Eli kun luulin kehittäväni gradun tuloksena mittaria tiettyyn käyttöön, huomaan viime hetkillä että vastaava mittari on jo olemassa ja olen hukannut aikaa mietiskelyyn viikoja-kuukausia, jonka iso tutkimusryhmä on jo saanut aikaan. jee jee...
mitenköhän tästä sitten eteenpäin. toteanko että juuri viime hetkillä löysin mittarin joka ilmeisen hvyin sopii kyseisen asian mittaamiseen. kukaan ei tietenkään usko että aivan vastaavaa olin jo päässänu kehitellyt.
kun luulet olevasi fiksu niin joku on jo keksinyt sen...
2
316
Vastaukset
- niipal kauhiaa
Mulla tuli kyllä mieleen ensimmäisenä semmonen juttu, että jos tuo mittari on jonkun ison tutkimusryhmän keksimä ja kehittämä ja sinä juuri sitä samaa alaa tutkit niin...mikset tiennyt tuosta mittarista? Gradussahan ei mitään keksintöjä tarvi tehdä, vaan soveltaa jo tiedettyjä teorioita käytäntöön ja toisin päin jne. Joten tuosta mittarista ja sen käyttämisestä voisi hyvin kertoa, mutta siis toisen kehittäjän nimiin, eikä omalla nimelläsi. Jos semmoista ottaa omiin nimiin, niin homman nimi on tieteellinen vilppi ja tutkimustuloksen varastaminen, vaikket olisi "tiennyt" sen olemassa olosta. Luultavaa on, että proffasi ja gradun tarkastajat viimeistään kyllä tietävät tuon mittarin olemassa olosta.
- näin se homma etenee
olet aivan oikeassa. eli sain tietää gradun loppumetreillä tuosta mittarin kehittämisestä, joten joudun sen viime hetkillä ottamaan mukaan tähän tutkimukseen. ei tässä ole tarkoitus hirveesti tiedettä tehdä, mutta aika lailla samoja tuloksia olis tullut kun tuossa kyseessä olevassa tutkimuksessa, jos ei joku olisi juuri keksinyt samaa ennen minua... eli mukaan sekin otetaan ja yritetään taas soveltaa, että sekin tieto tulee mukaan tähän p..aan. eli oma osuus taas vähenee.. mutta täytyy ymmärtää että tällä alalla on paljon toimijoita mukana ja kehitystyö on käynnissä koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268