Laumanvartija ihmiset!!

Kiinnostunut!!!

Hei! Kiinnostaisi tietää, miten olette nyt näinä pahoina pakkaspäivinä pitänyt koiria?
Itse pidin kahtena -25 C yönä ulkona, mutta nyt olen ottanut yöksi sisään kun ulkona yöt lähentelee -30
astetta. Päivät koirat huuruuntuu ulkona. Mahdollisuus koirilla on päästä kuivaan tuulen suojaan, mutta
ei pakkasta pakoon.

8

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattotaan vaikka

      Olen päästänyt 2 laumanvartijaani tuonne kylille kaikenmaailman rakkeja, kirkuvia penskoja ja juoppoja kouluttamaan. Lähtevät aamuhämärissä ja tulevat sitten ehtoolla väsyneinä ja tyytyväisinä takaisin. Ruokaakaan ei ole tarvinnut antaa muutamaan viikkoon, kun ovat niin kylläisiä. Yöksi olen laittanut koirat navettaan, että jaksavat taas seuraavana päivänä. Hyvä homma.

      • I kill you!

        on hyvää ja paskaa, mutta tämä on aivan paskaa, ei edes huumoria!


      • Asenne kohdillaan ?

        Vaatimattomaan eteläpohjaiseen tapaan kirjoitat asiasi.
        Onko niissä varattomissa taloissa rahaa maksaa kuluja, joita köyhät kenties kyselevät vahingoista

        =)


    • podh

      on päivät ulkona ja yöt sisällä muutenkin. Mut ollaan välillä otettu päivälläkin sisälle näillä pakkasilla kun reppana on pitänyt tassuaan ilmassa. Varmaan tassut lähinnä jäätyy. On kuitenkin lepoalusta, jolla pötkötellä, ettei hangessa tarvi maata. Mut siis otus on kokoajan näköetäisyydellä ja koska teen kotona töitä, voin seurata hiukan mittaria ja koiran käyttäytymistä. Kunhan ei kastu ja sit pakastu, niin kyllähän nuo pärjää jos aikuisia ovat ja jo tottuneet pakkaseen.

      Öisin en pitäis näillä pakkasilla ulkona, jollei ole koppia tai suojaa, jossa lämpötila selkeesti korkeampi kun nää paukkupakkaset.

    • näin meillä

      Meillä pystiffi on päivät ulkona ja nyt yöt sisällä. Toivottavasti kohta loppuis nää kovat pakkaset niin vois pitää yötkin ulkona.

    • on se ihana

      todettiin,tassut ongelma meilläkin. Vielä riesana liikalihan kasvu etuanturoiden sivuun=tod.näk.tassujen palelu johtuu siitä.Muutoin julli nauttii näistä(nyt -31)keleistä.Tuolta pihalta kuorrsaus raikaa.Hyvä näin.Pystyy tulemaan lämmitettyyn tilaan sitten kun tahtoo=aika harvoin.

      • koirailija

        Meidän jöllykälle olen laittanut Styroksista alustan. Siihen laitoin; villahuovasta päällisen. kyllä tykkää makoilla. Yöt on kuitenkin sisällä,on lyhytkarvanen keskari.Kovimmilla pakkasilla pyytää sisälle tunnin tai parin päästä. Jos huopa tai muu styroxin päälle, täytyy se ottaa yöksi lämpimään jotta kuivuisi.,


      • PAKKASUKKO:::
        koirailija kirjoitti:

        Meidän jöllykälle olen laittanut Styroksista alustan. Siihen laitoin; villahuovasta päällisen. kyllä tykkää makoilla. Yöt on kuitenkin sisällä,on lyhytkarvanen keskari.Kovimmilla pakkasilla pyytää sisälle tunnin tai parin päästä. Jos huopa tai muu styroxin päälle, täytyy se ottaa yöksi lämpimään jotta kuivuisi.,

        Oon käyny pystiffinini hakeen joskus 3 aikaan yöllä sisään, haukkuu niin perkeleesti!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe