Miley Cyrus

Mitä mieltä olette Miley Cyruksesta? Mun mielestä se on maailman paras laulaja,mun lemppari..
En tajua kun siittä oikein ettimällä etitään kaikkea juoruja yms... Minun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos on jo aikuinen ja haluaa tehdä vähän aikuismaisempia musiikkivideoita ja hirveä kohu siittäkin kun vähän rintamus näkyy... Muuten onko jollain tietoa mistä suomesta löytäis sen levyjä??!?? Olen ettinyt varmaan 4vuotta ja ikinä en ole törmännyt :( Haluisin niin sen miley cyrys-can`t be tamed levyn... johan on jos niitä ei myydä suomessa,samoin kun en ole löytäny selena gomezia enkä ashley tisdalea mistään :((

7

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mileyfani 00

      Itte löysin Can't Be Tamedin citymarketista! vai oisko ollu minimani? Minimani! The time of our lives oli cittarist! :)

      • N3171

        Mielestäni on mahtavaa että uskallat sanoa mielipiteesi näin kuuluvasti! =)
        Miley Ray Cyruksen levyjä löytää Oulustakin helposti. The time of our lives on melkein joka kaupassa!! =))
        Minusta Miley on jo tarpeeksi aikuinen tekemään mitä huvittaa kunhan ei loukkaisi yleisön tunteita kovin. Ja lisäksi kaikki mitä Miley tekee on suurennuslasin alla, joten emme voi tietää mitä Miley tästä ajattelee, onko kaikki edes totta.
        Onnea levyjen löytämiseen.
        =)


      • sittarista itsekin olen käynyt vähän väliä katsomassa mutta ei ole ikinä ollut.. Minimania Forssassa ei edes ole :( Menemme luokan kanssa toukokuussa luokkaretkelle,niin jos löytäisin hesasta silloin (:


      • N3171 kirjoitti:

        Mielestäni on mahtavaa että uskallat sanoa mielipiteesi näin kuuluvasti! =)
        Miley Ray Cyruksen levyjä löytää Oulustakin helposti. The time of our lives on melkein joka kaupassa!! =))
        Minusta Miley on jo tarpeeksi aikuinen tekemään mitä huvittaa kunhan ei loukkaisi yleisön tunteita kovin. Ja lisäksi kaikki mitä Miley tekee on suurennuslasin alla, joten emme voi tietää mitä Miley tästä ajattelee, onko kaikki edes totta.
        Onnea levyjen löytämiseen.
        =)

        Kiva että joku on kanssani samaa mieltä! (: itse en ole löytänyt levyjä mistään.. kaikki sittari,prisma,s-market,tarjoustalo,siwa,valintatalo katottu ja ei ole.. Muita kauppoja Forssassa ei oikein ole mistä löytäis :/


      • N3171
        jensku95 kirjoitti:

        sittarista itsekin olen käynyt vähän väliä katsomassa mutta ei ole ikinä ollut.. Minimania Forssassa ei edes ole :( Menemme luokan kanssa toukokuussa luokkaretkelle,niin jos löytäisin hesasta silloin (:

        KIITOS,
        Ja Last songinkin löytää R- kioskeilta. suosittelen katsomaan Last Songin, todella upea ja mahtava elokuva. :)


    • <3

      =)

    • Ouluu...

      no ei nyt ainakaa Selenan levyä löyvy mistään ainakaan Oulusta ku kaikki prismat,sittarit,stocmannit,anttilat/kodinykköset jne. oon ettiny ja ku kysyin stocmannilta Selenan levyä niin ne sano että ei oo mutta vois tilata tuolta Hesasta... :(( että aika huonoja valikoimiaon Oulussa!.. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe