Aina kuulee vain, että "pojat ja miehet tuijottavat tyttöjen ja naisten tissejä ja peppuja". No kysytäänpä nyt toisinpäin.
Eli tytöt, tuijotatteko te koskaan poikien takapuolia tai (pullottavia) etumuksia?
Tytöt, katsotteko poikien takapuolia ja etumuksia?
31
4589
Vastaukset 31
- fsdff
Takamusta kyllä..
- tyttö14v.
no peppuu kyl (: mut ei mua ainakaa kiinnosta teiä sukupuolielimet tai siis en niitä koulussa tai missäään muissa tuijottele
- Jinet:)
yritetään ainaki, mut harvapa pojista nykyään pitää semmosii housuja et se olis helppoo :I
- fghjklkjhfxdcfhjklkh
Jinet:) kirjoitti:
yritetään ainaki, mut harvapa pojista nykyään pitää semmosii housuja et se olis helppoo :I
Kyllä katotaan,molempia :O
- laaaaaaaaaa
Jos joku kävelee edessä niin katse osuu väkisinki sen byllyyn oli se sitte tyttö tai poika, että mulla se tulee aika vaistomaisesti ilman suurempia taka-ajatuksia :D Varsinki jos farkut roikkuu niin että jotku pinkit bokserit näkyy jotain 10cm niin kyllähän se nyt osuu silmään... Etumuksia en oikein kattele paitsi jos jonkulla oikein kunnolla pullottaa.
- kylläkylläkyllä=D
Kyllä sitä tulee tsekattua aina molemmat, se kun kuuluu ihan siihen mun yleiskatsaukseen.
Perseitä on vähän vaikea tosiaan katella löysien housujen takia, mutta mun mielestä tiukat housut ei kuitenkaan sovi jätkille. Sen takamuksen muodon pystyy onneksi ihan tarpeeksi hyvin päättelemään löysistä housuista huolimatta.
Itteä kiinnostaa kuitenkin selkeästi enemmän ne etumukset, vaikkei pullottaisikaan. :-D Joku vaan niissä vetää puoleensa, mikäli kyseessä on miellyttävän näköinen kundi ja vartalo. Näyttää aika houkuttelevilta. =) - disettäjä
perseitä toki ;)
- perseentuijjottaja
Joo no meijjän porukas on ihan normii et jos vaikk joku kundi kävelee ees nii ollaan sille kato ton perset ja ihan suoraan sanottuna hehkutetaan poikien persettä! mut ei toi etumus kyl kiinnosta... mut siis PERSE
- blaaa
perseentuijjottaja kirjoitti:
Joo no meijjän porukas on ihan normii et jos vaikk joku kundi kävelee ees nii ollaan sille kato ton perset ja ihan suoraan sanottuna hehkutetaan poikien persettä! mut ei toi etumus kyl kiinnosta... mut siis PERSE
Katon jos vaan housut sallii sen... ;) Etumus ei niinkään kiinnosta
- mivy-
peppu♥
- ._.
olen yllättynyt... o_O
- kurrrrrrr
molempia (-; tosin harvemmin siinä etumuksessa ei oo mitään näkemisen arvosta tai siis :--D
- _
Jos kundil on tiukat housut nii saatan kattoo
- -+:)
Meiän luokas on vaa yks poika joka pitää housuja silleen normalisti, mut se onki
semmone vitun nörtti. yök, en haluu etes ajatella kattovani sitä... Muita koitetaan mutta housut roikkuu jossain takapuolen alla ja huppari tai t-paita siinä päällä, että vaikeetapa on!!!! - 17+6
En , mikäli ei oo mitenkään silmiinpistävän erikoinen..
- angggggggggggu
persettä ;]
- No miks ei? ;o
no perus aina pitää perse kattoo(;
- sörjigpiortugitr
Nokylläjoo välil :)
- niinijanäin
No en kyl kattele et sitä useemmin tulee kyl katsottuu kasvot ja kädet (mahdollisten lihaksiin takii) mut mulle tärkein on silmät ja hymy;)
- 01tyttöööö
Joo aina kavereitten kaa jutellaa molemmista yms. ollaan jopa nimetty joittenki poikien perseet :P mut siis joo ite ainaki katon, varsinki persettä... etumustaki katon varsinki ku yks luokkalaine käyttää semmoisii kollageita joista pullottaa oikei kunnolla
- jäbä11
Mä tujotan joskus takapuolta mut mulla on sellnen juska et pri kerttaa on alkanu housussa sykkii ja tullu märkää,yritän kattella muualle ku voi olla vaik joku kaveri mukana ja sit on vaikee olla vaik tuntuuki hyvältä.Mälulen et se on orkku ku tulee mut en oo varma.oon 11 ja voi se olla joku vikakin
- Anonyymi00030
Moi anna kyrpäsi vaan seistä oot tosi nuori vielä voisin opettaa sut kyrvälle mulla on tosi iso oot nyt jo nuorimies ja voisin antaa sulle isoa kyrpää kunnolla mulla on 20 cm pitkä ja 8cm paksu
- etumuskyllh
Etumus kiinnostaa...varsinki jos pullottaa;D
- tewtew
Onks vastaajista muuten ykskään muija
- Kggh
Persettä varsinkin ku on Adidaksen kolme raida verkkarit
- johninen
perse <3
- Poikaaaaa
Mä olen poika ja katon tyttöjen perseitä.
- kehokaravaanari
Tuijottamisen ehkäisyyn auttaa katseen välttämä.
- olentyttö
Poikien etumukset pitää tsekata. Naisiltakin kyllä katon rinnat.
- Pillumielessä
Juu oon poika ja tulee katottuu muijien tissit aika tarkasti ja sit uima treeneis huomaa ku rupee seisoo ku ootetaan valmetantajaa uintien välis ku pääsee jonku hyvä tissisen vieree ja aamu harkois on hyvä ku siel miu lisäks vaa yks tosi kuuma mimmi nii sanoo sille et mee vaa eka ja sit tuijottaa koko aja sen peppuu ja käännökses sen tissei kerra piti mennä oikee vessaa vetää kätee ku seiso mut nyt oon senkaa yhes ja on pilluu saanu <3
- Anonyymi00032
Itellä tulee melko näkyvä pullotus housuissa, näkyy etenki istuessa tiukoissa farkuissa. Kulli on levossa 11-12cm ja Stondiksessa n. 17cm. Mut enemmän johtuu palleista jotka on aika isot. Ei tota oikein saa piilotettuakaan. Ja oon kyllä huomannu et aika monesti tyttöjen ja naisten silmät sinne eksyy. Helposti tulee puolistondis kun sen huomaa ja sit tietenki näkyy entistä enemmän. Tänään viimeks bussissa vastakkain istuttavilla penkeillä. Kylpylässä pari viikkoa sit piti ottaa lainaan bokserimalliset uikkarit, vähän liian pienetki, joista kyllä näky kaikki koot ja muodot läpi. Siinä sit koitin vältellä stondista kun huomas kiinnostuneita katseita. Ei niitä varmasti kaikki katsele mut aika moni kuitenki. Eikä kyllä itteeni haittaa yhtään ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398