Koiramuotokuva

Omasta koirasta!

Onko kenelläkään muotokuvaa koirastaan? siis piirrettyä tai maalattua muotokuvaa, jossa on mallina käytetty koirasta otettua valokuvaa? Mitä maksoi ja olitteko tyytyväisiä lopputulokseen? Minä haluaisin muotokuvan omasta koirastani ja kuulisin mielelläni kokemuksianne!

10

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelitonttu

      Maksoi vain vitosen kun maalasin itse.

      • hau

        Mun koirista on lyijykynäpiirros sekä maalaus. Maalaus oli lahjaksi ja lyijykynäpiirroksen tilasin, mutta kun ei muistu mieleen hinta. Ei se varmaan hirveesti maksanu. Voin jossain vaiheessa laittaa linkin piirtäjän sivulle, kunhan ehdin etsiä sen


      • a p
        hau kirjoitti:

        Mun koirista on lyijykynäpiirros sekä maalaus. Maalaus oli lahjaksi ja lyijykynäpiirroksen tilasin, mutta kun ei muistu mieleen hinta. Ei se varmaan hirveesti maksanu. Voin jossain vaiheessa laittaa linkin piirtäjän sivulle, kunhan ehdin etsiä sen

        aika kiva lahjaidea! oliko mukana kehykset vai kehystitkö itse?


      • l,io,l,iiu
        a p kirjoitti:

        aika kiva lahjaidea! oliko mukana kehykset vai kehystitkö itse?

        tiedä miten kotinne sisustettu eli millaiset sinne sopii.


    • ------

      Vanhemmat oli Thaimaassa, ja kännykän kuvasta joku maalari maalasi aivan älyttömän hienon ison maalauksen siellä, sitten kehykset vaan täällä Suomessa. Mitälie olivat maksaneet, ainakin murto-osan Suomen hinnoista koska käsityöt ei siellä maksa mitään. Suosittelen!

      En kyllä pyytänyt ym ei olisi tullut mieleenkään, mutta uljaasta koirastani sain upean kuvan :) En tiedä Suomessa mitä maksaisi, mutta en pistäisi opiskelijana yli 50 e tuollaiseen vaikka sekin olisi pilkkahinta. Uskoisin että saa pulittaa monia satoja euroja (ellei joku tuttu tee ystävänpalveluksena halvemmalla).

      • a p

        muuten hyvä, mutta Thaimaan matkaa ei ole suunnitelmissa. tulisi yhdelle kuvalle paljon hintaa kun lähtisi sieltä hakemaan yhtä koiran kuvaa!
        missä hintaluokissa muotokuvat ovat Suomessa?


      • ---------
        a p kirjoitti:

        muuten hyvä, mutta Thaimaan matkaa ei ole suunnitelmissa. tulisi yhdelle kuvalle paljon hintaa kun lähtisi sieltä hakemaan yhtä koiran kuvaa!
        missä hintaluokissa muotokuvat ovat Suomessa?

        Niin, no lähinnä pointtini oli että ulkomailla käsityön hinnat on eri luokkaa kuin Suomessa, toki ehkäpä ymmärrettävästä syystä ja suomalaista käsityötä halveksimatta. Ja jos mulla joku hyvä tuttu menisi sinnepäin, niin varmaan saattaisin pyytää tuomaan maalauksen mukanaan antamastani kuvasta, se ei paljoa paina matkatavaroissa. :)

        Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä johonkin maalariin ym, netistä ja googlestahan niitä löytää ja näät minkä tyyppisiä töitä kyseinen tekee. Ja jos oot tosissas asian suhteen niin pistä rohkeasti hinta-arvio tiedustelua. Ei se ole noloa, kun nätisti sanansa muotoilee ;)


    • Voihan sen tehdä ite

      Tietokoneella nimittäin. On paljon hyviä kuvankäsittelyohjelmia joiden tehostevalikoimaan kuuluu erilaiset piirroskynäjäljet. Ja kun tulos vaikuttaa tyydyttävältä, niin ei muuta kuin tuloste ulos ja kehystämöön. Jos haluaa isompaa kuin A4 niin silloin kannattaa teettää vedos jossain valokuvaamossa tai painossa. Silloin myös paperivalikoima kasvaa huomattavasti. Saa kunnolliselle kartongille ja jos vaikka millaisella kuvioinnilla.

    • Anonyymi

      https://lemmikkikuvat.com Tuolta tilasin molemmista koiristani muotokuvat ja täytyy kyllä sanoa että oli todella iso positiivinen yllätys!

    • Anonyymi

      Kissastamme on tehty muotokuva. En ikävä kyllä mitä maksoi. Myös valokuvasuurennoksia hänestä on useita. ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe