Supervoimia?

Putkivalo

Minkä supervoiman ottaisit jos saisit valita?
Vahva kuin karhu? Röntgenkatse? Ajatustenluku? Mikä? Vaiko mikään?

66

5443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tarvitsisin ehdottomasti sihteerin.

      =DW=

      • Putkivalo

        Kehumalla sihteereitä supervoimia omaaviksi pääset taatusti niiden ammattiliiton maskotiksi :)))
        Laskelmoiva mies... ;D


    • No minä olen jo melkein vahva kuin karhu, sitä en siis tarvitse:) Tuo röntgenkatsekin olisi ihan kiva mutta taidan olla liian siveä siihen, täytyisi ainakin olla mustat lasit päässä ja botoksia naamassa, että pysyisi ilmeet kurissa.
      Ajatustenlukukin voisi aiheuttaa kiusallisia tilanteita, varmaan erakoituisin kun kaikkea en haluaisi tietää. Sellainen selviytyjä haluaisin olla, ihmenainen joka ratkaisee tilanteen kuin tilanteen ja saa siitä vielä palkkaa ! Helppoa eikä turhan vaarallista:)

      • Putkivalo

        löytää kadonneita tavaroita röntgenkatseella, eikä tarttis poskipunaa :)))

        MacGyverska! Sehän olisi hienoa. Miehesi Mr MacGyver ratkaisee tekniset pulmat ja sinä loput ongelmat :)


    • sun vaihtoehdoissa, ehkä 'ei mikään'.. Ajatusten luku ois kyllä mielenkiintoista, ehkä ei aina kovin kivaa ;)
      Jokin muu supervoima?
      Että kaikki menis hyvin, ja niinkuin MÄ haluan ;))

      • Putkivalo

        vaihtoehtoihin kannata jäädä, jos kerta saa supervoiman ilmaiseksi :))

        Mutta! Mehän taidetaan olla oikein superkamuja jos tuon voiman saisit :P


    • Anjaniina.

      et ainakun laitan käden taskuun, mulla on tasaraha ;)))
      Ei pääsis kerj'läisetkään kimppuun...

      • Putkivalo

        taskuvarkaiden unelma :)))

        Joko reissu häämöttää? Kuulostaa siltä että sulla on jo toinen tassu oven ulkopuolella :))


      • Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

        taskuvarkaiden unelma :)))

        Joko reissu häämöttää? Kuulostaa siltä että sulla on jo toinen tassu oven ulkopuolella :))

        ei auta kuin ollakärsivällinen ja soittaa suutaan niille tutuille jotka on jo auringossa...
        Pitää sit ettiä piilopaikka kun kotiutuvat ;))))


      • Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

        ei auta kuin ollakärsivällinen ja soittaa suutaan niille tutuille jotka on jo auringossa...
        Pitää sit ettiä piilopaikka kun kotiutuvat ;))))

        Pääsetkin bikinikuntoon kun juokset karkuun :)))


      • Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

        Pääsetkin bikinikuntoon kun juokset karkuun :)))

        siellä on kuumia lähteitä ja ihania vesiputouksia, kraaterijärviä ja iso kasvitieteellinen.
        Jalkaisin ja polkypyörillä on tarkoitus kuljeskella, vehreiden lehvien katveessa...
        Hyvää viiniä ja maukkaita ruokia ;)
        Katsellen kun valaskalat isoisesti ulapalla ilakoivat, valtavat vatsat vilahdellen ;))))


      • Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

        siellä on kuumia lähteitä ja ihania vesiputouksia, kraaterijärviä ja iso kasvitieteellinen.
        Jalkaisin ja polkypyörillä on tarkoitus kuljeskella, vehreiden lehvien katveessa...
        Hyvää viiniä ja maukkaita ruokia ;)
        Katsellen kun valaskalat isoisesti ulapalla ilakoivat, valtavat vatsat vilahdellen ;))))

        sillmät kiinni ja banaanit korvissa ja viheltää Peppi Pitkätossua niin lujaa kuin pystyy*


      • Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

        sillmät kiinni ja banaanit korvissa ja viheltää Peppi Pitkätossua niin lujaa kuin pystyy*

        jos olet kiltisti, voin tuoda tuliaisia ;)


      • Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

        jos olet kiltisti, voin tuoda tuliaisia ;)

        Mistä sä sen jossin vedit :))) mähän oon kuin enkeli :P


    • täl hetkellä kyl jonkilaisia pika-aivoja, jotka rekisteröis kaiken ku tietokone ikään, hakis oikeen ajatuksen laajennettuna ja olis valmiiks kirjottu:))) Hermot menee kohta):

      • Putkivalo

        Mä tiedän sellaisen superihmisen! Sehän on... ootas, se on ihan kielen päällä.... Sasus! :D


      • Putkivalo kirjoitti:

        Mä tiedän sellaisen superihmisen! Sehän on... ootas, se on ihan kielen päällä.... Sasus! :D

        Äläs nyt noin kovalla äänellä, käy ihan kuulonpäälle.... Mut nyt tarttis oikeesti jotain millä ratkois aikas isoja tehtäviä:)))


      • Putkivalo
        sasus kirjoitti:

        Äläs nyt noin kovalla äänellä, käy ihan kuulonpäälle.... Mut nyt tarttis oikeesti jotain millä ratkois aikas isoja tehtäviä:)))

        mä kuiskaan vaan :)) Opiskelujako puurtaat siellä? Mietin vaan että superomena opelle vois olla vaihtoehto :))


      • Putkivalo kirjoitti:

        mä kuiskaan vaan :)) Opiskelujako puurtaat siellä? Mietin vaan että superomena opelle vois olla vaihtoehto :))

        pitkään meni ennen kuin kuulin,sen verran hiljanen kuiskaus:)))) Omia opiskelujani pähkäilen *?* Huh..huh...


      • Putkivalo
        sasus kirjoitti:

        pitkään meni ennen kuin kuulin,sen verran hiljanen kuiskaus:)))) Omia opiskelujani pähkäilen *?* Huh..huh...

        olisi aina se paras, volumessakin :))
        Tsemppiä! Teet hienon työn!


    • ennustaja.

      ja ajatusten luku olis mielenkiintoinen myös,ne nyt tuli ekaks mieleen.Ennustajana tietäis paaaaaaaaljon aiemmin kaikki mitä tapahtuu tai sitten ei ; ))

      • Putkivalo

        mun kristallipalloa? Voin antaa session sulle, vain jotta näet että se toimii :))

        Kiillotetaanpas se ryökäle. Noin.
        Näen että tulee pakkaspäivä taas huomenna. Siinä -20 hujakoilla koko maassa.
        Lööpeissä pohditaan taloutta. Eikä kukaan voita huomennakaan lotossa :)))

        Nyt jännittää, kuinkahan mun ennustukset toteutuu..


    • Osaisi vaan nauttia jokaisesta hetkestä ja joka asiasta löytäisi sen positiivisen puolen. Kai se olisi aika superia.

      • Putkivalo

        Totta :))) Minusta tuo on hieno oivallus siitä mitä onnellisuus on. Olen ihan samaa mieltä :)


      • Elämä ei ole helppoa

        lakkaat vai murehtimista huomisesta. Voi kuulostaa naivilta. Mutta, siinä on aimo annos mukana elämänviisautta. Iso-äitini siis molemmat olivat erittäin viisaita. He olivat kumpikin käyneet elämässä todella yhteiskunnallisesti ajattelen aika rankat aikakaudet lävitse ja selvineet...yhden tällaisen viisauden ny muistan.

        Muista, tyttöseni sanoi Friidun iso-äiti monesti kun vähän (siis otetaan pois tuo sana vähän..))) Roomaakaan ei rakennettu yhdessä yössä...mitäs vielä nyt tulee mieleeni. Niin tämmöinen Pienenä murusina on ihmisen leipä taivaanrannalla vai oliko jossain maantiellä..ihan tarkkaan en tuota loppua nyt muista...ja paljon muutakin. Vastaavia sanontoja. Älä siis murehdi suotta huomista. Sen olen itse oppinut mutta, sanottava että, tiukassa oli oppi....ennenkuin meni perille. Asiat ne järjestyvät lopulta aina. Niin tai näin..mutta järjestyvät.. Snadi en ymmärtänyt tätä sanomaa: Kasto taivaan lintuja eivät nekään murehdi huomista mistä saavat elantonsa...tuo on totta. Luonto on hyvä opettaja. Edellyttää että, avaa vain silmänsä...

        Vanha kansa oli viisasta.

        Tsau:Friidu


      • Elämä ei ole helppoa kirjoitti:

        lakkaat vai murehtimista huomisesta. Voi kuulostaa naivilta. Mutta, siinä on aimo annos mukana elämänviisautta. Iso-äitini siis molemmat olivat erittäin viisaita. He olivat kumpikin käyneet elämässä todella yhteiskunnallisesti ajattelen aika rankat aikakaudet lävitse ja selvineet...yhden tällaisen viisauden ny muistan.

        Muista, tyttöseni sanoi Friidun iso-äiti monesti kun vähän (siis otetaan pois tuo sana vähän..))) Roomaakaan ei rakennettu yhdessä yössä...mitäs vielä nyt tulee mieleeni. Niin tämmöinen Pienenä murusina on ihmisen leipä taivaanrannalla vai oliko jossain maantiellä..ihan tarkkaan en tuota loppua nyt muista...ja paljon muutakin. Vastaavia sanontoja. Älä siis murehdi suotta huomista. Sen olen itse oppinut mutta, sanottava että, tiukassa oli oppi....ennenkuin meni perille. Asiat ne järjestyvät lopulta aina. Niin tai näin..mutta järjestyvät.. Snadi en ymmärtänyt tätä sanomaa: Kasto taivaan lintuja eivät nekään murehdi huomista mistä saavat elantonsa...tuo on totta. Luonto on hyvä opettaja. Edellyttää että, avaa vain silmänsä...

        Vanha kansa oli viisasta.

        Tsau:Friidu

        Jos huomisen unohtaa, niin eilinen voi olla parempi päivä kuin tämä päivä. Eikös tarkoitus ole jokapäivä yrittää rakentaa huomista jotta huominen olisi parempi:)


      • Heikunkeikku
        Duke.of.America kirjoitti:

        Jos huomisen unohtaa, niin eilinen voi olla parempi päivä kuin tämä päivä. Eikös tarkoitus ole jokapäivä yrittää rakentaa huomista jotta huominen olisi parempi:)

        Pääni on puhki. Kauhiaa, kuinka kehtaan mennä töihin tämän näköisellä päällä.
        Tämä on nyt sinun vikasi. Luettuani kommenttisi, pohdin pääni puhki yhtä sanontaa, jota en nyt tähän hätään muistanutkaan laisinkaan. Jotenkin niin, että ei kantsi huomista murehtia, se on kuin söis ruokalistan ruokaa odotellessa. Heh, jos mun muistini meni ihan pellolle, niin Tradaa tuo on sitten mun ikioma itsekeksitty aforismi:) Vau :)

        Mistäs sitä tietää, mitä huominen tuo tullessa, joku pähkähullu autokuski vois kaahata päälle ja katkasta kaikki kropan ulkopuolella roikkuvat asiat (jalat, kädet, mitä vielä). Siinäpä menis edellisen päivän suunnitelmat mönkään, kun ei olis ottanut huomioon, että noinkin vois käydä.

        Minusta on parasta, kun nauttii juuri siitä hetkestä, jossa on. Vetelee kaikki mahdolliset nautinnot. Jos, siis JOS, seuraava päivä toisi tullessaan jotakin äklön inhottavaa, niin olipahan sitten edellinen päivä ihana.

        Jotenkin näin. Enemmänkin voisin selittää, mutta lyhyesti en osaa, joten olokoot näin.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Pääni on puhki. Kauhiaa, kuinka kehtaan mennä töihin tämän näköisellä päällä.
        Tämä on nyt sinun vikasi. Luettuani kommenttisi, pohdin pääni puhki yhtä sanontaa, jota en nyt tähän hätään muistanutkaan laisinkaan. Jotenkin niin, että ei kantsi huomista murehtia, se on kuin söis ruokalistan ruokaa odotellessa. Heh, jos mun muistini meni ihan pellolle, niin Tradaa tuo on sitten mun ikioma itsekeksitty aforismi:) Vau :)

        Mistäs sitä tietää, mitä huominen tuo tullessa, joku pähkähullu autokuski vois kaahata päälle ja katkasta kaikki kropan ulkopuolella roikkuvat asiat (jalat, kädet, mitä vielä). Siinäpä menis edellisen päivän suunnitelmat mönkään, kun ei olis ottanut huomioon, että noinkin vois käydä.

        Minusta on parasta, kun nauttii juuri siitä hetkestä, jossa on. Vetelee kaikki mahdolliset nautinnot. Jos, siis JOS, seuraava päivä toisi tullessaan jotakin äklön inhottavaa, niin olipahan sitten edellinen päivä ihana.

        Jotenkin näin. Enemmänkin voisin selittää, mutta lyhyesti en osaa, joten olokoot näin.

        Kuitenkaan ei kannata tuudittautua ajatukseen että asiat sujuvat itsestään, vaan huomistakin on ajateltava. :)
        En osaa sanoa liittyykö seuraava linkki erityisemmin aiheeseen, mutta sattuu vaan olemaan visuaalisesti niin upea.
        http://www.youtube.com/watch?v=m8tTjijLcg4


      • Heikunkeikku
        Duke.of.America kirjoitti:

        Kuitenkaan ei kannata tuudittautua ajatukseen että asiat sujuvat itsestään, vaan huomistakin on ajateltava. :)
        En osaa sanoa liittyykö seuraava linkki erityisemmin aiheeseen, mutta sattuu vaan olemaan visuaalisesti niin upea.
        http://www.youtube.com/watch?v=m8tTjijLcg4

        Noh, aateskele sinä sitten sitä huomista :) Minä pitäydyn tässä päivässä ja juuuuuri tässä hetkessä.:)
        Toki vähän riippuu siitä, että mitä sillä huomisen päivän ajattelulla tarkoittaa. Se verran ajattelen huomista, että tänään töistä päin meen kauppaan ostamaan huomisen päivän murkinavärkkiä, niin huomenna ei sitten tartte ja voin keskittyä täysillä huomiseen.

        Käskit tuola alempana minun Katsoa silmät kiinni Klarinettisoittoa. Tein työtä käskettyä ja katselin silmät kiinni. Ai jee, että oli MAHTAVAA soittoa. 100x100, niin hyvä oli.

        Tässä annoit linkin ja sitä piti katsoa silmät apposen ammolla, että kaikki olis mahtunut silmiin. Unohtui se musiikki, kun näytöllä tuli tavaraa niin, että kaikkia ei ehtinyt sisäistää. Siinä meni vähän omat mielikuvitusasiat nollan puolelle, kun kaikki oli valmiiksi ajateltu.
        Elikkä tykkäsin enemmän klarinetista, niin ja saksofonista.


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Noh, aateskele sinä sitten sitä huomista :) Minä pitäydyn tässä päivässä ja juuuuuri tässä hetkessä.:)
        Toki vähän riippuu siitä, että mitä sillä huomisen päivän ajattelulla tarkoittaa. Se verran ajattelen huomista, että tänään töistä päin meen kauppaan ostamaan huomisen päivän murkinavärkkiä, niin huomenna ei sitten tartte ja voin keskittyä täysillä huomiseen.

        Käskit tuola alempana minun Katsoa silmät kiinni Klarinettisoittoa. Tein työtä käskettyä ja katselin silmät kiinni. Ai jee, että oli MAHTAVAA soittoa. 100x100, niin hyvä oli.

        Tässä annoit linkin ja sitä piti katsoa silmät apposen ammolla, että kaikki olis mahtunut silmiin. Unohtui se musiikki, kun näytöllä tuli tavaraa niin, että kaikkia ei ehtinyt sisäistää. Siinä meni vähän omat mielikuvitusasiat nollan puolelle, kun kaikki oli valmiiksi ajateltu.
        Elikkä tykkäsin enemmän klarinetista, niin ja saksofonista.

        Eihän koko huomista ole tänään tarkoituskaan rakentaa. Se että saa aamukahviin lirauksen maitoa voi hyvin riittää. Huomista ei pidä kuitenkaan unohtaa.
        Ne musiikin luomat mielikuvat ovat hiukka erilaista kuin tuossa James Bond trailerissa, mutta minusta siinä oli kivasti surrealismia ja kineettistä energiaa.


      • Heikunkeikku
        Duke.of.America kirjoitti:

        Eihän koko huomista ole tänään tarkoituskaan rakentaa. Se että saa aamukahviin lirauksen maitoa voi hyvin riittää. Huomista ei pidä kuitenkaan unohtaa.
        Ne musiikin luomat mielikuvat ovat hiukka erilaista kuin tuossa James Bond trailerissa, mutta minusta siinä oli kivasti surrealismia ja kineettistä energiaa.

        No mutta hyvänen aika sentäs. Mitenkäs tässä näin kävi. Olen Äimä (ei folk rock-yhtye) -nä.
        Ensteks olin kovaakin eri mieltä kanssasi ja olin valmis känkkäränkkäilemään asiasta kovastikin, mutta tämä nyt kääntyi päälaelleen. Yhtäkkiä jotenkin olenkin samaa mieltä kanssasi. Ehkä annoit hienostuneesti ja kuin salaa periksi (heh). Olisihan se ollut mukavaa pistää väittely käyntiin, mutta ei kun ei, niin ei sitten:)

        Totta totta, niin totta. Musiikin luomat mielikuvat ovat hiukan erilaisia, kuin antamassasi linkissä.
        Ei voi oikein verrata sitä klarinettia ja tätä James Bond traileria. Okei sitten, tilanne yks yks. Menkööt näin :)
        Tänä, siis TÄNÄ päivänä kun olen mitä mainioimmalla tuulella. Kylmyydestä huolimatta.


      • FF 58
        Heikunkeikku kirjoitti:

        No mutta hyvänen aika sentäs. Mitenkäs tässä näin kävi. Olen Äimä (ei folk rock-yhtye) -nä.
        Ensteks olin kovaakin eri mieltä kanssasi ja olin valmis känkkäränkkäilemään asiasta kovastikin, mutta tämä nyt kääntyi päälaelleen. Yhtäkkiä jotenkin olenkin samaa mieltä kanssasi. Ehkä annoit hienostuneesti ja kuin salaa periksi (heh). Olisihan se ollut mukavaa pistää väittely käyntiin, mutta ei kun ei, niin ei sitten:)

        Totta totta, niin totta. Musiikin luomat mielikuvat ovat hiukan erilaisia, kuin antamassasi linkissä.
        Ei voi oikein verrata sitä klarinettia ja tätä James Bond traileria. Okei sitten, tilanne yks yks. Menkööt näin :)
        Tänä, siis TÄNÄ päivänä kun olen mitä mainioimmalla tuulella. Kylmyydestä huolimatta.

        Minäpä huomaan ajattelevani huomista useinkin. Nytkin koko kauppareissun, oli pakko kun tuli 3 puhelua koskien huomisen järjestelyjä. En minä sitä useinkaan murehdi mutta joskus kyllä yöunet menee täytyy myöntää. No huomenna tapahtuu kivoja asioita mutta esim ensi viikkoa en ajattele yhtään !!


    • Ich bin...

      hui, pelottavaa...

      Tää on kuitenkin helppo: parantava sormi.

      Minkä supervoiman itse haluaisit?

      • rotumies!

        niinkuin Tatu Vanhanen haluaisin olla. Rotuhygienisti!


      • Putkivalo

        ET:n pikkusisko :))

        Kiitos kysymästä, tänä aamuna olisi riittänyt kyky saada muksuja pystyyn ilman haistatteluja :))


    • Heikunkeikku

      Noh, ihan ensteks tuumin, että en mitään supervoimia tahdo, mutta ajatellessani asiaa tarkemmin, niin johan tuli yks kiva asia mieleen.

      Tahtoisin osata lentää. Ei, en nousisi kovin ylläälle, pienoinen korkeanpaikan kammo esteskelee minua, mutta semmonen matalalento olis kivaa. Matkat lyhentyisivät hirmusti, kun viilettelisin linnunteitä sinne ja tänne.

      Olisi ihana revähyttää siivet leviälle, nousta ylösnousevan ilmavirran mukana ylös ja asettautua ilmapatsaan päälle ja siitä sitten kaarrella ja puikkelehtia ilmojen halki. Silmät nauttisivat alhaalla olevasta maisemasta, vihreistä metsistä, viljapelloista, mäen nyppylöistä ja meren aalloista. Olis se makeeta.

    • Viime päivien kokemusten perusteella.
      Haluaisin sellaisen kaukokatseen, jolla voisi tunnistaa mutkan takaa vastaantulevan auton ajajan.
      Elikkä yhdistelmä, talvi, pikkuauto, ja ratin takana nainen, ihme, että ne selviää hengissä talvesta.
      Täällä kapeat ja mutkaiset tiet, niin nämä mammat karmottaa ajaa keskellä tietä, ja kun näkevät vastaantulijan, siirtyvät vielä keskemmälle.
      Eilenkin yksi sininen koppiainen, sisällä lyyli puristi rattia, ja tuli niin keskitietä, että sama kummalta puolen olis sivuuttanut, penkka vaan pölisi kun mentiin, mutta tiellä kuitenkin. Ei monta päivää kun samanlainen tapaus, eri auto kuitenkin.
      Entäs sitten kun rekka tulee vastaan.
      Kerran, ei kauaa sitten, en ollut uskoa silmiäni.
      Saattoi olla tämä sinisen koppiaisen kuski, ajeli kuuttakymppiä. Minä ajattelin sen ohittaa. En tiedä oliko se niin kohtelias, mutta se siirtyi vastaantulevien kaistalle. Olisin minä omaa kaistaa siitä ohi päässyt, mutta kuka hullu siitä lähtee.
      Niin sitä ajaa körötettiin kuuttakymppiä kilometritolkulla mutkat ja mäet, mamma väärää kaistaa edellä ja minä henkeä haukkoen takana.
      Viimein se siirtyi sen verran, että ohi pääsi. Heti kyllä menin, pelotti, jos se vaikka tekee u-käännöksen.
      Nyt pitäs lähteä hakemaan varaosia. Elämä on seikkailua.

      • Heikunkeikku

        Huh, kun kerroit vaarallisesta tilanteesta. Höperöä ajamista, hyh hyh.
        En kuitenkaan voi olla antamatta pientä läpäytystä naamatauluusi, sillä haukan silmillä luin Hyvin tarrrRRrkasti kirjoituksesi ja olin havaitsevinani, että kirjoitit seuraavanlaisen lauseen: "Elikkä yhdistelmä, talvi, pikkuauto, ja ratin takana nainen, ihme, että NE selviää hengissä talvesta."

        Olin pyörtyä, kun luin. Älä hyvä ihiminen ala yleistämään. Ne, He.... Oih, kauheaa, ihan kauheaa:/
        Kyllä sitä on nähty jos jonkinmoisia pöyröömiehiäkin ratin takana. En kuitenkaan sano, että TE MIEHET olette aivan kertakaikkisen pöyröömäisiä kuskeja. En sano. Moneen junaan, eikun autoon menijöitä näkee.

        Elikkä sori vaan k-kotton, tässä parit läpsähdykset poskille. Tuloo vähä väriä sun naamaas :)


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Huh, kun kerroit vaarallisesta tilanteesta. Höperöä ajamista, hyh hyh.
        En kuitenkaan voi olla antamatta pientä läpäytystä naamatauluusi, sillä haukan silmillä luin Hyvin tarrrRRrkasti kirjoituksesi ja olin havaitsevinani, että kirjoitit seuraavanlaisen lauseen: "Elikkä yhdistelmä, talvi, pikkuauto, ja ratin takana nainen, ihme, että NE selviää hengissä talvesta."

        Olin pyörtyä, kun luin. Älä hyvä ihiminen ala yleistämään. Ne, He.... Oih, kauheaa, ihan kauheaa:/
        Kyllä sitä on nähty jos jonkinmoisia pöyröömiehiäkin ratin takana. En kuitenkaan sano, että TE MIEHET olette aivan kertakaikkisen pöyröömäisiä kuskeja. En sano. Moneen junaan, eikun autoon menijöitä näkee.

        Elikkä sori vaan k-kotton, tässä parit läpsähdykset poskille. Tuloo vähä väriä sun naamaas :)

        Naisille oikeestaan pitäs lailla säätää sellainen vilkkuvalo auton katolle, kun HE lähtee ajamaan pääteiden ulkopuolelle, niin valo päälle, että kanssaihmiset tietää varoa, pysäyttää auton, ajaa sivuun.
        Sivumennen, minkä värinen auto Sinulla on:), ja missä liikuit eilen.
        No vakavasti, kun talvella tulee raiteet, missä ajetaan, ja kapealla tiellä ne on aika keskellä.
        Jos on vähän arka kuski, niin ei uskalla pienellä autolla ajaa lumelle, kai ne rekkoja väistävät.
        En malttanut olla laittamatta, kun lyhyen ajan sisällä niin monta erikoista tilannetta on tullut eteen.
        Nyt lähdenkin sitten ajamaan 60 km, posket hellien kätösten läpsimisestä punoittaen.
        Viime talvena sattui tapaus, ei ihan näillä nurkilla. Pappa oli ajanut keskitietä, niin kuorma-auto oli joutunut väistämään ojaa. Pappa oli ajanut kotiinsa, ja sanonut, ei se hänen vika ollut.


      • Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

        Naisille oikeestaan pitäs lailla säätää sellainen vilkkuvalo auton katolle, kun HE lähtee ajamaan pääteiden ulkopuolelle, niin valo päälle, että kanssaihmiset tietää varoa, pysäyttää auton, ajaa sivuun.
        Sivumennen, minkä värinen auto Sinulla on:), ja missä liikuit eilen.
        No vakavasti, kun talvella tulee raiteet, missä ajetaan, ja kapealla tiellä ne on aika keskellä.
        Jos on vähän arka kuski, niin ei uskalla pienellä autolla ajaa lumelle, kai ne rekkoja väistävät.
        En malttanut olla laittamatta, kun lyhyen ajan sisällä niin monta erikoista tilannetta on tullut eteen.
        Nyt lähdenkin sitten ajamaan 60 km, posket hellien kätösten läpsimisestä punoittaen.
        Viime talvena sattui tapaus, ei ihan näillä nurkilla. Pappa oli ajanut keskitietä, niin kuorma-auto oli joutunut väistämään ojaa. Pappa oli ajanut kotiinsa, ja sanonut, ei se hänen vika ollut.

        Jahas ja jassoo, että tuommonen vastaus.
        Nyt mulla on niin kiirus töihin, että en ehdi vastata.
        Mutta palajan asiaan myöhemmin. Sanasen pari on minullakin sanottavana:)
        Tässä sinulle pari uutta korvatillikkaa. Olkaatten punainen.
        Mukavaa päivää sinulle ja muille.


      • k-kotton kirjoitti:

        Naisille oikeestaan pitäs lailla säätää sellainen vilkkuvalo auton katolle, kun HE lähtee ajamaan pääteiden ulkopuolelle, niin valo päälle, että kanssaihmiset tietää varoa, pysäyttää auton, ajaa sivuun.
        Sivumennen, minkä värinen auto Sinulla on:), ja missä liikuit eilen.
        No vakavasti, kun talvella tulee raiteet, missä ajetaan, ja kapealla tiellä ne on aika keskellä.
        Jos on vähän arka kuski, niin ei uskalla pienellä autolla ajaa lumelle, kai ne rekkoja väistävät.
        En malttanut olla laittamatta, kun lyhyen ajan sisällä niin monta erikoista tilannetta on tullut eteen.
        Nyt lähdenkin sitten ajamaan 60 km, posket hellien kätösten läpsimisestä punoittaen.
        Viime talvena sattui tapaus, ei ihan näillä nurkilla. Pappa oli ajanut keskitietä, niin kuorma-auto oli joutunut väistämään ojaa. Pappa oli ajanut kotiinsa, ja sanonut, ei se hänen vika ollut.

        Minä se ajelen bussilla vaan ja jos kolari sattuu ei syy ole ainakaan minun:) Olen tullut siihen tulokseen, ettei kaupungissa tarvitse autoa, fillari on hyvä ja omat koivet. Jos tarvii muualle mennä niin yleisillä kulkuneuvoilla ja maailma pelastuu...


      • Putkivalo
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Jahas ja jassoo, että tuommonen vastaus.
        Nyt mulla on niin kiirus töihin, että en ehdi vastata.
        Mutta palajan asiaan myöhemmin. Sanasen pari on minullakin sanottavana:)
        Tässä sinulle pari uutta korvatillikkaa. Olkaatten punainen.
        Mukavaa päivää sinulle ja muille.

        Ai hiivatti kun naurattaa ;DD
        Odotan innolla noita sun pari sanasta :)))


      • Heikunkeikku
        k-kotton kirjoitti:

        Naisille oikeestaan pitäs lailla säätää sellainen vilkkuvalo auton katolle, kun HE lähtee ajamaan pääteiden ulkopuolelle, niin valo päälle, että kanssaihmiset tietää varoa, pysäyttää auton, ajaa sivuun.
        Sivumennen, minkä värinen auto Sinulla on:), ja missä liikuit eilen.
        No vakavasti, kun talvella tulee raiteet, missä ajetaan, ja kapealla tiellä ne on aika keskellä.
        Jos on vähän arka kuski, niin ei uskalla pienellä autolla ajaa lumelle, kai ne rekkoja väistävät.
        En malttanut olla laittamatta, kun lyhyen ajan sisällä niin monta erikoista tilannetta on tullut eteen.
        Nyt lähdenkin sitten ajamaan 60 km, posket hellien kätösten läpsimisestä punoittaen.
        Viime talvena sattui tapaus, ei ihan näillä nurkilla. Pappa oli ajanut keskitietä, niin kuorma-auto oli joutunut väistämään ojaa. Pappa oli ajanut kotiinsa, ja sanonut, ei se hänen vika ollut.

        Taidat olla aika RRrrrrohkea mies, kun vartavasten alat verta kaivelemaan noukastas.
        Tekstisi oli NIIIIN hämmmmmästyttävän hämmästyttävä, että kovin helposti eivät kirjaimet sormistani karkaa.
        Luin eilen tekstisi tämän näköisenä http://www.youtube.com/watch?v=C_S5cXbXe-4

        Oli onni (sinun), että minulla oli kiire töihin:) Muuten olis tainnut tulla enämpikin korvatillikoita.

        Vuosia sitten ajoin koko kaupungin läpi hätävilkut päällä ja toinen käsi tyyttäs yhtä soittoa. Tie aukeni ja pääsin etiäpäin kiitettävästi.


      • k-kotton
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Taidat olla aika RRrrrrohkea mies, kun vartavasten alat verta kaivelemaan noukastas.
        Tekstisi oli NIIIIN hämmmmmästyttävän hämmästyttävä, että kovin helposti eivät kirjaimet sormistani karkaa.
        Luin eilen tekstisi tämän näköisenä http://www.youtube.com/watch?v=C_S5cXbXe-4

        Oli onni (sinun), että minulla oli kiire töihin:) Muuten olis tainnut tulla enämpikin korvatillikoita.

        Vuosia sitten ajoin koko kaupungin läpi hätävilkut päällä ja toinen käsi tyyttäs yhtä soittoa. Tie aukeni ja pääsin etiäpäin kiitettävästi.

        No voi hyvä ihme.
        Ja minä kun luulin keksineeni vuosituhannen liikenneturvallisuuskeksinnön, siis naisille tämän vilkkuvalon.
        Naisten etua minä ajattelin, minä olen hyväluontoinen mies.
        Ei se mikään vilkkuvalon räikeänkirkas tarvii olla. Semmonen hennon pinkinpunainen valo kepin nokassa, niinkuin noissa lasten ostoskärryssä tuolla liikkeissä.
        Kummia nuo naiset, kun eivät oman turvallisuutensa päälle ymmärrä.


    • kednah

      Koska minulla on kyky vaikuttaa toisten ajatuksiin, Sinunkin.

      • Putkivalo

        Jos sanot mulle haista pska, sillä on ihan eri vaikutus mun ajatuksiini kuin jos sanot heippa likka :)))


    • Emmie näiden nykyisten lisäksi tarvitse yhtään lisää. Näillä pärjää vallan mainiosti ja olen muutenkin jättänyt kokoaikaiset sankarihommat ja jatkan enää osa-aikaisena.

      • Putkivalo

        Saatko osa-aika eläkettä myös? Vai onko se niin pyyteetöntä että maksut palautetaan valtiolle :)


      • Anjaniina.

        omakin modeemi alkaa j temppuileen samalla lailla.
        Olethan niillä kaistannopeusohjelmilla tarkastanut, että kaista tosiaan ON 24?
        Tai sit, kai sä säännöllisesti putsaat koneeltas joutavat evästeet ?
        Esim easycleanerilla on hyvä sillontällön putsata tuhat pois levyiltä...


      • Putkivalo kirjoitti:

        Saatko osa-aika eläkettä myös? Vai onko se niin pyyteetöntä että maksut palautetaan valtiolle :)

        Totta kai, eihän sitä nyt viitsi ilmaiseksi vapaitaan lorvailla, se on rankkaa puuhaa tämä harrastaminen...


    • Minä haluaisin tietysti osata muuttua näkymättömäksi. Se olisi kätevämpää kuin pään pensaaseen laittaminen.

      • Putkivalo

        Ja korvat olis turvassa :))
        Kärpäsenä oleminen olisi myös joskus kivaa, paitsi ruoka-aikoina :)


      • Putkivalo kirjoitti:

        Ja korvat olis turvassa :))
        Kärpäsenä oleminen olisi myös joskus kivaa, paitsi ruoka-aikoina :)

        Ns. Kärpäsenä katossa oleminen olisi näkymättömänä myös tosi kätevää. Monta kertaa olisin halunnut olla.


      • Putkivalo
        PupuPuskasta kirjoitti:

        Ns. Kärpäsenä katossa oleminen olisi näkymättömänä myös tosi kätevää. Monta kertaa olisin halunnut olla.

        että jos on kärpänen, niin kannattaa olla näkymätön :))

        Nukku-Matti kutsuu... vastustamaton mies :) Hyvää yötä :)


    • supervoimia

      Mä haluisin osata nähdä tulevaisuuteen tai lukea ajatuksia

      • mitäkä.mies

        Tuon tarpeelisen voiman lisäksi haluaisin supervoiman joknka avulla unohtaa menneet ja olla olematta varauksellinen.
        Kellonajasta päätellen olet ainakin yrittänyt kovasti..Ajatus kiertää ynpyrää usein juuri aamuyön tunteina.


    • Eimullamuuta
      • Kieroutunutelämänasenne

        Miksi pitää valehdella?


    • vierivieren

      Onnea vaan pupulle ja yöhuuhkajalle

    • Kolmassilmätms

      Mulla on ollut sellainen koko ikäni; katselen ihmisiä toisella tavalla kuin ihmiset yleisesti katsovat. Ts. näen toisella tavalla, muutakin kuin sen mitä ihminen sanoo ja puhuu. Ilmeet, eleet, katseet, puhumattomuus tai liika pajatus ... kaikki kertovat jotain muuta kuin ihmisen suu.

    • Rosebot300

      Haluaisin osata muuttaa elottomia esineitä eläviksi. Myöskin jokin elementaalivoima olisi kiva

    • Supernopeus

      Supernope

      • Ikiliikkuja-kin

        Näin Joulun alla se olisi hyvä ominaisuus muttei muuten. Vähemmästäkin vauhdista väsyy ...


    • Anonyymi

      Sähkön hallinta

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe