Mistä Kanta-Hämeelle uusi sanomalehti?

Kanta-Hämäläinen

Näkyy tuo Hämeen-sanomat laittaneen jo verkkosivunsakin maksuperiaatteella toimivaksi, niin tulla pätkähti mieleen, että mistäpä saataisiin hyvä sanomalehti tänne hämeeseen? Hyvä olisi sellainen, jossa olis paikallispitäjien asiaa ja vaikkapa ilmainen verkkolehti, kuten alussa oli tuo pilattu Hämeen-sanomakin.
Että jos joku nyt tuntee halua perustaa uuden lehden meille taviksille tänne hämeeseen, niin tervetuloa. Kohtuu kk. maksulla voisin vaikka tilata.

Joteskin on kurkkua myöten täynnä näitä poliittisperusteisia julkaisuja ja niiden riistomaksuja.

5

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon lukeva

maksullisuus on yksi tapa karkottaa lukijoita. Tiedän monia jotka ovat tilanneet lehden kun ovat lukeneet pitemmän ajan ilmaisverkkolehtiä. Siinä pystyy vertailemaan hyvin mikä lehti miellyttää ja tulee sitten valinta sen mukaan.

Maksullisuus, rekisteröinnit ym. kontrolli, on myös eräs tapa estää sananvapautta.

• tilaaja maksaa

Eihän sitä sanomalehteäkään voi ilman rahaa tehdä. Jostain pitää saada palkat maksettua toimittajille ja muille lehdentekijöille.

Verkkolehdetkin ovat muuttuneet vähitellen maksullisiksi, eihän ilmaiseksi niistä voi lukea kuin muutaman jutun.

• fdert

Hämeenlinnassa on olemassa lehtimafia etkös sitä tiedä?

• blikkenslager

kaleva? iltalehti?
      nuo kaksihan maakunnan asioista on ennenkin uutisoinut päiviä ennen häsaa. iltalehden nyt vielä ymmärtää, mutta että joku pohjoisen kaleva..

mutta onnea vain hämeen sanomille. toivotaan että päiviä vanhat uutiset käy kaupaksi.
      ihan nokkela bisnesidea kieltämättä.

• luku 1

Forssa ja Loimaa voisi tehdä oman sanoman missä ois lounais-hämeen asioita ja varsinais-suomesta Loimaan seudun asioita tulisi monta uutta kuntaa mukaan ja asiaakin olisi missä ei puhuttaisi pelkästä hämeenlinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      86
      3470
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3073
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2972
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2823
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2667
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2628
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2379
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2251
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe