http://johannesvalovuori.blogspot.com
Keskityn enimmälti astraalitason rikosten, sekä -vainoamisten ja mysteerien tutkintaan, mutta kaikki henkimaailman alueella tapahtuva rikollisuus on heiniäni. Myös kummittelutapaukset. Toimintani perustuu henkisen ja hengellisen koskemattomuuden periaatteelle. Lähestyn kutakin tutkimustani avoimesti ja ihmisläheisesti, en yksinomaan skepsiksen, taikka uskon kautta. Kutakin asiakasta kohtelen hänen arvonsa mukaisesti ja uskoen lukuisten eri maailmojen ja tasojen olemassaoloon.
Minun piti uudestaan määrittää itselleni, kutsumukseni kautta, yksityisetsivän toimi, sillä yksityisetsivät yleensä tekevät hyeenan työtä: uskottomuusasiat, talous-saatanan kuviot, jopa työpaikkapinnareiden käräyttäminen.
Nyt minulla on kutsumusammatti.
Rajatiedon asiain yksityisetsivä - Luottamuksella.
jovalovuori
3
247
Vastaukset
- ....
Länsimaissa astraalitasolla ei voi tehdä rikoksia, eikä niistä voi myöskään siis narauttaa.
- Joku muu
Tylsimys.
- kyvyttömäksi
et varmaankaan peri mitään palveluksistasi sillä muutenhan kykysi temmataan sinulta pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683