tiedote ylläpidolle

alv-liskot

Olen (ja näköjään pari muutakin on) täällä siksi, että miehen logiikka-palstan ylläpitoon on päässyt joku, jonka tarkoitus on sabotoida. Kyseiseltä palstalta poistuu keskusteluja ilman mitään syytä, ja keskustelu siellä on mahdotonta.

Siksi petankki-palsta. Sori vaan. Jos asia häiritsee, niin voisitteko tehdä jotain sille miehen logiikka-palstalle ja selvittää, kuka piru siellä oikein pääsee käsiksi asioihin, joihin hänen ei kuuluisi päästä käsiksi.

8

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää sama viikate käyvän myös huuhaa -palstalla

      • alv-liskot

        sekin on mahdollista, että sefun oikeudet ovat jollain tunarilla, joka ei tarkista ilmoitusten aiheellisuutta. Ehkä koko ongelma johtuu vain siitä, että joku "ilmoittaa asiattomista viesteistä" täysin asiallistenkin viestien kohdalla ja ruksittaa että kyse on rasismista tai pornosta, vaikka näin ei ole. Työlääntynyt sefu sitten vaan heittää koko keskustelun mäkeen tarkistamatta, pitääkö väite paikkansa.


      • alv-liskot kirjoitti:

        sekin on mahdollista, että sefun oikeudet ovat jollain tunarilla, joka ei tarkista ilmoitusten aiheellisuutta. Ehkä koko ongelma johtuu vain siitä, että joku "ilmoittaa asiattomista viesteistä" täysin asiallistenkin viestien kohdalla ja ruksittaa että kyse on rasismista tai pornosta, vaikka näin ei ole. Työlääntynyt sefu sitten vaan heittää koko keskustelun mäkeen tarkistamatta, pitääkö väite paikkansa.

        jos ne on ollut lauantaina dokaamassa porukalla ja nyt vaan purkaa kasaantunutta pinoa ... mistä sen tietää ... mutta luulis, että ei ihan tuoreimpia aloituksia dellailis ...

        ihan sama mulle ... mut vähän vaikeeks menee ajanviete, jos on kahvikupinkuva, tai kaikki viestit poistettuna parin minuutin sisään siitä, kun aloitus on tehty ...


      • alv-liskot
        temppuilija kirjoitti:

        jos ne on ollut lauantaina dokaamassa porukalla ja nyt vaan purkaa kasaantunutta pinoa ... mistä sen tietää ... mutta luulis, että ei ihan tuoreimpia aloituksia dellailis ...

        ihan sama mulle ... mut vähän vaikeeks menee ajanviete, jos on kahvikupinkuva, tai kaikki viestit poistettuna parin minuutin sisään siitä, kun aloitus on tehty ...

        meidän yk:n julistamia liskonoikeuksia !1111

        Kyllä mekin välillä käyttäydytään ihan kiltisti ja oltiin just esmes tänään Ratikan kanssa suunnittelemassa retkeä siwaan. Jos ei mene ruokakauppaan niin kuolee nälkään !11!!


      • alv-liskot kirjoitti:

        meidän yk:n julistamia liskonoikeuksia !1111

        Kyllä mekin välillä käyttäydytään ihan kiltisti ja oltiin just esmes tänään Ratikan kanssa suunnittelemassa retkeä siwaan. Jos ei mene ruokakauppaan niin kuolee nälkään !11!!

        heh ... toden totta ... suosittelen kuitenkin työntekoa, sillä työmatkalla voi pysähtyä siwaan ja työajan voi käyttää palstalla roikkumiseen ...


      • hoi hoi hoi
        alv-liskot kirjoitti:

        meidän yk:n julistamia liskonoikeuksia !1111

        Kyllä mekin välillä käyttäydytään ihan kiltisti ja oltiin just esmes tänään Ratikan kanssa suunnittelemassa retkeä siwaan. Jos ei mene ruokakauppaan niin kuolee nälkään !11!!

        liskoläppä oikein on? Kuulostaa ainakin kuivalta yhden ihmisen inside-jutulta, mutta haluaisin tietää silti :)


      • alv-liskot
        hoi hoi hoi kirjoitti:

        liskoläppä oikein on? Kuulostaa ainakin kuivalta yhden ihmisen inside-jutulta, mutta haluaisin tietää silti :)

        vaan kolmentoista liskon inside-juttu. Eikä mikään kuiva juttu myöskään, koska me kuseskellaan nurkkiin.


      • jämääijä

        olla joku tekninen juttukin, joka vie satunnaisesti viestin lähetyksen yhteydessä koko ketjun bittihelvettiin,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe