Eftalia Village (huhtikuussa)

uytr

Onko kellään kokemuksia Eftalia Villagesta ja vielä parempi jos joku olisi ollut kyseisessä hotellissa huhtikuun alussa. Olisi mukava kuulla kokemuksia esim. onko kaikki altaat/liukumäet auki kyseisenä ajankohtana, millainen ruoka (allinclusive), kaikki tieto on tervetullutta.

Kiitos vastanneille!

5

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smlb

Hei, millaista siellä oli, ollaan menossa tyttäreni kanssa nyt huhtikuussa 2012.

• ++++Huisku

Me oltiin viime huhtikuussa viikko ja ollaan nyt menossa kahdeksi viikoksi. Paikka on siis lehmäpeltojen välissä, mutta ei haitannut ainakaan meitä ;)
        Dolmus-bussilla Alanyaan pari euroa, taksillakin pääsee, mutta kun bensa kalliimpaa kuin täällä niin ihmeen halpoja nekin.
        Eftalia Village oli ruokatarjonnaltaan erittäin hyvä! Väkisin paino nousi vaikka yritinkin viihtyä enempi salaattipöydän tarjonnassa. Eihän jälkiruokia voinut kokonaan kiertää.
        Säästä ei voi olla etukäteen varma, meillä oli 19. päivä sateinen, mutta saunoimme hotellilla ja nukuimme kunnon päiväunet. Seuraavat päivät olivatkin aivan ok.
        Mielestäni siis hinta/laatusuhde todella hyvä ko. hotellissa. Lapsille ja lapsenmielisille on myös useita vesiliukumäkiä, sekä "oma" ranta jossa myös tarjoilu kuuluu all inclusive-matkailijoille.
        Hyviä matkoja kaikille!

• noooh

Keskellä ei mitään, muuten hieno hotelli.

• smlb

Keskellä ei mitään käy meille, halutaan vaan rentoutua, tyttö tykkää uimisesta ja mä syömisestä. Millaista iltaohjelmaa oli, entä hamam?

• smlb
        smlb kirjoitti:

Keskellä ei mitään käy meille, halutaan vaan rentoutua, tyttö tykkää uimisesta ja mä syömisestä. Millaista iltaohjelmaa oli, entä hamam?

Nyt on viikon loma Turkin auringossa ohi. Hotelli oli vallan mukava, altaan laatat todellakin tosi liukkaita.

Ruokaa oli tarjolla riittävästi, kummallista ettei turkkilaisesta hotellista saa turkkilaista kahvia.
        Nazarin oppaat eivät olleet täysin perillä hotellin käytännöistä. Huone oli tilava kahdelle aikuiselle ja lapselle. Ilta- ja lasten ohjelma oli ikävä kyllä saksaksi.
        Hamam oli ihan ookoo, hintaan 20 euroa pesu kuorintoineen ja savinaamio kasvoille.

Lähellä hotellia oli Avsallar-niminen kylä jossa oli ihan tarpeeksi ostettavaa meille, ei tarvinnut Alanyaan lähteä. Toista kertaa ei all-inclusive lomalle lähdetä, eikä missään tapauksessa sesongin aikana, nytkin alkoi tull a liikaa ihmisiä hotellille, iltaisin melu oli aika paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe