Noniin kokemuksia kyseisestä puhelimesta? Plussat ja miinukset. Gigantis näytti olevan aika edulliseen hintaan. Lisäks saako tätä suomenkielisel käyttöjärjestelmäl muutaku jollai Saunalahden paketis?
ZTE Blade
25
1250
Vastaukset
- Puhelin...
Sauniksen tarjouksesta kannattaa ottaa missä puhelimen saa ilmaiseksi (markkinoiden paras hinta/laatu suhde). Hyvää on runsas ohjelmatarjonta, ulkonäkö, 2g kortti tulee mukaan,käyttöohjeet saa kirjana. Huonoa on liikuteltavan kursorin puute näppiksissä, valokuvaus hämärässä ja akku sais kestää pitempään( tosin toi akunkesto on kaikissa älypuhelimissa aika heikko).
- ZTEBlade
Ainoo vaan, että tuo Saunalahden tarjous on mennyt jo umpeen(?). Gigantis näytti olevan toi alkuperäsempi versio 195€. Kaks eukee halvemmal sais Samsungin Galaxy 5. Lähinnä sen takia ajattelin jotai Andoidi mallia, jos kerran Meegon ja Symbianin tukeminen lopetetaan, niin näitä käyttävät puhelimet ikään kuin menee "parasta ennen" umpeen.
- ZTEBlade
Niin tuota suomenkielisen käyttiksen lisäks onko tässä ZTE Blades horisontaalista viestinkirjotussysteemii? Eli siis kun sen kääntää kallelleen (horisontaalisesti) ni sillo se lyö qwerty-näppäimistön siihen?
- ztc honr
ei ole
- Omistaja..
Kyllä siinä on tuo horisontaalinen tekstin kääntö ja lisäksi vielä voi sormella piirtää tekstiä ihan omalla käsialalla, sitä ei monesta muusta luurista löydykkään. Käyttis on suomeksi, mutta androi tyyliin löytyy myös englantia seasta.
- ZTEBlade
Omistaja.. kirjoitti:
Kyllä siinä on tuo horisontaalinen tekstin kääntö ja lisäksi vielä voi sormella piirtää tekstiä ihan omalla käsialalla, sitä ei monesta muusta luurista löydykkään. Käyttis on suomeksi, mutta androi tyyliin löytyy myös englantia seasta.
Elikkäs kun tuo ZTE Blade on vissii alkujaan saanu mainetta tuosta Saunalahden tarjouksesta, niin aika monella (todnäk) on juurikin tuo Saunalahden modifikioitu versio. Kaikkea en muista, mitä Saunalahti oli muuttanut, mutta eroja oli silti. Eli kummasta Bladesta puhut, tällasesta modatusta vai iha perusmallist?
- Mulla..
ZTEBlade kirjoitti:
Elikkäs kun tuo ZTE Blade on vissii alkujaan saanu mainetta tuosta Saunalahden tarjouksesta, niin aika monella (todnäk) on juurikin tuo Saunalahden modifikioitu versio. Kaikkea en muista, mitä Saunalahti oli muuttanut, mutta eroja oli silti. Eli kummasta Bladesta puhut, tällasesta modatusta vai iha perusmallist?
Sauniksn versio on mulla, mutta ei siinä kai muuta modausta ole kuin asetukset vakmiina ja joitain ohjelmia ladattu sekä 5mpix kamera joka tuskin eroa 3mpix kamerasta paljoakaan. Mikäli joutuisin älypuhelimesta jotain maksamaan ostaisin kyllä nokian. ZTEtä varmaan tulee vielä saunikselle tarjoukseen kunhan saavat puhelimia lisää...
- ZTEBlade
Noniin, hankein sitten tuon ZTE Bladen, mut ny heräs kysymys tuosta kalenterista. Ku avaan tuon kalenterin, niin se kysyy Google-tiliä(jota mulla ei oo). Onko kalnterin yhteydes pakko pitää jonkin sortin google-tiliä ja tartteeko kalenteri nettiä toimiakseen?
- ZTEtar
saisin poistettua Bladen omasta selaimesta kirjanmerkkejä, auttakaa!!
- Juba_58
- pidä sormee kirjanmerkin kohdalla NIIN KAUAN, kun toiminto avautuu . .
- grtshrt
takakansi repsottaa. Toinen alakulma ei pysy sitten millään kiinni. Muillakin vissiin ollut samoja oireita. Oletteko höylänneet akusta siivun pois, vai millä ilveellä kannen saisi pysymään napakasti paikallaan?
