Elikkäs sopiikon sonyn a 290 kameraan tamronin pitkä putki :)?
Mitä mieltä ootte tästä kamera merkistä hyvä, ihan ok vai huono? ;)
sonyn a 290 ?
3
643
Vastaukset
- A450+
Sonyn kroppirungot alkavat vasta tuosta A450 mallista ylöspäin, joista löytyy ajoittain tosi huokeitakin vaihtoehtoja kuten alle 350 €:lla Sony A500 Sigman kittilasi. Noita malleja puoltaa tuo uudempi CMOS-kenno ja siten parempi kuvanlaatu korkeimmilla ISO-arvoilla kuin malleilla A100...A390 on koskaan ylletty niiden CCD-kennoilla.
- soooonnnyyyy
Itse olen ollut kyllä tyytyväinen tuohon kameraan, mutta osaatko kertoa sopiiko se tamronin putki sonyihin :)? kun kaverilal on a 330 ja hänellä on tämä tamronin putki.
- seko.......
soooonnnyyyy kirjoitti:
Itse olen ollut kyllä tyytyväinen tuohon kameraan, mutta osaatko kertoa sopiiko se tamronin putki sonyihin :)? kun kaverilal on a 330 ja hänellä on tämä tamronin putki.
Optiikka Sonyn bajonetilla niin sopii jokaiseen Sonyn järkkäriin!
Näitä trolleja taas riittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691105- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43933- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56749- 42746
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116727Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29655