LÖYTÖTAVARA-ILMOITUKSET

Avainlöyty

Tuolla
http://www.founddog.net/
on löytötavarailmoitus palvelu josta löyty mun avaimet. JEEE! Suomi24 ilmoituksistakin tuli yks yhteydenotto mutta ei ollu mun avaimet. Kiitti kuitenki!

9

2304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pinjaneiti

Maununnevalta avainnippu jossa sininen perä Erikson ja 5 avainta

• Avaimet hukassa

Löytyisikö avainnippua Tampereelta? Nipussa hopeinen pieni lentokone avaimenperänä. Voi olla pudonnut jonnekin Hatanpään arboretumin alueelle.
      Minulla ilmoitus myös founddogissa. Jos jostain löytyy, sitä kautta saa minuun yhteyden: Kiitos

• AHA-AVAIMET

AUTON AVAIMET HUKASSA. TAKKI VAIHTUNUT RAVINTOLASSA 16-17.9. TAMPEREELLA. CHRYLERIN AVAIN. PALAUTTAJALLE/LÖYTÄJÄLLE PALKKIO. PS. VAIHDETAAN SAMALLA TAKITKIN...

• LÖYDETTY PUSKURIOSA

LÖYDETTY TOYOTAN PUSKURI-OSA VIIKKO SITTEN ESPOOSSA SILLAN KOHDALLA, LÄHELLÄ ESPOON IKEAA,
      -KAIPAAKO KUKAAN AUTOSTAAN PUDONNUTTA OSAA?

OSA ON TOYOTASTA, JOKO EDESTÄ SUMUVALOJEN KOHDALTA, TAI TAKASPOILERISTA PAKOPUTKEN KOHDALTA. OSAN NRO: 52127-02150 (TOYOTA, RH)
      -olen laittanut osan huutokaupattavaksi Huuto.net:iin, josta löytyy myös kuva löydetystä osasta:
      http://www.huuto.net/kohteet/toyotan---puskuriosa---loydetty-espoossa/232991979

Voit ottaa minuun suoraan yhteyttä Huuto.net:n viestipalvelulla, ja saat sen takaisin 5e löytöpalkkiota vastaan.

• peratuo

Ma-ilta 4.11.13 löydetty vanteella oleva autonrengas Tamperen Sarankulman jälkeisen itäänpäin (Helsinki/Jyväskylä/Tampere/Turku) johtavan moottoritien kiihdytyskaistan välittömästä läheisyydestä. Kaipaako kukaan autostaan irronnutta tai mahd. siitä pudonnutta vararengasta? Renkaan saa omakseen sopivat tuntomerkit ilmoittava.Tiedustelut 040 5953 093/Pertti tai [email protected]

• USA lost

Onko joku löytänyt iPhone 5 valkoisen vaalean vihreällä kotelolla Helsingin Rautatieaseman lähettyviltä Tammikuun lopun jälkeen ?..
      Jos niin Voitko ottaa yhteyttä puh 0505603995.

• superi
      • superi

• Anonyymi

Löydetty aurinkolasit kauppakeskus-syke lahti/sisäpihalta,eräs venäläinen herrasmies WC tiloissa kysyi onko näkynyt,saattaa olla hänen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14116
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4113
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      47
      2375
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2239
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      339
      1768
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      109
      1630
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1504
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1442
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1196
    10. 102
      1194
    Aihe