- welleri
Kannataa käyttää luotto/pankki yms korttia kannen avaamiseen niin se ei vahingoitu. Eli vähän kulmaa auki ja kortti rakoon ja kiertää puhelimen niin avautuu kansi mukavasti
- ei se ainakaan kestä
Tyttärelle otettiin TeleFinlandin kautta Blade ja Idän ihme toimi jotenkuten pari viikkoa ja nyt ei pihahdakaan :/ ei tule virta, ei lataudu, ihan pimeänä. Lähtee takasin TeleFinlandille. Laitettiin SIM kortti takasin ikiaikaseen Noksun kapulaan ja taas hommat pelittää.
Hienosti ja nopeasti se pyöritti Youtubet ja pelit pari viikkoa. Välillä alkoi hidastelemaan Angry Birdsiä pelatessa. Akku ei tosiaankaan kestä kauaa.
Eli jos kestävistä puhelimista puhutaan puhumista varten niin on hyvä olla joku perus Nokian tms kapula. Jos haluaa kaikenlaista muuta sälää niin sitten uudet älypuhelimet varmaan OK.
En neuvoisi lähtemään kovin pitkille talvivaelluksille Blade turvana.- ZTEBlade
Bladen akun keston pituutta pystyy pidentää. Sulkee kaikki turhat taustadatat, nettiyhteysjutut sun muu turha taustalta pyörimästä ja sulkee turhat sovellukset tehtävienhallinnasta. Itselläni Blade kesti noin päivän ja sitten akku oliki loppu, rupesin tutkailemaan ja sammuttelee turhia juttuja pois ja tadaa, akku kestää huomattavasti pidenpään (käyttämättömänä kestää noin 5 päivää, jatkuvassa käytössä 2-3 pvä)
- thnjuaåeråg
mullaki oli semmonen ongelma että ku menit johonki softwareen bladella nii se yhtäkkiä sammu ja käynnisty uudestaan vietiin huoltoom mut sääti silti. nyt kuitenki vein 1kk sitte uudestaan huoltoon ja on toiminu täydellisesti
- mitämitäs
Hei mulle tuli (pieni) ongelma ! Kun lähetin viestejä ulkomailla olevalle ystävälleni, niin yhtäkkiä viestiä kirjoittaessani näyttöön ilmestyi teksti ''Viesti muutettu multimediaviestiksi'' tai jotain tuollaista. Lähetys kesti todella kauan ja kun se kesti ja kesti, poistin koko viestin eikä sitä lähetetty ollenkaan. Se viesti oli aika pitkä. Nyt kun lähetän ihan tavallisia lyhyitä viestejä ihan Suomessa asuville kavereilleni, lähetetyn viestin oikeaan alareunaan tulee pieni viestin kuva, jonka päällä on ympyrän sisällä vihreä i-kirjain. Ja näin on ollu siitä asti kun peruutin sen multimediaviestiksi muunnetun viestin lähettämisen. Mitä pitää tehdä ?
- mmmssssss
Voisiko olla että viestikuittaus on mennyt päälle? Multimediasksihan viesti muuttuu jos vastaanottajaksi on merkitty useampi nimo, mulla sattui aluksi monta kömmähdystä tuon kanssa.
- mitämitäs
No miten sen saa pois päältä ? Kun ennen ei tota merkkiä siihen tullut ja nyt tulee :S
- mmmssssss
Kokeile näin, en tiedä toimiiko tai johtuuko edes tuosta. Viestin kirjoitustilassa paina menu, asetukset. rasti pois lähetysraportit-kohdasta ja lukuraporteista myös.
Mulla on nyt tuossa näpyteltynä saunalahden asetukset ja sim-korttina väliaikaisesti sonera niin en voi testata. - mitämitäs
Okei, kiitti ! Toivottavasti toi toimii koska muistaakseni samana päivänä vaihoin asetuksia niin että se ilmotti aina että ''_numero_ on vastaanottanut viestin'' eli just toi lähetysraportti !
- huhheihoijaa
Hei! Olen Marketissa shoppaillut ilmasia pelejä sun muuta. Nyt haluisin tietää että miten näitä teemoja saa asennettua? Latasin ilmasen Launcher jonku, ja se asennettiin mutta en kyl osanu yhtää käyttää sitä ja ohjeet oli englanniks... Joten poistin kun oli mulla turha. Apuja?
- P:
joo mäki haluisin teeman mun bladeen kun on vähän tylsä ilman, oon ladannu marketista home screenille kellon ja sää palvelun mut ois kivaa jos valikossakin ois joku tausta kun vaan se musta :p kiitos avusta ilomielin otan vastaan sen!
- ZTE LOL
Hei tietäätks joku mistä saisi akun kannen, kun se repsottaa
- zte2
Itselläni on Blade 2. Todella hyvä. Perus älypuhelin. Swype-tekstiviestisovellus ( en tarkoita Skypeä) Google palvelut ja Android 2.3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047