Onko kellään tietoa mistä saisin samsung clp 300 tulostimen. Minulla ketaleen tulostin meni jumiin, kun ekaksi paperi meni ylätelan ympärille, ja minä onneton purkasin vehkeen niin sen jälkeen se jumitti. Jos löytyy uusi niin aina parempi mutta ehjä käytettykin käy. Siis olen ostamassa en keltään ilmaiseksi kerjäämässä. Syy on kun olen ostanut nipullisen väripurkkeja enkä kehtaa heittää niitä poiskaan, kun uusia ovat. Jollei löydy niin minulta saa edullisesti siihen sattuvia värejä että mustaa. Varmaan jossain liikkeessäkin on vielä vanhaa varastoa, tulen sutena ostamaan tai tilaamaan jos tietoa on. Kiitos
Löytyykö keltään ?
4
283
Vastaukset
Panes vetämään etsintäkuulutus ainakin huutonettiin ja vaikka tämän puljun Torille. Eiköhän niitä ajan kanssa ala löytymään...
- ei enää epätoivoinen
Eli kaupasta, menin ja ostin HB LaserJet CP1025 color, en tiedä onko mimmonen, väripatruunat on ainakin vielä sikakalliita. Vein vanhan samsung vielä korjattavaksi, kun olen ostanut kauhiasti patruunoita. Ensi tulostuksina minusta vanha oli parempi, mutta saas kattoo miten tämä alkaa konettaa. Onko kellään muulla tietoa oliko tämä yleensä "hyvä ostos"?
- Miltei torikauppias
Onko kellään tarvis tälläsen laserin mustepatruunoita, väripatruunoita, muutama paketissa sekä koneessa täysin uudet, elikkä iso läjä. Koneen saa mukaan vaikka järvelle katiskaksi. Tai sitten se on hyvä varaosa vehe kellä on samanlainen. Malli siis on samsung cpl 300. Halvalla lähtee!!
- 3+2
Mulla kanssa Samsungin kanssa ongelma.
Herjaa keltaista väriä, eikä tee mitään. Ei siis testikopiotakaan.
Jos sulla vielä on niitä värikasetteja, niin voisin ostaa aluksi testiyksilöt - siis kokeillakseni printterin toimivuutta.
Jatko sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä923181Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991777Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461637- 901470
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4071350Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21229Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381117Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946