PBI Research Institute. Täällä suomenkielisiä sorretaan ja raskaanaolevat erotetaan. Sain kuulla tutulta niiden touhusta. Palkkaavat vain suomenruotsalaisia sinne töihin ja suomalaisia väheksytään.
Myöskään perhe-elämää ei katsota hyvällä. Onneksi tuttu pääsi siitä paikasta eroon. Näyttävät vaan hakevan näköjään taas uusia työntekijöitä, joten olkaapa varuillanne.
Varokaa tätä työpaikkaa
8
2860
Vastaukset
- PBI research
Huonoja kokemuksia myös PBI Research Institutesta. ÄLKÄÄ MENKÖ SINNE TÖIHIN!!! Rehellisyys ei kuulu heidän arvoihinsa. Kyseenalaistan paikan luotettavuuden konsulttiyrityksenä.
- Varokaa
Vain huonoja kokemuksia! Maksavat vain minimipalkkan. EN SUOSITTELE!!!
- FN
Varokaa kirjoitti:
Vain huonoja kokemuksia! Maksavat vain minimipalkkan. EN SUOSITTELE!!!
Siellä näyttää taas olevan business contoroller -positio auki.. onko tietoa tästä teehtävästä?
- näin täälläkin
Juu täällä kans huonoa kokemusta kyseisestä firmasta! Työajat ihan hirveitä eikä arvosteta yhtään mitään. Itse tein ylitöitä paljon ja silti oli liian vähän. Onneksi pääsin eroon siitä läävästä! En suosittele kenellekään.
- LKV4
CL-YHTIÖPALVELU OY AIVAN PERSEESTÄ.
- ex-PBIian
Kehotan työnhakijoita välttämään tätä paikkaa ja älkää edes kepillä koskeko heidän tarjoamiin työsopimuksiin.
Toisaalta, suosittelen heitä lämpimästi jos etsitte paikan missä voit tehdä paljon ylityötä ilman korvausta etkä toivo työnantajalta mitään muuta kuin suorasukaista ryöpytystä työtehostasi. Otathan mielelläsi myös työt kotiin, tai jos ei ole työtä mitä viedä niin käytäthän vapaa-aikasi tuottavasti esim. alan tietokirjallisuuden itseopiskelun parissa. Näillä eväillä työnantaja puristaa sinusta kaiken mehun irti, minimi vaivalla. Mutta hei; it's all for the greater good. - kikkihiiripelle
epäpätevät johtajat, huono palkka ja naurettava toiminta
magnus niminen johtaja on oikea perssläpi, just sayin - Uol
Kamala, kamala työpaikka. Kiertäkää kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069