Oletko löytänyt uuden.

varför......

Ajassa 60 täytyy olla jotain, mutta oletko löytänyt järkeä? Nyt juuri en tiedä...

15

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivutuuli

Olen toki, tämä on lopun odottelua ja eletään kuin viimeistä päivää!

• RosaLiiin

En ole löytänyt. Mutta en ole uutta niin etsinytkään. Uusi joskus pelottaa, tekee elämän niin epävarmaksi.
      Sanovat, että vanhassa vara parempi, pitäneekö paikkansa. Mutta kun ei ole vanhaakaan niin minkäs teet. Uteliaana on uutta tähyiltävä. Kurkisteltava uusien nurkkien taakse ja tutkittava kaikki polut, jotka pihapiiristä maailmalle lähtevät. Semmoista se on kuusikymppisen elämä. Aika ihanaa, vaihtelevaa, sanoisin.
      On täällä järki-ihmisiäkin tällä palstalla. Itse olen vain tunteilla eteenpäin kiiruhtava hienohelmakukkahattu. Järkeni heitin jo viisi vuotta sitten kun kävi niin raskaaksi kantaa. Kevytmielisenä on paljon hauskempaa. Senkin olen huomannut, kun antaa hyvän niin moninverroin se takaisin palautuu.
      samassa veneessä olen kanssasi, en minäkään juuri nyt tiedä...

• 32132132

Kiireessä, olen epävarma.

• 1943

olen 60 -ikäisenä ostanut, autoja nimittäin. Ylihuomenna nykyinen täyttää 5 vuotta, huomenna on katsastus, kilometrejä lähes 200 000. Tänään on päivä, joka on vaikuttanut minunkin elämääni näin 60 -ikäisenä. Muutama vuosi sitten-lähes10- päivä oli suuren surun päivä läheiselle henkilölle. Mutta elämä yllättää, uusia ihmissuhteita solmitaan, tässäkin iässä.

• 14

eikö se suru ollut sinulla?

• 1943
        14 kirjoitti:

eikö se suru ollut sinulla?

oli toinen asia, ei helmikuinen. Sen kävin läpi 60 -ikäisenä. Joten paljon mahtuu tähän vuosikymmeneen.

• 31
        1943 kirjoitti:

oli toinen asia, ei helmikuinen. Sen kävin läpi 60 -ikäisenä. Joten paljon mahtuu tähän vuosikymmeneen.

olethan vieläkin 60 kirjoituksiesi mukaan.

• 1943
        31 kirjoitti:

vielä ties kuinka kauan, en väitä itseäni kakskymppiseksi. Ehkä jään tälle vuosikymmenelle.

• meeriamanda
        31 kirjoitti:

Mitäkö sinä ilveilet vuosiluvun kirjoituksiin, häh? Lue kauemmin niin kyllä saat tietoosi vakikirjoittelijoiden iän. Olet pers´kärpänen kun seuraat tiettyä nimimerkkiä jatkuvasti, oletko noin kade, ja mistä?
        Vuosiluku kuuluu tälle ikäpalstalle, mutta kuulutko SINÄ?
        On se kummallista että tämä pelleily jatkuu tiettyjen kohdalla vuodesta toiseen. Mitä kicsejä tästä saat?

• 20
        meeriamanda kirjoitti:

Mitäkö sinä ilveilet vuosiluvun kirjoituksiin, häh? Lue kauemmin niin kyllä saat tietoosi vakikirjoittelijoiden iän. Olet pers´kärpänen kun seuraat tiettyä nimimerkkiä jatkuvasti, oletko noin kade, ja mistä?
        Vuosiluku kuuluu tälle ikäpalstalle, mutta kuulutko SINÄ?
        On se kummallista että tämä pelleily jatkuu tiettyjen kohdalla vuodesta toiseen. Mitä kicsejä tästä saat?

Sinulla on oikein söpö ja herttainen kuva!

• meeriamanda
        20 kirjoitti:

Sinulla on oikein söpö ja herttainen kuva!

No mutta....hei! ' ilahtuneena' , kiitos! Kuinka jakselet? Mielessä olet käynyt useasti :))

• eläke kuinka se oli.

Kaikki on ajassa myös 60 , sillä aika- on aika--- hölmöillä ja viisailla kaikilla on sama tulos----

• meeriamanda

Niin, eläkeikä lähestyy, on hyvin tiedossa mitä se on. Toivottavasti sitä ehtii myös nauttimaan edes jokusen ajan. Ei siihen hölmöyttä/viisautta tarvita, se tulee jokaiselle, halusipa tai ei.
        Kukaan ei voi vangita aikaa, se menee omaa kulkuaan, kunhan pysyisimme siinä selväpäisinä.
        Terveisiä sinulle, se ystäväsi :))

• 3213542424
        meeriamanda kirjoitti:

Niin, eläkeikä lähestyy, on hyvin tiedossa mitä se on. Toivottavasti sitä ehtii myös nauttimaan edes jokusen ajan. Ei siihen hölmöyttä/viisautta tarvita, se tulee jokaiselle, halusipa tai ei.
        Kukaan ei voi vangita aikaa, se menee omaa kulkuaan, kunhan pysyisimme siinä selväpäisinä.
        Terveisiä sinulle, se ystäväsi :))

Kiitos, ajan voi myös vangita tänään, koska aika on vain kuvitelma siitä mikä on aika, tiedät mitä tarkoitan muille olkoon harhaa.

Aika -- siinä on se-- minulle on aika kesken...

• Uuden löytäminen merkitsee usein myös vanhasta luopumisen. En ole 60 aikana uutta löytänyt, muutama uusi kodinkone ja pari autoa lukuun ottamatta. Uusia ystäviä on toki ilmaantunut, mutta rinnalla kulkijaa en ole etsinytkään.
      Suurin elämänmuutos on nyt työstä luopuminen ja vapauden löytäminen. Nyt pitää minun löytää itseni, ennen kuin muuta lähden etsimään. Olen nyt hukassa, kun en vielä täysin ole osannut hahmottaa, mitä loppuelämäni aikana haluan tehdä ja missä haluan asua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10241
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2478
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      218
      1985
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1803
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1090
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1064
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      882
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      833
    Aihe