Mitä tässä oli hauskaa, sekö että mies on suudellut 8:aa eri miestä vaimon selän takana?
http://www.hs.fi/fingerpori/1135263856145
Etsimme päällekarkaajaa. Otettaisiin teiltäkin DNA-näyte...
- Jo vain sopii!
Kas näin, suun sisäpinnalta.
Viikon kuluttua:
Löysimme kahdeksan miehen DNA:ta
Fingerporianalyysi HS-16.2.2011
5
444
Vastaukset
- La máquina
Mutta silti!
" On asioita joita ihmisjärki ei pysty selittämään "
P. Jotuni- La máquina
Mutta ihän siinäkään siis mitään hauskaa kyllä ole!
- Toerauma
Jos vitsin idea oli tuo, niin se oli sitten aika lame tällä kertaa, ei edes mitään sanaleikkiä.
- P. Ervo
Kunniallinen perheenisä tahtoo auttaa poliisia rikollisen jäljittämisessä, totta kai, eihän hän ole mitän tehnyt.
Selviääkin että kunniallinen perheenisä on homoillut 8 äijän kanssa vaimonsa tietämättä (ottanut suihin siis).- Toerauma
Tosiaan. Nyt vasta huomasin että viimeisessä ruudussa isännällä on punastunut poski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901