HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Niin siellä Kanariansaarilla, kuin täällä kotimaassakin juhliville Kanariansaarten ystäville! Kyllä aurinko ja kohtuullinen lämpö ovat ratkaisevan tärkeitä ihmisen elämässä. Kaikki muu riesa ja eripura pitäisi unohtaa!
Siis juhlikaa siististi ja hyvällä tunnelmalla!

6

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkekara

      samoin.

    • lovisa-mummo

      kaikille niin Suomessa kuin täällä lämpimässä (21 astetta)Kanarialla.

      • basura

        Oli mukava tavata 10 muuta Kanarian ystävää. Iltapäivä vierähti yllättävän nopeasti mukavan keskustelun ym. merkeissä.
        Erityiset kiitokset Vilpereille järjestelyistä ja cavasta.
        Vastakin osallistun, jos satun olemaan paikkaseudulla samaan aikaan.
        Säät vaihtelivat melkoisesti neljän viikon aikana. Aluksi oli hellettä ja yllättävänkin tyyntä. Runsaan viikon kuluttua tuuli kääntyi ja alkoi jopa myrskytä ja hieman satoikin. Iltaisin oli välillä todella viileää.
        Sitten taas loppua mkohden lämpeni. Tosin mielestäni illat olivat aiempia vuosia viileämpiä.
        Ystävänpäiväterveiset kaikille Granin ystäville!!!


      • Perässä tullaan

        Hei,

        kiva kuulla Loviisa-mummostakin. Olen jo pitkään ihmetellyt mihin olet hävinnyt.

        Hyvää Ystävän päivää kaikille!

        Ingelsiin 18.3.


      • don luis
        Perässä tullaan kirjoitti:

        Hei,

        kiva kuulla Loviisa-mummostakin. Olen jo pitkään ihmetellyt mihin olet hävinnyt.

        Hyvää Ystävän päivää kaikille!

        Ingelsiin 18.3.

        kun on sama lähtöpäivä.air finland kuskaa porukan lämpimään.inglesissä on silloin yleensä mainiot kelit. niin ja hyvää ystävien päivää kaikille,varsinkin provokirjoittajille,he jos ketkä tarvitsevat ystäviä.


      • Perässä tullaan
        don luis kirjoitti:

        kun on sama lähtöpäivä.air finland kuskaa porukan lämpimään.inglesissä on silloin yleensä mainiot kelit. niin ja hyvää ystävien päivää kaikille,varsinkin provokirjoittajille,he jos ketkä tarvitsevat ystäviä.

        Heips,

        nähdään vaan. Hienoa päästä lämpöön hetkeksi täältä pakkasista.

        Provoja täällä riittää, muttei välitetä heistä. Minusta ainakin kiva kuulla Inglesin tapahtumista vaikka viikottain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe