Mitä tunisiassa tapahtuu tai tulee tapahtumaan?!

Tunisiaaan!??!!?!?!?

Olis tarkoitus lähteä tunisiaan matkalle kesäkuun puolessa välissä. Nyt kuullu kaikennäkösistä mellakoista ja tapoista siellä kaduilla. Että uskaltaako sitä lähtee varailee noita matkoja? Mikäs siel on se poliittinen tilanne? Onko turistit vaarassa? mikä se tilanne siel saattaa olla sit siinä kesäkuun paikkeilla?

11

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Satutko katsomaan / lukemaan uutisia?

    • Matkailija-78

      Valmismatkoja ei edes jäsjestetä, jos turvallisuustilanne ei ole tarpeeksi vakaa. Suomen Ulkoministeriön 9.2 päivitetyssä matkustustiedotteessa sanotaan seuraavasti: "Tunisian poliittinen ja turvallisuustilanne ovat vakautumassa ja olosuhteet matkailuun palautumassa vähitellen normaaleiksi." Itse olen mieheni kanssa ainakin turvallisin mielin lähdössä lomalle 30.5 Hammametiin.

    • Tunisiaan Sousseen!!

      Mistä matkoja????????

    • niin..

      Sinne ei tehdä matkoja ainakaan tänä kesänä Suomesta. Itse olen menossa koko kesäksi Tunisiaan, ja jouduin varaamaan lennot ensin täältä Ranskaan ja sieltä sitten Tunisiaan..

    • Ei hyvältä näytä.

      On päivänselvää, että Tunisia on seuraava Iran demokratian ja ihmisoikeuksien suhteen. Ainoa pro-western presidentti häädettiin vallasta ja nyt on areena avoin rättipää-hihhuleille jotka tulevat käyttämään tilannetta hyväkseen.

      Diktaattorihan sekin äijä oli, joskin liberaalimpi sellainen. Tämänhetkinen tilanne on harvinaisen tulenarka ja vaarallinen.

      Kohta on Hamas vallassa.

      • uskomatonta paskaa!!

        niinhän sä luulet, tunisia ei nyt muutenkaan ole kovin uskonnollinen maa ja vaikka islamisti puolue omaa vahvimman kannatuksen tällä hetkellä, niin ei se tarkoita että asiat tulisivat millään tavalla muuttumaan entisestä. ainoastaan siinä mielessä että tunisian varat pysyvät tunisialla, eivätkä eksy presidentin perheen taskuun!

        tunisialaiset ovat sen verran kovaa porukkaa ettei todellakaan ole iranin tulevaisuus edessä, jo siitäkin syystä että iranissa edustetaan eri uskonto haaraa kun tunisiassa.


      • Itse jauhat paskaa.
        uskomatonta paskaa!! kirjoitti:

        niinhän sä luulet, tunisia ei nyt muutenkaan ole kovin uskonnollinen maa ja vaikka islamisti puolue omaa vahvimman kannatuksen tällä hetkellä, niin ei se tarkoita että asiat tulisivat millään tavalla muuttumaan entisestä. ainoastaan siinä mielessä että tunisian varat pysyvät tunisialla, eivätkä eksy presidentin perheen taskuun!

        tunisialaiset ovat sen verran kovaa porukkaa ettei todellakaan ole iranin tulevaisuus edessä, jo siitäkin syystä että iranissa edustetaan eri uskonto haaraa kun tunisiassa.

        Ethän lapsipolo varmasti usko itsekään mitä juuri kirjoitit. Kyllä ne Tunisian varat tulevat edelleen pysymään eliitin hallussa ja vaikka pressa poistettiin vallasta, tämän kätyrit edelleen maata johtavat. Nämä tyypit tulevat kohta poistumaan vallasta ja vievät samalla ne viimeiset miljoonat jotka Ben Ali jätti taakseen (tämän vietyä useamman sata miljoonaa).

        Tämä jättää ns. valta-aukon johon tulevat sitten juuri rättihihhulit pyrkimään sisään. Ei varmaankaan ole sattumaa, että eräs oppositiopolitiikko joka oli maanpaossa 20 vuotta (tunnettu ääri-islamisti rättipää) palasi nyt vasta Tunisiaan takaisin ja otettiin avosylin vastaan. Ei kovin fiksulta kansalta kuullosta.
        Ei varmaan myos sattumaa, että viimeisessä viestissään maailmalla, Bin Laden sanoi "vallankumouksen" alkavan Tunisiasta... toisin sanoen, kohta maa tunnetaan nimellä: Tunisian Kiihkorätti-Kalifaatti.

        Eikä sen Bel Ali varmaan niinkään paha tyyppi ollut jos niinkiin viisas kansa (niinkuin väität tunisialaisten olevan) suostui pitämään äijää vallassa 30 vuotta kertaakaan protestoimatta.

        Kohta kun joku Taliban istuu valtaistuimella, varmasti Ben Alia rukoillaan palaamaan.


      • lapsipolo
        Itse jauhat paskaa. kirjoitti:

        Ethän lapsipolo varmasti usko itsekään mitä juuri kirjoitit. Kyllä ne Tunisian varat tulevat edelleen pysymään eliitin hallussa ja vaikka pressa poistettiin vallasta, tämän kätyrit edelleen maata johtavat. Nämä tyypit tulevat kohta poistumaan vallasta ja vievät samalla ne viimeiset miljoonat jotka Ben Ali jätti taakseen (tämän vietyä useamman sata miljoonaa).

        Tämä jättää ns. valta-aukon johon tulevat sitten juuri rättihihhulit pyrkimään sisään. Ei varmaankaan ole sattumaa, että eräs oppositiopolitiikko joka oli maanpaossa 20 vuotta (tunnettu ääri-islamisti rättipää) palasi nyt vasta Tunisiaan takaisin ja otettiin avosylin vastaan. Ei kovin fiksulta kansalta kuullosta.
        Ei varmaan myos sattumaa, että viimeisessä viestissään maailmalla, Bin Laden sanoi "vallankumouksen" alkavan Tunisiasta... toisin sanoen, kohta maa tunnetaan nimellä: Tunisian Kiihkorätti-Kalifaatti.

        Eikä sen Bel Ali varmaan niinkään paha tyyppi ollut jos niinkiin viisas kansa (niinkuin väität tunisialaisten olevan) suostui pitämään äijää vallassa 30 vuotta kertaakaan protestoimatta.

        Kohta kun joku Taliban istuu valtaistuimella, varmasti Ben Alia rukoillaan palaamaan.

        heh, et näköjään näytä tietävän tunisian tilanteesta muuta kun mitä mediassa on hehkutettu, joten turha sinun tietojasi on alkaa korjailemaan... mutta vinkkinä vaan "tietosi" eivät todelaakaan ole totta ;)


      • Kalifaatti
        lapsipolo kirjoitti:

        heh, et näköjään näytä tietävän tunisian tilanteesta muuta kun mitä mediassa on hehkutettu, joten turha sinun tietojasi on alkaa korjailemaan... mutta vinkkinä vaan "tietosi" eivät todelaakaan ole totta ;)

        Tiedän todellakin enemmän kuin sinä, voit olla varma.


    • itsekin

      No hemmetti, heittäkää molemmat kaikki tietonne pöytään! me muut saadaan hupia kykkökseen

    • Suomalainen mies!!!!

      Tunisiaan on kaipuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe