Festariseuraa !

minjaa_

Hakusessa olisi siis seuraa ensi kesän festareille. :-) Olisi ihanaa saada koottua joillekin festareille vaikka isompikin porukka, mutta mielelläni festaroin vaikka kahdestaankin jonkun kanssa jos vain tullaan juttuun !

Rakastan itse festareita, ja olen niiden suurkuluttuja. Usein työskentelen festarialueilla päivisin, ja saan näin ollen iltoja vapaaksi jotta voin katella keikkoja. Kierrän mielelläni ympäri Suomea, eli asuinpaikkakunnallasikaan ei ole niin väliä - jos lähellä on festarit niin olen messissä ! ensi kesänä haluaisin katsastaa ainakin Jurassic Rockin, Ruisrockin, Qstockin ja Provinssin sekä Rock 'n Roll Circuksen festareita.
Keikoista on kuitenkin suhteellisen tylsää nauttia yksin, sillä ystäväni eivät jaksa raahautua mukanani aivan joka paikkaan.

Jos sulta siis löytyy avoimuutta, halua tutustua uusiin ihmisiin ja sitä kuuluisaa letkeetä 'festarimeininkiä', mikset liittyisi porukkaan ;)

Olen itse 18v täyttävä nuori nainen. En ota elämää turhan vakavasti, olen ehdottoman rehti ja rehellinen ja tulen toimeen kaikenkaltaisten&ikäisten ihmisten kanssa, joten uskoakseni olisin ihan hyvää seuraa.
jos porukka olisi kiinnostunut niin laittakaahan viestejä tulemaan :)
mailiosoitekin olisi: [email protected] (ja tämä ei siis ole mese)

31

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danatin

      Tääl ois yks myös 18v täyttävä jätkä joka haluu festaroimaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin! :)

      -danatin

    • minjaa_

      Vastauksia on tullut mutta seuraa vielä kaivattaisiin, joten viestejä ois kiva saaha lisääkin ! 8)

    • iiidaaa

      vieläkö kaipailet festariseuraa? =)

    • embbuu

      Täällä kans olis yks innokas ens kesän festareille lähtiä että kiinnostaako seura vielä? =D

    • minjaa_

      embbuu ja iiidaa, totta kai kiinnostaa ! :-) Laittakaa ihmeessä mailia tuleen: [email protected] , innolla oottelen =)

    • ellu--

      hei, mustakin ois kiva saada festariseuraa kesäksi? :D

    • boyhj

      Joo olis kiva löytää festariseuraa :D

    • Festarikesä

      Festarihenkisiä kavereita kaipaillaan täälläkin, ite oon jo reilustai yli 20 ja tykkään käydä erilaisilla festareilla. Nuorempikin seura käy kunhan nyt ei ihan telttaan yrjöämiseksi mene:D Mailia voi laittaa ykskundivaan at gmail.com niin mietitään sitten lisää kuvioita.

      Ainakin jollekkin seuraavista päädyn: Provinssi, Himos festival, Ilosaarirock(varma), Riihimäki rock, Summer Up, Vanaja festival, mutta voi muitakin ehdottaa.

    • ??

      Festariseuraa provinssiin?
      Täksi kesäksi?

    • Kesä!?

      Summer Up on itsellä kans mielessä, ehkä itekseen lähdössä. Pari vuotta vajaa 30 v nainen helsingistä tulossa. Onko porukkaa muita lähdössä sinne ku Festarikesä

    • ellu--

      ?? nickil, mä oisin kans menos provinssiin ehk :) laita meilii jos kiinnostaa, [email protected]

    • sugared

      Heih, olisi kiva saada seuraa juhannuksena Himokselle. Onko ihmisiä lähdössä sinne? Kiva olis porukalla lähteä. :) Itse olen 19v nainen.
      Minulle voi laittaa mailia: [email protected]

    • Jooo minä taas etsin (vähän tulipalokiireellä) Kalajoen Juhannukseen festariseuraa niin tytöistä kuin pojista! Tällä hetkellä minulla ei ole yhtään kaveria tuonne ottaa mukaan, joten jos sinulla on halua tutustuu uusiin ihmisiin ja pitää eritoten hauskat festarit niin otappa ihan rohkeesti yhteyttä niin jutellaan vähän enemmän! :)

    • festarityttö

      Hei!
      Täällä olisi myös yksi 19 v. nuori nainen ilman festari seuraa.
      Ilosaareen haluisin kovasti mennä,mutta kukaa kavereista ei oikein ole innostunut mukaan lähtemään, heitä ei festarit kiinnosta.
      Minusta kesä ei ole mitään ilman festareita,musiikkia.aurinkoa ja kavereita.

      Joten jos täältä nyt joku löytyisi mukaan :)

      • Moi!

        Täällä on ainaki yks joka aikoo eksyä Ilosaareen (21v M) :)


    • myöhäinen sytytys

      Mä olisin voinu lähtee himokselle, kun olis taas osannu hyvissä ajoin varata liput ja majottumiset ym...
      Nyt kun lupaa vesisadetta niin ei kauheesti huvita lähtee telttailee, varsinkaan kun ei ole sitä telttaa :D toisaalta olis voinu olla hauskakin kokemus...

    • voisin lähteä

      festarityttö: Laita sähköpostiosoittees näkyville, laitan postia :)

    • indigoo

      Minäkin etin Ilosaareen seuraa !
      Laittakaa ilosaari-ihmiset mailia tulemaan tai osoitteenne näkyville :)
      18v nuori nainen siis seuraa etsii ihan sekä tytöistä että pojista.

      [email protected]

    • Ilosaareen

      Minäkin (23v. nainen) oon lähdössä Ilosaareen ja aikeissa olisi käydä katsomassa ainakin Apulantaa, Palefacea, Samuli Putroa ja Aphex Twiniä tai Red Sparowesia. Jos löytyy muita samantapaiset suunnitelmat omaavaa, niin ottakaa vaan yhteyttä! Mainitsemieni lisäksi voin mielenkiinnosta lähteä katsomaan mitä vaan muitakin bändejä. [email protected]

    • festariseuraa???

      Kiinnostaisiko ketään Tammerfest tai suomipop festarit? Olen 20-vuotias nainen! :)

      • sadasgdfsafsd

        Niin ja Wanaja kiinnostaisi myös! :)


    • festarit

      täällä ois Tammerfestiin ja Wanajaan suuntaava 27v mies, jos seura kiinnostaa, niin saa laittaa postia [email protected]

    • Jkl:)

      Täällä yksi 23-v joka suomipop-festareille osallistuu :) Seura kelpaa!

    • festariseuraa???

      jkl, oletko menossa ihan kolmeksi päiväksi? Olisiko meiliä mihin kirjoittaa? :)

    • städe&stiffe&conda

      Kaikki rennot ja letkeet voi liittyä meijän festari remmiin. Hoidettaan festareiden rennoin teltta neighborhood =) ollaa menos vaihtelevil kokoonpanoil ainaki lawatansseihin, ehkä ilosaaree, blockfestii pipefestii ja salee vaik minne.

      Jos ois joku yyber rento misu joka haluis lähtee mun kaa kahestaa johoki festareille melkei iha sama mihi ni seki vois olla aika siistiä.

      tos linkki mun profiiliin:

      http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=808229&searchAction=search&searchMethod=search&searchCriterias=wantChildren=4;maxAge=26;lastLogin=1W;cityId=305;minAge=26;gender=1;children=1;education=16;ethnicity=2;withImage=true;online=false&searchOrder=&ascDescForAlias=&ascDescForAge=&page=1&

    • juha-84

      Täällä olisi 27 vuotias nuori mies vailla seuraa popedan keikalle lauantaina? luonteeltani olen huuomorintajuinen, rento.

      Ensi juhannuksena olis tarkoitus lähteä himokselle kaverin kanssa mutta olis mukava saada iso porukka kasaan viettäis mahtava juhannus.

      tässä mun meili osote [email protected]

    • cranberry_

      Olisko joku/jotkut menossa kuopio rockiin nyt viikonloppuna? Olen 19 v nuori nainen ja kaipailisin seuraa kun en saanut ketään kaveria lähtemään mukaan. Onnistuiskohan festariseuran löytäminen näin lyhyellä varoitusajalla? :)
      Ilmoittele jos kiinnostaa: [email protected]

    • Erkku92

      Vieläkö festariseura kiinnostaa ?

    • Girl93

      Etsitään festariseuraa weekendiin. Oon itse 25v nainen :) sähköpostilla tavoittaa parhaiten [email protected]

    • Anonyymi

      Moi! Etsisin seuraa ensi kuun weekendiin. Kaveri ei pääsekään mukaan.. Oon 28v naikkonen :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe