Muutama Bernhardilaisen ja länsisiperianlaikan mix kaipaisi kotia! Ovat olleet menossa piikille Virossa ja nyt heidät on pelastettu kotihoitoihin eri puolille. Yksi narttu on tällä hetkellä Helsingissä ja pari Turussa. Pennut ovat ihan pieniä ja todella suloisia!
Luovutusmaksu on 200€ ja pennut on mikrosirutettu, madotettu ja kaikin puolin muutenkin hoidettu tiptop kuntoon.
Lisätietoja, kuvia ja kyselyt:
http://www.rekkurescue.com/elain.php?id=4242
bernhardilaisen puolikkaita ;)
2
450
Vastaukset
- bkharrastelija
Ihania pikku palleroita :) Toivottavasti löytävät hyvät kodit. Koska toinen puolisko on bernhardinkoiraa niin kannattaa painottaa näiden mix-pentujen ottajillekkin oikean ruokinnan tärkeys, ettei tule kasvuhäiriöitä. Yhdistyksen sivuilla on asiasta lisää.
Toivotaan vauvoille onnea tulevaisuuteen :)- minä vaan
pennut ovat varmaan suloisia, mutta eivät sovellu kaikenlaisiin koteihin. Laika on rotu, joka vatii tilaa ja ison reviirin, eikä välttämättä ole niitä parhaimpia perhekoiria! Toivottavasti ruokinnan lisäksi mahdollisille uusille omistajille selvitetään myös muut isokokoisen koiran ottamiseen liittyvät riskit ja pennut päätyvät vastuulliseen kotiin?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949