En osaa enää pakittaa, miten päästä takaisin ML palstalle?
Vastaukset 12
- hacceri
auttaa sut wittuun täältä.
- cvvvc
saatanan homo
- alv-liskot
osoiteriville kaksi kirjainta mi äläkä vielä koske mihinkään. Sitten pitäisi näkyä siellä aiemmissa osotteissa, että olet ollut eräällä miehen logiikka-palstalla, ja voit klikata koko osoitetta.
Vastaavasti petankkipalstalle pääsee näppärästi kirjaimille pe.
Esimerkiksi !11!11- cvvvc
en osaa :( (jumissa ikuisesti täällä)
cvvvc kirjoitti:
en osaa :( (jumissa ikuisesti täällä)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9663806
ja klikkaa siellä avautuvaa linkkiä keskusteluun :D- alv-liskot
temppuilija kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9663806
ja klikkaa siellä avautuvaa linkkiä keskusteluun :Dminä aion roikkua netissä koko päivän
alv-liskot kirjoitti:
minä aion roikkua netissä koko päivän
mä oon duunissa ... pitää liikahtaa kohtapuoliin ja sit meneekin jonnekin huomisen puolelle ...
- alv-liskot
temppuilija kirjoitti:
mä oon duunissa ... pitää liikahtaa kohtapuoliin ja sit meneekin jonnekin huomisen puolelle ...
kolmeen asti, ja olisin kovasti halunnut moitteita siinä kohtaa, kun keskiyöllä pidin taukoa ja kävin netissä.
Voisiko moitteita saada edes maanantaina? Huomautan, etten saa korvausta mistään yötyöstä tai viikonlopputyöstä. Riittävä korvaus onkin se että voin vittuilla muille maanantaisin !11!11 alv-liskot kirjoitti:
kolmeen asti, ja olisin kovasti halunnut moitteita siinä kohtaa, kun keskiyöllä pidin taukoa ja kävin netissä.
Voisiko moitteita saada edes maanantaina? Huomautan, etten saa korvausta mistään yötyöstä tai viikonlopputyöstä. Riittävä korvaus onkin se että voin vittuilla muille maanantaisin !11!11heh ... vastuullinen duunarihan hengailee duunissa sen näköisenä, kuin tekis jotain ... vaikka pyörittelee petankkikuulia pöydällä ja kun pomo tulee kyseleen, että mitä v*ttua se meinaa, voi sanoa, että tää pienempi pallo on nääs tää meidän kilpailjan trategia ja nää isommat pallot on niitä meitin isompia kilpailijoita ja mää vaan täss mietin tota meidän toiminta-ajatusta ja sen soveltamista kilpailuetuna noihin toisiin kuuliin nähden, nääs jos tällä isommalla kilkkaa toin pari isompaa, niin toi hedelmällinen pikkanen jää meille ...
Kun kerran olet palstalle joutunut, täältä ei ole ulospääsyä. Olet ikuisesti jumissa!
Sorry, parasta että hyväksyt tosiasian ja sopeudut kohtaloosi.- palstalle eksynyt
Joka tälle palstalle kerran eksyy on ikuinen palstalainen. Aikansa nautittuaan palstan rauhasta ei enää muualle kaipaa.
Jk. Tervetuloa tänne ikuisiksi ajoiksi.
- jämääijä
Siis Google tarjoaa sanoille "miehen logiikka" yhtenä huonona vaihtoehtona sen paikan, josta en haluaisi puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on211391Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701082Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041080- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57772Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee584643Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 7564
- 31551
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14535- 43533
- 44511
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70500