsinainen ylläpitokin" asialle jotain tehdä.

        http://www.youtube.com/watch?v=Qwbj_TURlpU


    • :)

      • compus sui

    • florencie

      Niin täällä nyt minäkin.

      • alv-liskot

        mallia egyptin mellakoista


      • alv-liskot kirjoitti:

        mallia egyptin mellakoista

        Viva la Revolucion!

        noille sefuille pitäs olla joku pirun testi ... kattelin tuolta s24 palstalata niin moista on sattunu aikasemminkin ... veikkaan, että niillä menee hermo johonkin inisijään, joka tekee noista poistoista arvovaltakamppailun ...

        ehkä ei pitäs ottaa niin itteensä moisia ... mä ainakin nostelin tänään kaikki sellaset alotukset ylös, jotka ajattelin poistaa muutenkin ... sefu teki työn mun puolesta :D


      • IHMETTELINKIN:.!%#?+
        temppuilija kirjoitti:

        Viva la Revolucion!

        noille sefuille pitäs olla joku pirun testi ... kattelin tuolta s24 palstalata niin moista on sattunu aikasemminkin ... veikkaan, että niillä menee hermo johonkin inisijään, joka tekee noista poistoista arvovaltakamppailun ...

        ehkä ei pitäs ottaa niin itteensä moisia ... mä ainakin nostelin tänään kaikki sellaset alotukset ylös, jotka ajattelin poistaa muutenkin ... sefu teki työn mun puolesta :D

        .

        kuka nostelee jotain vanhoja paskoja ylös

        .


      • IHMETTELINKIN:.!%#?+ kirjoitti:

        .

        kuka nostelee jotain vanhoja paskoja ylös

        .

        heh ...

        pitää olla sitä sellaista tilannetajua ja pelisilmää noille jutuille ja heti kärppänä käyttää tilanne hyväksi... mut nyt siellä näyttää tilanne tasaantuneen ... ehkä ne yp:n porukat oli oikeesti viettämässä virkistyspäivää lauantaina ja su ip krapulapäissään sokeesti vaan poisti kaikki mitkä oli ilmotettu asiattomiksi ... mene ja tiedä


      • temppuilija kirjoitti:

        Viva la Revolucion!

        noille sefuille pitäs olla joku pirun testi ... kattelin tuolta s24 palstalata niin moista on sattunu aikasemminkin ... veikkaan, että niillä menee hermo johonkin inisijään, joka tekee noista poistoista arvovaltakamppailun ...

        ehkä ei pitäs ottaa niin itteensä moisia ... mä ainakin nostelin tänään kaikki sellaset alotukset ylös, jotka ajattelin poistaa muutenkin ... sefu teki työn mun puolesta :D

        HASTA LA VICTORIA SIEMPRE

        PETANKKI O MUERTE

        http://www.youtube.com/watch?v=-agiAnRYrrU

        Viva sefu...............hasta mañana solamente




      • hophop.
        anzzy kirjoitti:

        Naiset on valloitettava ja ottaa hallintaan ämmien viestintävälineet ja tuhota telaketjut.
        Kuniit ja tottelvaiset saavat erityiskohtelun viihdytysjoukoissa ja pullaakahvit

        http://www.youtube.com/watch?v=M5RZ-f8CUxE

        sut on virallisesti julistettu petankkipalstan vallankumouksen komentantiksi, herra komentantti

        missäs ne viihdytysjoukot luuraa?





    • HEP! Paikalla, t..t ilmottautuu!

      Kuinkahan tässä käy?
      Tämä palstapoloinen ei ole tottunut näin valtavaan viestimäärään, toivottavasti ei mene tukkoon, tai lakkoon.

      Ei tästä(kään) hyvää seuraa, mutta ei sen niin väliä, elämä hymyilee. ;)

      Hyvää Ystävänpäivää kakille!

      • alv-liskot

        ystävänpäivää, xena !1!1



      • alv-liskot kirjoitti:

        ystävänpäivää, xena !1!1

        Taisi tulla liskolaumalle lukihäriöinen, (tai näette kaiken hieman toisin), en ole xena!1!!!1 ... kiitos kuitenkin toivotuksista. :D


      • ent. Kalluppi

        Myöstynyttä ystävänpäivää. Minä kun luulin olleeni ainut silmätikuksi joutunut ML-palstalla, jonka viestit poistettiin alta aikayksikön bittiavaruuteen. Nl-palstalle tein pikavisiitin zenimäisesti provoillen tosimiesten puutostilasta nykyisenä aikana:) Ei ollut mun juttupalsta se. Aivan liian tosissaan ottivat, liian älykkäästi kirjoittivat vastineitaan. Provoile siinä sitten ja yritä ironisoida ja sarkasmiasi viljellä. Piste i:n päälle oli se kun perskärpäseni number one ML-palstalta saapui seurakseni. Tyyppiä ei ärsyttänyt uskoakseni kirjoitteluni vaan se, että taas kerran oli liikaa porukkaa osallistunut aloitukseeni, liikaa lukijoita aloituksellani.

        Onhan noita kävijöitä tälläkin palstalla ollut, vaikka oletin oman nettipiilopirttini löytäneen. Vuosi sitten olin viimeksi täällä vieraillut kun kävin dialogia isoveljeni kanssa. Luin ketjun lävitse. En muistanutkaan sitä, että nimerkki A.Nova oli osallistunut isoveljeni kanssa käymään dialogiin.

        Tietääkö kukaan varmaksi sanoa sen, onko Ml-palstalla todella noin taliaivoinen moderaattori, joka poistaa vähänkin järkevämmät aloitukset jättäen pierunhaistattelut ja alapään tuoksukeskustelut palstalle. Vai onko sittenkin kyseessä hakkeri, joka on murtanut palstasuojauksen voidakseen häiriköidä mielivaltaisesti palstaa. Jos on, eikö Eniro tee yhtään mitään. Onko joku valittanut ylläpidolle noista asiattomista poistoista?

        Oman aloitukseni, jossa (muka) keskustelen isoveljeni kanssa olen tallentanut kokonaisuudessaan omiin tiedostoihini siltä varalta, että tämänkin palstan ottaa käsittelyynsä tuo henkisesti sairas häirikkö.


      • ent. Kalluppi kirjoitti:

        Myöstynyttä ystävänpäivää. Minä kun luulin olleeni ainut silmätikuksi joutunut ML-palstalla, jonka viestit poistettiin alta aikayksikön bittiavaruuteen. Nl-palstalle tein pikavisiitin zenimäisesti provoillen tosimiesten puutostilasta nykyisenä aikana:) Ei ollut mun juttupalsta se. Aivan liian tosissaan ottivat, liian älykkäästi kirjoittivat vastineitaan. Provoile siinä sitten ja yritä ironisoida ja sarkasmiasi viljellä. Piste i:n päälle oli se kun perskärpäseni number one ML-palstalta saapui seurakseni. Tyyppiä ei ärsyttänyt uskoakseni kirjoitteluni vaan se, että taas kerran oli liikaa porukkaa osallistunut aloitukseeni, liikaa lukijoita aloituksellani.

        Onhan noita kävijöitä tälläkin palstalla ollut, vaikka oletin oman nettipiilopirttini löytäneen. Vuosi sitten olin viimeksi täällä vieraillut kun kävin dialogia isoveljeni kanssa. Luin ketjun lävitse. En muistanutkaan sitä, että nimerkki A.Nova oli osallistunut isoveljeni kanssa käymään dialogiin.

        Tietääkö kukaan varmaksi sanoa sen, onko Ml-palstalla todella noin taliaivoinen moderaattori, joka poistaa vähänkin järkevämmät aloitukset jättäen pierunhaistattelut ja alapään tuoksukeskustelut palstalle. Vai onko sittenkin kyseessä hakkeri, joka on murtanut palstasuojauksen voidakseen häiriköidä mielivaltaisesti palstaa. Jos on, eikö Eniro tee yhtään mitään. Onko joku valittanut ylläpidolle noista asiattomista poistoista?

        Oman aloitukseni, jossa (muka) keskustelen isoveljeni kanssa olen tallentanut kokonaisuudessaan omiin tiedostoihini siltä varalta, että tämänkin palstan ottaa käsittelyynsä tuo henkisesti sairas häirikkö.

        ja kuvakaappausella jää vain osa talteen, siksi on minulla näppärä mustavalkolaser tulostin ja vain nappia painamalla saa koko keskustelun talteen ja A4 arkki maksaa vain 2-3sent/kpl.

        Paperikopio säilyy varmasti ja laser on nopea. Keskustelu säilyy välpmuistilaa, vaikka se olisi jo poistettu.

        Usein poistetaan ketju, vaikkei siinä olisi mitään sääntöjen vastaista tai asiatonta alatyyliäkään edes.


      • xxxXxxxXxxxtöks
        anzzy kirjoitti:

        ja kuvakaappausella jää vain osa talteen, siksi on minulla näppärä mustavalkolaser tulostin ja vain nappia painamalla saa koko keskustelun talteen ja A4 arkki maksaa vain 2-3sent/kpl.

        Paperikopio säilyy varmasti ja laser on nopea. Keskustelu säilyy välpmuistilaa, vaikka se olisi jo poistettu.

        Usein poistetaan ketju, vaikkei siinä olisi mitään sääntöjen vastaista tai asiatonta alatyyliäkään edes.

        Tuolta oli taaskin hävinnyt mielenkiintoisia juttuja. Oon vaan niin laiska, etten viitsi nähdä vaivaa kopioimiseen. En jaksais kuitenkaan lukea niitä jälkikäteen muualta kuin palstalta.

        Mielenkiinto laskee koko ML-palstaa kohtaan, ei viitsi kirjoittaa ja vanhat aiheet katoavat. Ainakin mun ajatus vaan kulkee, jatkaa sitä mihin jäi ja etsii uutta. Lähtökohtaisesti ei kiinnosta arvailla yhtään, kuka on homoin tai panee paljaalla, vaikke mulla ole sitä vastaan mitään, jos joku haluaa niitäkin asioita pohtia huumorin kautta vakavasti. Jättäis vain muillekin omat juttunsa.

        Ihan kuin siellä joku bimbo, joka kiihtyy sabotointiin jos kauniita naisia saapuu palstalle, kuten Quiter tai Ziselin joka oli/on oikeasti tosi valloittava kirjoittajana.


      • xxxXxxxXxxxtöks kirjoitti:

        Tuolta oli taaskin hävinnyt mielenkiintoisia juttuja. Oon vaan niin laiska, etten viitsi nähdä vaivaa kopioimiseen. En jaksais kuitenkaan lukea niitä jälkikäteen muualta kuin palstalta.

        Mielenkiinto laskee koko ML-palstaa kohtaan, ei viitsi kirjoittaa ja vanhat aiheet katoavat. Ainakin mun ajatus vaan kulkee, jatkaa sitä mihin jäi ja etsii uutta. Lähtökohtaisesti ei kiinnosta arvailla yhtään, kuka on homoin tai panee paljaalla, vaikke mulla ole sitä vastaan mitään, jos joku haluaa niitäkin asioita pohtia huumorin kautta vakavasti. Jättäis vain muillekin omat juttunsa.

        Ihan kuin siellä joku bimbo, joka kiihtyy sabotointiin jos kauniita naisia saapuu palstalle, kuten Quiter tai Ziselin joka oli/on oikeasti tosi valloittava kirjoittajana.

        ja ainakin minä miellän ML:n omaksi aihealueekseen, eikä parin hakemiseen tai pelkästään kama.sutran opiskeluun. Treffinikkinikin on erikseen, sinne katiska pitäisi laittaa parin pyydykseksi.

        Monet ovat jo poistaneet kuvansa kokonaan tai shopattu kuva minäprofiiliin ja on monia, jotka oikein keräävät ystävälistalle kauniita naisia statussymboliksi.

        Treffipuolella on paljon naisia jollain missin kuvalla ja keräävät vain kehuja rouvaihmisiäkin, jotka kaipaavat vain jotain romantiikka arkeensa aviomiehltään salaa.
        Sieltä kun joku kaunotar ottaa yhteyttä niin, haluavat jotain ihan muuta. Livetreffille aina jokin este.

        Quiter katosi kokonaan ja ziselin olen tuntenut jo kauan. Hän oli suosittu hauskan pitäjä ja lopetti
        netti-addiktoitumisen vuoksi ajoissa namusetien härnäämisen esiintymällä teinityttönä ja on todellisuudessa jo täysin aikuisiässä. Minulle hän on oikeasti ystävä ja kirjoitellaan vieläkin.


      • ent. Kalluppi
        anzzy kirjoitti:

        ja kuvakaappausella jää vain osa talteen, siksi on minulla näppärä mustavalkolaser tulostin ja vain nappia painamalla saa koko keskustelun talteen ja A4 arkki maksaa vain 2-3sent/kpl.

        Paperikopio säilyy varmasti ja laser on nopea. Keskustelu säilyy välpmuistilaa, vaikka se olisi jo poistettu.

        Usein poistetaan ketju, vaikkei siinä olisi mitään sääntöjen vastaista tai asiatonta alatyyliäkään edes.

        nettiteknologian tieto/taito alueella. Itseasiassa olen jopa laiska ottamaan selvyyttä moisista oikopoluista. Minä avaan esim. Petankki-palstan, kutistan sen kuvaruudun puolikkaan kokiseksi. Sitten avaan Word-tiedosto/Omat tiedostot/Kalluppi/nettikeskustelut/petankki/ent.Kalluppi. Sen supistan myös puolikkaaksi kuvaruutua, siis toiselle reunustalle kuin ensimmäisen avaamani. Sitten vain klikkailen järjestyksessä viesti viestiltä keskustelut, jotka kopioin vuorotellen ja liitän Wordin tiedostoon. Ei kovin hidas tuokaan menetelmä minusta.

        "Usein poistetaan ketju, vaikkei siinä olisi mitään sääntöjen vastaista tai asiatonta alatyyliäkään edes."

        Tämän sain kokea kantapään kautta ML-palstalla. Valitettavasti.


      • Ylläpitooo:.!11#%?+
        ent. Kalluppi kirjoitti:

        nettiteknologian tieto/taito alueella. Itseasiassa olen jopa laiska ottamaan selvyyttä moisista oikopoluista. Minä avaan esim. Petankki-palstan, kutistan sen kuvaruudun puolikkaan kokiseksi. Sitten avaan Word-tiedosto/Omat tiedostot/Kalluppi/nettikeskustelut/petankki/ent.Kalluppi. Sen supistan myös puolikkaaksi kuvaruutua, siis toiselle reunustalle kuin ensimmäisen avaamani. Sitten vain klikkailen järjestyksessä viesti viestiltä keskustelut, jotka kopioin vuorotellen ja liitän Wordin tiedostoon. Ei kovin hidas tuokaan menetelmä minusta.

        "Usein poistetaan ketju, vaikkei siinä olisi mitään sääntöjen vastaista tai asiatonta alatyyliäkään edes."

        Tämän sain kokea kantapään kautta ML-palstalla. Valitettavasti.

        .

        Ylläpito voisi puuttua tähän floodaukseen

        Har!

        .


    • rajankävijä

      hmm...

      • Kalluppi kutistettu?

        .

        Kuinka siinä niin pääsi käymään????

        S-tana!

        .


    • ..

      W\
      .....\......./
      ......\...../
      ........W

      • ..

        W\ /
        \ /
        \ ./
        W


    • S Etämies

      Suolen vallankumous jatkukoon taas ja vain nikit vaihdetaan.
      Ylläpidon kukkahattu luulee jo tuhonnensa vastarintaliikkeen

      Jatkan komendanttina operatiivisisessa vallankumouskekuksessa

      http://www.youtube.com/watch?v=JXFNg1DNfRA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      98
      7791
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      136
      6513
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      179
      4645
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      240
      3182
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      96
      2703
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

      Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      62
      2124
    7. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1808
    8. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      3
      1737
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      20
      1651
    10. Yhteydenotto

      Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1594
    Aihe