Minulla se kaikkein läheisin on "Lähemmäksi". Kakkosena ja kolmosena Tähtitaivas ja Tulet aina olemaan.
Suosikkilevynne?
9
317
Vastaukset
- jaakko tuhnukainen
Minulla taas Puinen Levy ja Ei itketä Lauantaina.
- kilin kolin
1)Salaisuus, 2)Tulet aina olemaan ja 3) Sydämeni tänne jää
- pentti juhani iso1
ja sitten Jing ja jang ,elämän karuselli. Ja aivan huippu on myös vesa matti loirin kanssa laulama duetto "kuinka kaunis on aamun koitto"
- kalakaveri?
Päivät, On muisto vielä lämmin, Kai muistat sen, Sydämeni laulu,
Olin hänelle kaunis, Jos rakastat vähän. Nämä olivat kenties niitä
vähemmän puhki soitettuja ja konseteissa vähemmän kuultja biisejä. - poika ja kahvikuppi
Tulet aina olemaan.
Jos rakastat vähän on aivan fantastinen. - kilin kolin
1) Sinun sydämesi kanssa 2) Vieras sisar 3) Mun sydämeni tänne jää
- erkki-j
1) päivät
2) paikka auringossa
3) jos mä ruusu oisin
4) ei kauniimpaa
5) elämän retki - r.moore
1) kaihonkukka
2) sinun sydämesi kanssa
3) missä oot
4) salaisuus
5) tulet aina olemaan- katri-fani
1 vieras sisar 2 sinun sydämesi kansss 3 on elämä laulu 4 raja 5 kaihon kukka. Tässä lista tämän hetken suosikeista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111