Pelottavia hierontakokemuksia?

jäbä 23 w

Olen tältä palstalta saanut lukea jos jonkin laista pelottavaa asiaa liittyen hierojalla käyntiin.
Onko tämä edes tottakaan, että hierojalla kävijät ovat saaneet milloin peukkua yllättäen perseeseen, välillä hieroja on esittänyt pieruperformaation, sitten on käynyt yllättäen eturauhasta ronkkimaan ja ties vaikka mitä.

Eihän tässä uskalla hierojalle edes mennä jos se tuollaista on! Eikö siinä ole jo tarpeeksi tuskaa kun saan tehdä tehtaassa yksitoikkoista työtä kolmessa vuorossa. Paikkani on niin kipeät että tekisi mieleni mennä hierojalle ekaa kertaa elämässäni mutta eihän sitä näiden kauhutarinoiden jälkeen uskalla!

Ovatko nämä stoorit edes tottakaan? Kai nyt hierojillakin joku vastuu on? Eihän toisten perseelle saa käydä ilman lupaa??

Voisiko joku suositella luotettavaa mieshierojaa, joka ei olisi petollinen ja kyttäisi vaan tilaisuutta käydä takareikäni kimppuun. Kiitos.

24

5104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen asiakas

      Äh, nuo jutut on pervojen ihmisten provoja. Älä niistä välitä. Hierojat ovat asiallisia ja tahdikkaita.

      Hieroja ei tee mitään muuta kuin mitä on sovittu. Suosittelen silti hierottamaan myös istumalihakset. Laita pitkien kalsareitten alle lahkeettomat alushousut jotain venyvää kangasta. Saat pitää housut jalassa.

      Älä mene mihinkään thai-paikkaan. Soita hierojien liittoon ja kysy oikeita hierojia paikkakunnallasi.

      Varaa pisin aika ja kerro, että olet ekaa kertaa ja että paikat on ihan jumissa.

      Jos olet ihan romuna, eka hieronta ei välttämättä ole kovin miellyttävä kokemus, mutta älä anna periksi. Se helpottaa ajan myötä, kun pitkäaikaiset jumit vähitellen aukeavat. Jos on liian tukala olo, pyydä hierojaa hölläämään.

      Johonkin kipuun voi tulla parannus kertalaakista, mutta yleensä hoitoja kannattaa ottaa sarja, vaikka viikon välein. Tsemppiä!

    • Mävaan84

      Olen kyllä saanut ihan asiallista hierontaa eripaikoista. Tuskin ammatikseen hierontaa harjoittavat ammattilaiset kovin käy ronkkimaan toisten asiattomia paikkoja mikäli tienestiä meinaa jatkossakin saada. Pitkään pystyssä pysyneet hierontayritykset varmasti ihan asiallisia paikkoja käydä itseään hoidattamassa. Ja hierojiakin tarjolla eri sukupuolen rooleissa, joista valita.

    • 30%

      Kyllä nuo tarinat totta on, millon tulee peukkua persiiseen yms. Riski on vain otettava. On noin 30% mahdollisuus, että hieroja ei rupea jotenkin roplaamaan persettäsi. Rohkeasti vain!

    • että uskot sinisilmäisesti kaikkea skeidaa mitää täällä kirjoitellaan. eiköä sulla ole mitään todellisuudentajua siitä millasyta oikea hieronta siis on? ja en tarkoita nyt mitään "thaihieorntaa" tai muutakaan sexviritteistä käsittelyä vaan klassista perushierontaaa.
      ehkä sun kantsii pysyä vaan kotona ja jatkaa valittamista edelleenkin...
      tai sitten toinen vaihtoehto on ottaa riski ja kokeilla.

      mutta oikeasti siis normaali hieronta ei sisällä minkäänlaista sexiviitteitä (ei vaikka olisitkin alasti hierottavana). hieroja ei koskettele sun "paikkoja" -ainoastaan käy läpi sun kropan ja samalla katsoo missä kunnossa lihaksesi ovat. jos aust pks tai käy täällä suunnalla työssä niin tule rohkeasti kokeilemaan. ei se voi olla niin vaikeaa ja pelottavaa.

    • Osittain huvittaa sun kertomus/pelko ja osittain harmittaa et tääl löytyy niin paljon paskanpuhujia!

      Nämä ihmiset jotka täällä levittävät valheellista tietoa ja eivät ole käyneet hierojalla tai eivät ole hierojia ja vaan haluavat jauhaa paskaa,niin kadotkaa maan alle piiloon!Teitä ei todellakaan tarvita täällä mustamaalaamaan hierojia tai hierojan ammattia.

      Todellisuus on kyllä jotain ihan muuta...eli hieroja osaa käyttäytyä ja hieroo paikat aina asiallisesti ilman että himoitsisi yhtään tai työntelis sormia ties mihin paikkoihin.

      Rohkeasti vaan menet hierontaan! Ei ole mitään järkeä antaa lihasten mennä vielä enemmään jumiin..
      Jos asut Helsingissä,niin täällä löytyy asiansa osaava hieroja ja luotettava myös. 9v kokemuksella.

      Jos taas et asu täällä,niin mene khl:n (koulutettujen hierojien liiton) nettisivuille ja hae sieltä itsellesi koulutettu hieroja.

      T.Hieroja

    • Huomannut

      Riippuu täysin päivästä ja hierojan päivästä kuinka paljon apua saa. Olen myös kohdannut erittäin törkeäää käytöstä. Kerran hierottiin tahallaan liian kovaa. En kuitenkaan asiasta valittanut. Hyvää hierojaa on vaikea löytää.

      • tyytyväinen asiakas

        "Riippuu täysin päivästä ja hierojan päivästä kuinka paljon apua saa. Olen myös kohdannut erittäin törkeäää käytöstä. Kerran hierottiin tahallaan liian kovaa. En kuitenkaan asiasta valittanut. Hyvää hierojaa on vaikea löytää."

        Jaa mistä tiedät, että hieroi tahallaan liian lujaa? Jos et kerran valittanut, niin mistä hieroja saattoi tietää, että painetta oli liikaa? Pitäisikö hierojan sinun mielestäsi olla ajatustenlukija myös?

        Aina, kun olen sanonut, että nyt on liikaa, jokainen hieroja on höllännyt otetta.


    • Lena1

      Kävin Kokkolassa Loistopaikassa ja ei kyllä hinta laatu suhde vastannut toisiaan. Hieronta oli pliisua lääppimistä ja eräskin työntekijä oli naama väärinpäin mennen tullen. Käsittämätön paikka.
      Treen Eedesnissä mies hieroja luuli että kääntysin vatsaltani paljain rinnoin selälleni pyynnöstä. Mikä luuseri. Tein valituksen. Pyysi vielä susitteleen tutuilleen, kun hänellä on yksityisvastaanottokin. Tuskin.
      Kertokaa ihmeessä asiallisista hierojista.

    • minäkin :)

      Kannattaa sanoa hierojalle mitä toivoo. Ja kun jalkoja ja pakaroita hierotaan ei sinne intiimeihin paikkoihin kosketa (se on sääntö!). Housut, mielellään venyvät pikkarit voi olla jalassa, jolloin voidaan tarvittaessa hieroa pakarat. Hierojalle voi ja kannattaa sanoa toivomuksensa mistä ja miten hierotaan. Ammattitaitoinen hieroja kyselee tarkasti asiakkaan toivomuksia, myös hieronnan aikana. Ja tietenkin kannattaa heti sanoa jos jokin juttu ei tunnu mukavalta tai sattuu.
      Koulutetut hierojat löytyvät myös TEO:n rekisteristä. Kaikki eivät ole hierojien liitossa vaikka ovatkin koulutettuja ja ammattitaitoisia. Netistä googlaamalla ja paikallislehtien ilmoitusten kautta löytyy hierojia.
      Jos on epävarmuutta hierojan taidoista, aina voi tilata ensimmäiseksi lyhyen ajan vaikkapa niska-hartia-hierontaan ja kokeilla millaiset taidot hierojalla on. Kyllä se lyhyelläkin ajalla selviää onko hieroja ammattitaitoinen ja asiallinen. Hyväksi todetulta voikin sitten tarvittaessa varailla pidempiä aikoja.

    • 444

      Vuosikymmeniä olen käynyt fysioterapeuteille sekä koulutetuilla hierojilla. Aina ollut asiallista kohtelua.Nuo kauhujutut perseen ronkkimisesta yms. ovat tyhmiä tarnoita vailla todellisuuspohjaa! Hierojalle voi esittää toivomuksia, jos tuntuu että otteet ovat liian löperöt tai voimakkaat.

    • willw

      Olen käynyt fysioterapeuteilla ja urheiluhierojilla useammilla tähän ikään mennessä. Yksi ainut negatiivinen kokemus on, hieronta oli niin kova otteista että iho oli kosketusarka jopa vaatteille monta päivää ja selkä mustelmilla. Huomautin kivusta monta kertaa mutta otteet eivät höllentyneet yhtään. Lopetin hieronnan kesken kun en enää sietänyt olla. Mutta muuten aina asiallista käyttäytymistä oli nainen tai mies ammattilainen. Ja käyn edelleen säännöllisesti.

    • Tekopyhää.

      Miksi sitten maksat hieroojalle? Eikö ole vientiä enää vapaille markkinoille? Kai kummatkin tunteensa samalla työhönsä purkaavat ?Onko intiimisi sitten hienommin pelissä mukana kun maksat kosketuksista ja muusta kehosi leipomisesta?

    • Tekopyhä on tonttu

      Siis mitä nimimerkki "Tekopyhää" oikein tarkoittaa? Onkohan sinulla nyt oikein käsitystä siitä, mistä hieronnassa on kyse?

      Totta kai voi antautua ilmaiseksi seksihullulle. Mutta seksihullulta ei saa sitä, mitä hierojalta, eli lihashuoltoa. Enkä hierojalta sitä, mitä seksihullulta. Ovat kaksi aivan eri asiaa.

      Hieronta on ihan oma tekniikkansa, jota asiaan vihkiytymätän ei hallitse. En maksa kosketuksista ja kehoni leipomisesta vaan terveydenhoidosta.

      Miksi postaat hierontapalstalle, kun vain luulet tietäväsi? Käy edes joskus hierojalla ennen kuin kutsut toisia tekopyhäksi.

    • peukkua

      Kannattaa varoa erityisesti perseen peukuttajia. Usein olen saanut nimittäin peukkua peräaukkoon, vaikka en ole halunnut.

      • hieroja-itse

        Vaihda hierojaa. Ammattilainen ei sellaista tee.


    • Me Pettyneet

      Saimme mieheni kanssa pitkään asiallista ja hyvää hierontaa Kuntoutus-Karppisella. Nyt on sitten kaiketi laman myötä asiat muuttuneet, miehelleni ehdotti samainen vanhempi naishieroja extra-palveluita joita hän kuulemma vain kanta-asiakkailleen tarjoaa. Pitkällisten vihjailuiden jälkeen kävi ilmi että kyse olisi oraaliseksistä ns. tavallisen hieronnan yhteydessä!!
      Petyimme molemmat kyseiseen kuntoustuspaikkaa ja päätimme samantien etsiä itsellemme uuden ja asiallisen hoitolaitoksen jossa voisimme jatkaa turvallisesti kuntomme ylläpitämistä. Samalla kun purin turhautumistani tuttaville sain kuulla että kyseinen hieroja on tunnettu siitä että hän ns. vaikeiden naisasiakkaitten kohdalla käyttää rintarangan hieronnassa tarkoituksella kovia otteita, pitkälti siksi jotta tuntisivat kipua ja oppisivat olemaanturhia valittamatta yms. Ihan uskomatonta että noinkin laadukkaaksi kehutussa paikassa saa selkeästi häiryyntynyt hieroja pilata kokopaikan maineen. En missään nimessä suosittele kyseistä hierojaa kenellekään.

    • kuitesk

      kummakun avauksessa ei mainittu erektiosta. mutta hyvä provo aloitus

    • karu kokemus

      Pe rseen peukutus on nyt pientä. Kerran sain hierojan toimesta nyrkin rannetta nyöten takamukseeni!

    • Hieronnassa

      Kävin Markus Mäkipellolla porissa hieronnassa . Elkää ikinä käykö moisella hierojalla. Se hieroo väkivaltaisesti että sattuu kunnolla. Mun selkä on sökö sen takia koko loppu elämän.

    • Hyvä asiakassuhde perustuu luottamukseen, hieroja tietää asiakkaan ongemat ja osaa kehonkieltä tulkita milloin hierotaan liian lujaa (tai hiljaa). Ja asiakkaalla on oikeus sanoa myös millaista käsittelyä haluaa. Itse suorastaan toivon ja kehotan sanomaan. Tietty kehossa voi olla todella kipeä alua esim lapojen tuntumassa jolloin voimakas ote voi olla liikaa. Hierojan täytyy seurata koko ajan asiakkaan kehonkieltä, hengitystä ym ja reagoida siihen jos joku selvästi muuttuu. En itse usko että kukaan tahallaan haluaa kipua toiselle tuottaa. Jos niin on niin se kertoo vaan ammattitaidottomuudesta

    • hierojana30v

      Kaikenlaisia asiakkaita hyi helvetti kun joutuu hieromaa ihmisten pakarat kusisia likaisia haisevia ihmisiä .mutta pakarat kuuluu hieroa esim issias kivussa.siis gluteus maksimus..hieroja ei ajattele mitään seksuaalisuutta .jollain asiakkailla on ilmeisesti pervessejä toiveita.

    • Anonyymi

      Oikeasti on myös pervoja hierojia, mutta tosi vähän. Oikeudessakin on puitu
      Suomessakin useampia juttuja, joissa hieroja on seksuaalisesti ahdistellut asiakasta.

      Omalle kohdalleni on sattunut nuoruudessani yksi ahdistelija, jolle en toista kertaa mennyt. Kului pitkä aika ennen kuin uskalsin mieshierojalle mennä.

      Myös eräs osteopaatti oli erityisen omituinen tapaus. Hän tekee töitä vieläkin ja ainoana täällä päin joutuu laittamaan ilmoituksia lehtiin ja nettiin, kun epäilemättä ei muuten asiakkaita saa. Hän laittoi hanskat käteen ja työnsi sormensa suuhuni, kun väitti, että mulla on leukaperissä niin kova jännitys, että hänen pitää vapauttaa jännitys suun sisäpuolen kautta. Luulin, että se on vain kevyt ja hetken homma, mutta ko. "sadisti" painoi niin kauan ja niin kovaa suussani olevia jotain mitälie akupisteitä, että vesi vain valui silmistäni. En pystynyt tekemään mitään, itkin vain. Olisin purrut, mutta sormet estivät täysin sen, että olisin voinut suutani liikuttaa. Ja tämä M.O. vain tuijotti ja kannusti minua kestämään minuuttitolkulla, koska tulen muka olemaan sitten jälkeen päin tyytyväinen, kun leukaperät ovat niin rennot.

      Mutta vielä korostan, että onneksi noita kovakouraisia ja jotenkin outoja "auttajia" on harvassa ja olen saanut muuten aina ammattitaitoista ja asiallista hierontaa ja osteopaattista käsittelyä.

    • Anonyymi

      Kävin osteopaatilla ja tämän niskan naksauttamisen jälkeen niska oli kipeä seuraavat 2-3 viikkoa. Kyllä mietin tarkasti että lähdenkö niskakipuihin hakemaan apua näiltä kaikenmaailman niksauttajilta kun kahdesti olen käynyt eri osteopaateilla ja molemmilla kerroilla on vaan kipeytynyt niska entistä pahemmin

    • Anonyymi

      Nuo eivät ole mitään. Minun hieroja tuhosi selkäni. Olin terve kuin menin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe