Mistä ja mihin olette löytäneet lentolippuja Kuala Lumpuriin.
Lentolipuista
5
476
Vastaukset
- 9+17
Mistä? esim. Ebookers, Supersaver, Area (nettisivut)
Mihin? mitä tarkoitat?- MM
Oho ja sori. Piti kirjoittaa, että mihin hintaan olette lippuja Kuala Lumpuriin löytäneet ja mistä.
- BA
MM kirjoitti:
Oho ja sori. Piti kirjoittaa, että mihin hintaan olette lippuja Kuala Lumpuriin löytäneet ja mistä.
kATSO vertaa.fi.
Lontoosta 500£
Ruotsista 700e
Riippuu päivistä.
Nuot lentohinnat vaihtellee melekosesti vuojenaikojen mukhaan. Joulunseutu ylheensä kalhein ja alakukesä halavin. Samoten tilantheet vaihtuu vuosittain mutta Kirijottelen tähän jotaki menheitten vuosien talavihinnoista. Kesälä en oo silläsuunnala koskhaan käyny.
Molen usseimmiten lentäny KLMmälä HEL - AMS - KUL. Se ei ihan halavin oo (800 - 900 €) mutta sen nopiampaa aikataulua ei juurikhaan löyvy.
Sit pari vaihtoehtua, joita ei löyvy nuila hakukonheila:
Halavin taitaa rakentua Air Asian ja jonku eurooppalaisen halapalentoyhtiön pakettiin. Air Asia lentää KLlästä Pariisiin (ORY) ja Lontooseen (STN) etullisimmilhaan 400 € returni. Siihenkö löytää sopivan liittymän joltaki eurooppalaiselta halapalentoyhtiöltä (esim: Ryanair TMP - STN löytyy alta satkan, tosin ihan surkialla aikataululla), eikäpä juuri sen alle taija päästä.
KLM ( Air France) on kans tarijonnu HEL - CDG (Pariisi) - SIN (Singapore) reittiä parina viime syksynä hinthaan 650 €. Singaporesta pääsee näppärästi Kuala Lumpuriin joko lentäen (Air Asia) tahi vaikka bussila (Transnasional, Aeroline, jne...). Mutta nuot lennot mennee kyllä hopusti. Kannattee liittyä KLMmän postituslistale ja ottaa tarijous kiini heti.
Terkut:
perapappa- MM
Valitsen KLM:n lennon HEL-AMS-KUL tuon nopeuden takia. Maksoi mitä maksoi.
Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973