HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Niin siellä Kanariansaarilla, kuin täällä kotimaassakin juhliville Kanariansaarten ystäville! Kyllä aurinko ja kohtuullinen lämpö ovat ratkaisevan tärkeitä ihmisen elämässä. Kaikki muu riesa ja eripura pitäisi unohtaa!
Siis juhlikaa siististi ja hyvällä tunnelmalla!

6

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookkekara

samoin.

• lovisa-mummo

kaikille niin Suomessa kuin täällä lämpimässä (21 astetta)Kanarialla.

• basura

Oli mukava tavata 10 muuta Kanarian ystävää. Iltapäivä vierähti yllättävän nopeasti mukavan keskustelun ym. merkeissä.
        Erityiset kiitokset Vilpereille järjestelyistä ja cavasta.
        Vastakin osallistun, jos satun olemaan paikkaseudulla samaan aikaan.
        Säät vaihtelivat melkoisesti neljän viikon aikana. Aluksi oli hellettä ja yllättävänkin tyyntä. Runsaan viikon kuluttua tuuli kääntyi ja alkoi jopa myrskytä ja hieman satoikin. Iltaisin oli välillä todella viileää.
        Sitten taas loppua mkohden lämpeni. Tosin mielestäni illat olivat aiempia vuosia viileämpiä.
        Ystävänpäiväterveiset kaikille Granin ystäville!!!

• Perässä tullaan

Hei,

kiva kuulla Loviisa-mummostakin. Olen jo pitkään ihmetellyt mihin olet hävinnyt.

Hyvää Ystävän päivää kaikille!

Ingelsiin 18.3.

• don luis
        Perässä tullaan kirjoitti:

Hei,

kiva kuulla Loviisa-mummostakin. Olen jo pitkään ihmetellyt mihin olet hävinnyt.

Hyvää Ystävän päivää kaikille!

Ingelsiin 18.3.

kun on sama lähtöpäivä.air finland kuskaa porukan lämpimään.inglesissä on silloin yleensä mainiot kelit. niin ja hyvää ystävien päivää kaikille,varsinkin provokirjoittajille,he jos ketkä tarvitsevat ystäviä.

• Perässä tullaan
        don luis kirjoitti:

kun on sama lähtöpäivä.air finland kuskaa porukan lämpimään.inglesissä on silloin yleensä mainiot kelit. niin ja hyvää ystävien päivää kaikille,varsinkin provokirjoittajille,he jos ketkä tarvitsevat ystäviä.

Heips,

nähdään vaan. Hienoa päästä lämpöön hetkeksi täältä pakkasista.

Provoja täällä riittää, muttei välitetä heistä. Minusta ainakin kiva kuulla Inglesin tapahtumista vaikka viikottain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2047
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1508
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      890
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe